E-karjala Kirjoitettu January 13, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2017 Tällainen puku matkkalla Suomeen Tummansininen ja paljon kirjailuja. Nyt vaan pitäisi päättää häämeikin värit. Adrianna Papell <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 Onpa kiva nähdä erilaisia ja persoonallisia mekkoja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 On 10. syyskuuta 2013 at 18.06, Cheshire Cat said: Vyö (tai siis nauha vyötäröllä) tulee olemaan eri, lisään varmaan sukkahousut kun voipi tulla kylmä ilman, mutta tuon näköisenä mua viedään vihille lokakuussa. Ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu March 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2017 (muokattu) Tässä on mun ns. hääpuvut Intiassa vietetyistä häistä Ylempi on "vihkimisessä" (eli paikallisessa maistraatissa hoidetussa virallisrten paperien valmistelu- ja allekirjoitustilaisuudessa) ollut sari, ja alhaalla on häävastaanottoasuni. Vihreä ei ole sinänsä mun lempiväri, mut sattumalta sitä löytyy molemmista asuista Mulla on vielä kolmas perinteinen valkoinen hääpuku Suomessa järjestettävään juhlaan. Muokattu: March 16, 2017, käyttäjä: Aleze Parempi kuva toisesta asusta. R1nkeli, Nanshe and Siku Riina 3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siku Riina Kirjoitettu March 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2017 Ihania pukuja! Mukava huomata, ettei aina tarvitse mennä kokopitkässä valkoisessa prinsessaunelmassa vihille vaan muitakin juhlavia, hienoja, upeita vaihtoehtoja löytyy (ei sillä, etteikö ne kokopitkät valkoiset prinsessaunelmatkin olisi kauniia). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perunamuusi Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 Voi miten virkistäviä mekkoja kaikilla! En itsekään ole suuri valkoisen ystävä, niin täältä saanee inspiraatiota. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu July 13, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2017 Itselle ei tullut mieleenkään laittaa valkoista. Ei pue mua enkä tykkää valkoisesta, joten lempivärillä mennään. Puku tällä hetkellä juuri muokkauksessa eli sydänpääntietä syvennetään ja alle olen hommannut vannehameen, hieman myös lyehennetään. Olkaimet ei kuulu kauppaan. : DDD Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts