Beardie Kirjoitettu April 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2010 Tällainen minulle, väri ivory.Meillä pienet häät, ihan kaksin vihitään ja puku oikeastaan vain hääkuvaa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreivitar84 Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Tällainen puku on ostettuna ensi kevääksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiKi- Kirjoitettu May 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2010 Lupasin kuvan puvusta päälläni kunhan puku on tullut, joten tässä se nyt sitten olisi. Puku on White one 411. Vähän jännitti mennä sovittamaan kun oli kuukausia että puvun oli nähnyt, mutta on se kyllä kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hymyliini Kirjoitettu May 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2010 (muokattu) Tällainen puku tulee minulle.. häät tossa elokuussa Muokattu: May 22, 2010, käyttäjä: hymyliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramel1 Kirjoitettu May 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2010 (muokattu) Minulle tulee tällainen. Vielä pitää pienentää..Laahus tulee juhlaan varten sitten tuolla tavalla pienemmäksi..ja apua en tiedä miksi kuvista tuli niin isot..:/ Muokattu: May 23, 2010, käyttäjä: caramel1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fannie Kirjoitettu July 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2010 Tulossa mustavalkoisena.. LOVE at first sight!tässäpä unelmieni puku lokakuisiin häihimme <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eeowyn Kirjoitettu July 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2010 Tässä kuvia minun puvustani, teetetty Ompelimo Fragolan Marikalla: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viola30 Kirjoitettu August 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2010 Tässäpä mun unelmani muutaman vuoden takaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu August 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2010 Minulla oli toissa viikonloppuna päälläni Pronoviaksen maldivas, unelmieni puku <3 Tässä kuva netistä ja juhlistamme, omassa kuvassa ei kauheen selkeesti näy pitsit. Minulla ei myöskään ollut olkaimia, koska halusin olkaimettoman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demma Kirjoitettu September 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2010 Tässä kuva viime lauantailta minun omatekemästäni silkkipuvusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu September 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2010 Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, mulle tulee tää: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nora_ Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 Minun pukuni tarttui matkaan USAn reissulta eli Maggie Sotteron Caleigha: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ester30 Kirjoitettu September 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2010 Minulla Forever Yours #79214, morsiusneidon puku valkoisena. Vaihtoehtoja ei ollut paljon kun häät järjestettiin 3 viikossa ja masuasukin pitää myös mahtua mukaan. Tässä kuva mallin päällä ja omani henkarissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeannedarc Kirjoitettu September 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2010 Tämmöinen se on Paitsi että nuo nauhat takana ei mun puvussani ole valkoiset, vaan saman väriset kuin puvun kirjailu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu September 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2010 Tämä ensi lauantaina päällä.Vähän epäedustavia kuvia Sininen nyöri tulee puvun värisenä ja vanne saadaan toivottavasti näkymättömiin! Nyörit oli pakko vaihtaa selkään vetoketjun tilalle, kun olen viikolla 21+x raskaana häissä. Ei se maha tuossa puvussa kuitenkaan taida näkyä!Tämä on siis tilattu Kiinasta valokuva perusteella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancora Kirjoitettu October 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2010 Keväällä juhlitaan tällaisessahttp://www.specialday-ireland.com/d0938.htmlVärinä tosin ivory.Vyö vaihtuu grafiitinharmaaksi, harkinnassa myös vastaavanväristä tylliä helman alle, saa nyt nähdä mitä sitä saadaan aikaiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lallati Kirjoitettu October 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2010 Helmikuussa minut vihitään tässä Lillyn 2011-malliston ihanuudessa! Alunperin etsiskelin itselleni vähän runsaampaa tyllihelmaista hääpukua, mutta useiden sovitusten jälkeen tämä kuitenkin imarteli vartaloa kaikista parhaiten. Puku on kevyt kantaa ja laskeutuu kuin unelma. Lisäksi on pienen pieni laahus, jota ei tarvitse (eikä edes voi) nostaa ylös tanssin ajaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu November 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2010 (muokattu) Tässäpä vihdoin mun puvusta kuva Kuvassa on laahus nostettuna. Ostin puvun kaupasta valkoisena ja vein sen ompelimoon jonkunlainen ajatus päässä, että haluan siihen mustaa, mutta ompelija ehdotti suurinta osaa muutoksista. Tykkään <3 Muokattu: January 14, 2011, käyttäjä: Cybella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinful89 Kirjoitettu November 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2010 Tässä aika varmasti minun tuleva ihana pukuni. <3Romantica- Paloma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinaO_o Kirjoitettu November 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2010 Oma rakas pukuni, jonka bongasin hääkirpparin kautta ja kotiinhan se lähti sovituksen jälkeen.. Kuva puvusta päälläni oli niin heilahtanut, etten kehdannut laittaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little J Kirjoitettu November 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2010 (muokattu) Tässä minun ihanuuteni. Mitä mieltä? Muokattu: November 23, 2010, käyttäjä: Little J Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BubbleBobble Kirjoitettu December 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2010 Löysin tätä kautta linkin sivulle inweddingdress.com ja koska meille tulee hyvin pienellä porukalla häät kotona normaaliin "biletyyliin" niin esim. tämä olisi aika kiva mekko. Tuon pinkin saa vaihdettua miksi vain väriksi, todennäköisesti se voisi olla esim. vihreä tai turkoosi - ei ihan noin räväkkä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmmu Kirjoitettu December 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2010 (muokattu) Tällainen puku tulee mulle (vuokralle). Tänään löysin ja ihastuin totaalisesti puvun veistoksellisuuteen ^^Muoks. Kokeillaan uudestaan. Linkitän, kun kuvan lisäys valittaa:http://www.aijaa.com/v.php?i=7205852.jpg Muokattu: December 21, 2010, käyttäjä: Mimmmu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigeon Kirjoitettu January 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2011 Minulle tulee luultavammin tämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu January 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2011 Mulle tulee tällänen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts