Absinthe Kirjoitettu May 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2011 Minulle tulee tämän tyylinen, yksityisekohdat ovat erilaisia ja mallikin vähän, mutta tää oli lähtökohtana. Vanhoista pitsiverhoista, taakse rivi mustia satiininappeja, yläreunaan mustasta satiinista sellainen kaitale, joka katkeaa edessä ja siitä tulee sellaiset läpät. Eteen olisi tarkoitus pistää vielä rintojen väliin kolme nappia. Jos kukaan tietää, mitä tarkoitan, laitan kuvaa sitten, kun saan puvun ompelijalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmi10 Kirjoitettu May 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2011 Tässä minun pukuni ihan oikeissa hommissa =) Puku on Lillyn, takana nyöritys ja keskimittainen laahus. Mielestäni ihan mun näköinen puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freckles Kirjoitettu June 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2011 Minulle tulee tämä San Patrickin Calais. Huntuun laitetaan samanlaisia terälehtiä kuin tuossa helmassakin on.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria0810 Kirjoitettu June 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2011 tässä olis minun oma henkarissa puku ei mene vieläkään päälleni häihin aikaa 2 kk .. kiire tulee painonpudotuksessa ... on sitä tippunu jo 10kk 20 kg et vielä pitäis jaksaa http://aijaa.com/v.php?i=003918168422.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu July 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2011 Tässäpä puku melkein valmiina. Puku on vielä ompelijalla, jossa rintamukseen lisätään koristelua ja näyttävyyttä Puku jäi vinoon päälle, kun se pikaisesti laitettiin..Samalla myös nyöritys vielä hieman löysä. Jospa se sitten hääpäivänä olisi kuosissaan Puku edestäPuku takaa ja vinossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triinu Kirjoitettu July 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2011 Tässä minun kaunokaiseni, Sis Idman Abel. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maalaismuikki Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 Reilun viikon päästä saan käyttää tätä ihanaa pukua Lisäksi kirkkoon laitan boleron. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu September 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 Minun pukulinkki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilda83 Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 Tässä mun puku, jonka eilen kävin ostamassa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
stringbeanjean Kirjoitettu October 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2011 Tassa minun vintage-pukuni. Tilasin Etsyn kautta Yhdysvalloista. Maksoi noin 150 euroa ja kaikki meni tilauksen kanssa tosi hyvin. Pukua pitaa hieman ottaa sisaan rintamuksesta ja joudun viela ostamaan alushameen erikseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<N86> Kirjoitettu October 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2011 Tässä minun pukuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicsu Kirjoitettu November 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2011 Tässä minun hääpukuni tositoimissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppe Kirjoitettu December 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2011 (muokattu) Tälläsen ostin eilen Onhan se aika aikasin ostettu (hääpäivä 23.02.2013) mutta nyt kun kerran löyty ja hyvään hintaan niin kyllä kannatti. Pakko oli heti laittaa kuvia vaikka vasta tuommoset huonot kuvat. Puvun alle tulee vielä vannehame. Ja pukua lyhennetään ja korjailen mieleisekseni noita nostoja (oon niin lyhyt et nostan nostot alkamaan vähän ylempää niinkuin tuossa käsillä yritän vähä hahmotaa kuvaan)Ja huom. hääpäivänä tuskin on punasia rintsikoita Niin ja lisäykseksi vielä että tuo bolero tulee vaan kirkkoon ja on samaa pitsiä kuin puvussa Muokattu: December 6, 2011, käyttäjä: Nuppe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu December 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2011 Tämmöinen tulikin, kun meillä pidetään syyshäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 (muokattu) Itse tulen kävelemään alttarille Sincerityn mallissa 4527.Edit. Poistin toimimattoman kuvan. Kuva löytyy linkin takaa Muokattu: May 3, 2012, käyttäjä: Lenore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Kirjoitettu December 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2011 Tämän puvun kävin äsken tilaamassa ♥ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu January 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2012 (muokattu) Tässä on nyt sitten minun ivoryn värinen Vivien of Holloway -pukuni. Paketti tuli viikossa ja asiakaspalvelu oli tosi ystävällistä. Mekko on aivan upea, materiaali on napakan tuntuista satiinia ja saumoineen kaikkineen laadukkaan näköinen muutenkin. Pienin sisäänotoin ja säädöin puku on täydellinen. Nyt vain metsästämään kenkiä ja muita mekolle kaveriksi...Muoks. Tumpelo ei ole vielä sisäistänyt tätä uutta foorumitsydeemiä... (Kuvien lisääminen aiheuttaa vielä päänvaivaa, bare with me ) Muokattu: January 7, 2012, käyttäjä: GingerKid Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoliini Kirjoitettu January 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2012 Ja tässä minun pukuni. Alempana myös kaksi muuta vaihtoehtoa .http://sogettingmarried.blogspot.com/2011/12/dress.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miss.anna Kirjoitettu January 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2012 Lähes tämän näköinen puku minkä ostin Morsmaikusta tänään 60% alennuksella! En voi uskoa, että löysin näin ihanan tuommoisella hinnalla Siellä on tammikuun loppuun kuulemani mukaan alennusmyynnit ja kaikki puvut ovat alkaen 190€.. aivan ihanat Rainbow Clubin punaiset silkkikengät sain 10 eurolla ja hääkengät -50%. Huivit hunnut ja sukkanauhat lähtivät saman tien niillä alehinnoilla kainaloon! Erittäin hyvät valikoimat, minkä takia sanoivatkin alennusmyyntien olevan, jotta pääsisivät tekemään uusia pukuja tilalle. KANNATTAA KÄYDÄwww.morsmaikku.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulikukka Kirjoitettu January 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2012 (muokattu) Mulle tulossa tällainen mekko. voipi olla että tulee kylmä... Häät 3.3.2012 Muokattu: January 25, 2012, käyttäjä: Tuulikukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannaemily Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Mulla oli tammikuun alussa tämmöttii ihanuus. Puku on ihan omien toiveiden mukaan teetetty, joten ei voinut olla muuta kuin tyytyväinen Halusin puvun olevan "boheemityylinen", romanttinen ja rento - ja sitä se oli! Niin, ja tylliä piti olla; muistaakseni kymmenen metriä sitä sinne tungettiin Väriä ei tuosta nyt näy, mutta yläosa on sellaista roosan/beigen väristä pitsiä, vyö samaa sävyä. Helma on luonnonvalkoinen.Ja jalassa oli tennarit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjasin Kirjoitettu February 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2012 Tämä oli minun pukuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulikukka Kirjoitettu February 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2012 (muokattu) oli liian iso kuva. yritän saaha pienemmäks... ja onnistui... Muokattu: March 7, 2012, käyttäjä: Tuulikukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu February 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2012 (muokattu) <3 Muokattu: February 27, 2012, käyttäjä: Flik Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupiu Kirjoitettu February 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2012 Tällainen tulee <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts