Lintsu Kirjoitettu December 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2009 Tässä minun ihanuus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mors10 Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Mulle taitaa tulla tämmönen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliza86 Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 tämmönen minulla. mekko ei tosin ole vielä täysin valmis. pikku muokkauksia tehään vielä (ryppyä pois edestä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2010 Tässä vihdoin oma ihanuuteni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 (muokattu) Tässä minun pukuni Edit. olin vahingossa poistanut kuvan, nyt näkyy taas. Itselleni ei tule vannehametta alle, joten helma ei ole noin leveä Muokattu: June 15, 2010, käyttäjä: mimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisa Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 (muokattu) Puku vaihtui. Tässä nyt lopulta THE puku.The pukuHelmaSivusta Muokattu: April 10, 2010, käyttäjä: Miisa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianna Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 (muokattu) Muokattu: January 15, 2010, käyttäjä: cianna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniM Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Mun ihana pikku puku löytyy täältä (R509)Whiterosebridal(Näyttää kyllä minun päällä paremmalta.. ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soffala Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 Tässä minun punainen mekkoni ihan tosi toimissa Miehen naama on sutattu koska en nyt kysynyt lupaa saako hänen naamansa täällä näyttää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alzu Kirjoitettu January 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2010 Minulle tällainen. Ajattelin kyllä teettää kun en uskalla tilata. Vartalo ei ole ihan normimittainen niin joutuisin kuitenkin vielä korjauttamaan pukua.Alyce Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Tänään käytiin hakemassa <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 Mekko saapui tiistaina ja pakkohan sitä oli mennä samantien sovittamaan, ihanahan se oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiitu_84 Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Nyt se ihanuus löytyi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 Tässä viime viikon lauantailta kuva. Mä tykkään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edeea Kirjoitettu March 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2010 Minulle tehdään puku tämän mallin mukaan Värinä vaalea maitokahvi/beige. Yläosaan todennäköisesti tulee helmiä tms. koristeeksi, mikäli kirjailtua yläosan kangasta ei löydy sopivana.Justin Alexander 8421, v.2009 mallistosta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maimai09 Kirjoitettu March 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2010 Mä lisään vielä tähän ketjuun kuvan omasta puvustani. Haettiin puku Virosta alkuviikosta. Tosi jännä fiilis nyt kun puku roikkuu tuolla vaatehuoneessa! Jotenkin kaikki tuntuu taas vähän enemmän todelliselta... Jännää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joya Kirjoitettu March 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2010 Ensimmäinen etsintäreissu ja ensimmäinen sovitettava puku - that´t it! Tämmöinen unelmapuku se sitten on, näyttää kuitenkin aika erilaiselta mulla, oon sen verran pienempi ja hoikempi.Ei jaksais vaan enää odottaa sinne heinäkuuhun! ))) <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu March 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2010 Tässä minun valintani..mitäs ootte mieltä??hiukset hampottaa miten sattuu ja on ihan väärän väriset ja mittaset mutta koittakaa tulla toimeen sen kanssa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lily of the valley Kirjoitettu March 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2010 Tässä kuvia yksinkertaisesta hääpuvustani. Harkinnassa on pienen laahuksen poisto ja halterneck olkaimien lisääminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-K Kirjoitettu March 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2010 Mulle tulee nyt sitten tämä kauan metsästämäni Sincerityn puku!! Puku on vielä liikkeessä, sillä siihen vaihdetaan vetskarin tilalle nyöritys, tuolla samalla burgundylla kun rinnuksissa on!! Saan puvun tulevana viikonloppuna kotiin, jännittää!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 (muokattu) tässä mun ihanuus edit:kuvien koko Muokattu: March 20, 2010, käyttäjä: minskupinsku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saipe Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 Tässä olis kuva puvusta mun päällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu March 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2010 Minun upea Justin Alexanderini. Näyttää päälläni vähintään yhtä hyvältä kuin tuon mallin yllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoMa Kirjoitettu March 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2010 (muokattu) Voi että teillä on kauniita pukuja!!!Mä ajattelin tilata Zazabellasta tämän ja samasta kankaasta hääpussukan sekä sulholle kravaatin Muokattu: March 27, 2010, käyttäjä: SoMa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu April 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2010 Meikäläisen tuleva puku... joka saapuneekin ensi viikolla. Sincerity Bridalin 2010 mallistosta, mutta tästä teetimme ihan vain kopion sillä liikkeistä tilattuna hinta rapiat 1200 e, ei kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts