tiinau Kirjoitettu January 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2011 Tässäpä minun hääpukuni. En ollut ajatellutkaan tällaista pukua, mutta kun laitoin päälle, niin tiesin, että tämä se on! oli vielä älyttömän edullinenkin! ihana puku <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misstra Kirjoitettu January 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2011 Mulle tulee tämä Tomy Mariagen Gold, mutta kuvasta poiketen luonnonvalkoisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukkutimuru Kirjoitettu January 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2011 Aivan jotain muuta mitä lähdin etsimään, mutta ei auttanut. Kokeilin tätä ihan huvin vuoksi, kun se näytti niin kivalle toisen pukuja kokeilevan tyttösen päällä ja tsiisus mikä fiilis tuli kun pisti tämän päälleen!! Se oli menoa se Eli puku on siis Cymbelinen Euriell Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Atlantin tuolta puolen kotiutui tänään mun tuleva ihanuus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumammutti Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Tässä olisi minun pukuni, joka on mielestäni ehdottomasti maailman kaunein puku! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-maya- Kirjoitettu February 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2011 Mun kaunis Atelier Diagonalin puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merive Kirjoitettu February 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2011 (muokattu) Tässä minun ihanuus Muokattu: February 9, 2011, käyttäjä: Merive Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariS78 Kirjoitettu February 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2011 Ihania pukuja!Tässä minun pukuni, Pronoviaksen Alcanar: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 Onpa näyttäviä mekkoja! Näinköhän nuo leveähelmaiset alkaa olla jälleen muodissa?? Tässä oma ihanuuteni, jota täytyy vielä kaventaa ja lyhentää ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 (muokattu) Miun ihanuus Maggie Sotteron Carmen Muokattu: April 9, 2011, käyttäjä: Kitty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterRay Kirjoitettu February 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2011 (muokattu) Taman kavin torstaina hakemassa Lontoosta:Aivan ihana paalla Valitettavasti helma ei nayta yhtana niin muhkealta kun mita se oikeasti on. Tuon vyon tilalle tulee satiininauha Muokattu: February 20, 2011, käyttäjä: SisterRay Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariS78 Kirjoitettu February 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2011 Tässä kuva kun olin koittamassa pukua, aivan liian iso kuten näkyy mutta tässä näkyy myös huntu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu February 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2011 tästä haaveilen... http://www.haapuvut.fi/emiliaw430-p-346.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NML Kirjoitettu February 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2011 Minun pukuni... (Onnistuukohan kuvien lisäys...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu March 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2011 (muokattu) Tämä Morsiusgalleriasta ostettu Special Dayn Ellis oli päälläni tammikuisissa häissämme. Muokattu: March 9, 2011, käyttäjä: Delia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu March 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2011 Mun Naikkarikirpparilta ostama Sincerity :-X :-X Puku yksiosainen, vaikka näyttääkin kaksiosaiselta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride11 Kirjoitettu March 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2011 Tällainen tuli ostettua: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pheebo Kirjoitettu March 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2011 (muokattu) Tähän päädyin! ' Muokattu: March 19, 2011, käyttäjä: Pheebo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olgis Kirjoitettu March 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2011 Mulle tulee tämä White onen puku: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinful89 Kirjoitettu March 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2011 Tässä minun ihanuuteni Alexis Mariage- Réalité Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellisi Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Itselleni tulee Ladybirdiltä malli 61033! Pääntie muokataan tosin sweetheart-malliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Mun puku tuli Kiinasta pari päivää sitten... Tämä on yhdistelmä kahta eri pukua.Ei mitään tylsää, eikä tavallista... Mummut ja mammat varmaan ottaa muutaman ylimääräisen sydämenlyönnin tämän nähdessään the pukuthe puku 2Kunnon alusvaatteet tuo tarvitsee alle ja nyörityskin on vielä kuvissa "sinnepäin" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meryl Kirjoitettu April 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2011 Minä ostin tällaisen ensi talvea odottamaan.. Laahusta vaan pienennetään ja lisäksi hankin boleron tms. peittämään hiukan hartioita. Pakko sanoa, ettei puku ole minusta mallin päällä edukseen, sillä tuo poseeraus saa aikaan sen että yläosa näyttää roikkuvan jotenkin luonnottoman alhaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calla Kirjoitettu April 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2011 Minä astelen alttarille tämä päälläni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu April 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2011 No, nyt se puku taisi löytyä.. Jos tähän päädyn, niin tuohon korsettiosaan ja ns. miehustaan lisäisin vielä hieman kimallusta, kuten helmassakin sitä on.. Sitten siitä tulisi täydellinen, juuri sellainen, mistä olen haaveillut..Tämä puku on vanhempaa mallistoa, siksi sen halvalla saisin.. Ihastuin ensi näkemällä, joten tuskin maltan jättää hommaamatta!http://aijaa.com/v.php?i=005507922564.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts