Marlene Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Tässäpä minun yksinkertainen kaunokaiseni, joka päällä kirkkoon astelen tammikuussa. Jonkun verran olen kuullut säröääniä mekostani, mutta se on juuri minua, ja se on tärkein vaatimukseni mekolle. En käytä mekkoja/hameita oikeastaan ikinä. Mutta tämä miellytti minua ja sulhoa, ja se on tärkeintä.(Kyseinen "luomus" Mexxiltä! ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 (muokattu) Tassa pukuni reilu viikko sitten! Oli aivan ihanaa pitaa sita paalla Puku on siis Cymbelinen Caruso.Muoks. lisasin linkin muualla olevaan kuvaan jossa nakyy pukua sivulta.http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.ph...20&start=20 Muokattu: August 4, 2009, käyttäjä: Annick Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Tässä minun tuleva ihanuus ensimäisen kuvan värisenä ja tyllialushameella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 (muokattu) Tässä minun paljon kehuja kerännyt ihana pukuni. Selkäpuolelta löytyy vielä nyöritys valkoisella nauhalla. Muokattu: September 8, 2009, käyttäjä: Sahrami79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinzu2010 Kirjoitettu August 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2009 En tiedä mitä tuummaatte minun hääpuvusta mut tällänen on tilauksessa tulossa ja aivan ihana mun mielestä. ai että Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citrona Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Rakkauteni: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muttu Kirjoitettu September 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2009 Aivan ihania pukuja on kaikilla! Mulle tulee tällanen vähän muokkailtuna ja teetettynä.En ensin kaupassa kiinnittänyt mitään erikoista huomiota tähän pukuun muuten kuin että onpa ihana puku, mutta tuntui että mikään puku ei ollut "ei ikinä"-puku. Vasta kotona kuvia selaillessani huomasin tämän kaunokaisen ja se on aivan täydellinen! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 (muokattu) Muokattu: September 16, 2009, käyttäjä: Serene Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisse84 Kirjoitettu September 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2009 Tämmöinen minulle Ensi lauantaina päälle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisse84 Kirjoitettu September 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2009 Jos laittas edestäkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arely Kirjoitettu September 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2009 Minulle tulee tämä Boleroa harkitsen vielä, mahdollisesti voisin pitää sitä vihkimisen ajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannakaisa Kirjoitettu September 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2009 (muokattu) Mun http://www.aijaa.com/v.php?i=4987358.jpg Muokattu: October 2, 2009, käyttäjä: sannakaisa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
indira Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Mulle tulee Art Couturen 157 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu October 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2009 Oma pukuni: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kissanjalka Kirjoitettu October 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2009 me perjantaina maistraatissa, itsetekemä puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona Dea Kirjoitettu October 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2009 Tässä kuva omasta puvustani. Useita kävin kokeilemassa, mut kyllä tämä on mun THE puku. Puku on Atelier Diagonalin, ja niitä on myyty Suomessa vain muutama. Puku ei jostain syystä istu hyvin kovinkaan monelle, mulle se oli ihan täydellinen<3Kuva on otettu liikkeessä oston jälkeen ja puku on kavennettu nuppineuloilla. Myös sweetheart -etumusta syvennetään enemmän sydämen muotoiseksi. Lisäksi kuvassa olevan vaaleanpunaisen nauhan tilalle tulee haalemman värinen ja se sidotaan rusetille selkään. Puvun alle tulee suurempi vannehame, minkä jälkeen lyhennystä ei toivottavasti tarvita. Lyhennys on helman ihanan pitsireunan takia melko vaikeaa. Pitsireunainen itsetekemä huntu odottaa kaapissa. Kesää odotellessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinzu2010 Kirjoitettu October 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2009 Tuli sit muutoksii minun hääpukuun vaihtu ihan kokonaan. Tässä olis minun hääpuku jonka hain tänään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liinak Kirjoitettu October 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2009 Mulle tulee tämä. Pronoviaksen puku, luonnonvalkoinen. En ole ihan yhtä hoikka kuin malli....mutta puku on ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamselli Kirjoitettu October 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2009 Minä teetän pukuni ja mallina tämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elowena Kirjoitettu October 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2009 Minulle tulee Pronoviaksen Halifax:Tassa edestaJa tassa takaa. (Minulle tulee ilman boleroa)Rakkautta ensi silmayksella taman puvun kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-liisa Kirjoitettu November 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2009 Tässä minun: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roxy Kirjoitettu November 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2009 Tässä minä huidon jotain puvun sovituksessa Oon niiiiin rakastunu tohon pukuuni Toivottavasti se on yhtä ihana vielä parin viikon päästä kun haen sen kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms Bennet Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Minä olen ajatellut laitaa tällaisen keskiaikaistyylisen puvun. Eihän niitä morsiuspukukaupoista saa, mutta ne tuntuvat enemmän minulta kuin "normaali" puvut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 (muokattu) Minun unelmani Tuossa on myöskin vähän sen tyylinen kampaus, kun minulla on ajatus laittaa...Puku siis San Patrick Balsamo vuoden -08 mallistosta. Muokattu: December 1, 2009, käyttäjä: Elliina80 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greeneyes Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 (muokattu) Löysin vihdoin omani Ei juurikaan sellainen, jota lähdin etsimään, mutta en voinut kuin myöntyä tämän edessä Muokattu: December 23, 2009, käyttäjä: Greeneyes Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts