Helmi-- Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Löysin tänään The Pukuni. Tilauksessa on Pronoviaksen Haiti kullanvaaleana. <3haiti.bmp Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Maggie Sotteron Jasmina tositoimissa 14.2: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annnie Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Minulle tulee San Patrickin Bahamas. Vielä kun jaksaisi odottaa sen saapumista (tulee vasta toukokuussa).sanpatrick771758.pdf Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Tässä mun puku,nyt alushameen kanssa.Täytyy toivoa ettei jää liian isoksi.Häihin 4vko aikaa,nyt kun painoa lähtenyt ja tulee lähtemään niin on alkanut pelottaa,että jää isoksi.Nyt jo jää rinnoista aika paljon tyhjää.Vaikka tuossa on nyöritys..Mut on tuo vaan ihana ja niin mukava ja tukeva päällä! Tuon kanssa tulee viel kultainen virkattu bolero sekä matkoille kaunis ivory tekoturkin keeppi.Edestä:http://s111.photobucket.com/albums/n123/Je...nt=99361308.jpgTakaa:Noiden nauhoje kuuluisi levittyä leveämmin sekä kuvion olla toisin päin..http://s111.photobucket.com/albums/n123/Je...urrent=puku.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jekku80 Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Tämän Agnesin puvun tilasin itselleni viime viikolla . Puku tulee touko-kesäkuussa, millään ei malttais odottaa et saa sen päälle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Julianna- Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 (muokattu) Minulle tulee tällainen Sincerityn mallia 3227 morsiuspuku Muokattu: August 17, 2009, käyttäjä: -Julianna- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annanna Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Minua odottelee tälläinen puku varattuna Marinette liikkeessä (eternity bride D2037) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katie k Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 tässä minulle tuleva ihanuus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu March 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2009 Tässäpä minun pukuni, tosin sillä erotuksella että hihoja ei ole vaan pitsi ainostaan kulkee rinnan ja lapojen päältä ympäri. Ei kovin "kruusattu", mutta minun tyyliini täydellinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siile Kirjoitettu March 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2009 Mutkien kautta ja memetreillä hankittu puku. Värinä mun mekossa kulta/shamppanja+ valkonen, ja helma menee lattiaan asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kat86 Kirjoitettu March 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2009 (muokattu) Pirpana85 oli tällaista teettämässä joskus vuos vai oliko se nyt sitten pari vuotta sitten..Ihastuin samaan malliin, mutta missään mallistossa vastaavan laista ei ole ollut tänä vuonna.. *nyyh* Muokattu: March 9, 2009, käyttäjä: Kat86 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mey Kirjoitettu March 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2009 Tämä morsian vähän villiintyi ja hankki jo toisen puvun. Tämä on siis varapuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikk Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 (muokattu) Tässä mun puku.. Pitipä tulla valkonen, mut ei sit kuitenkaan kun tämän näki ja fuksian väriset kengät. Muokattu: March 11, 2009, käyttäjä: maikk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikkuliini Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Aivan Mielettömän Ihania pukuja Teillä! Tänään kävin itekki kokkeilemassa pukuja ja mulle tulis tämmönen puku:jos tuo kuvan lisäys ny jotenki onnistu ku en oo ennen kuvia lisänny..Alla o kuitenki linkki mistä sen löytänee =)( http://www.sinceritybridal.com/eu_en/colle...=1047&disc= ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shesilli Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 Tällläinen laitettiin tilaukseen tänään Helma hieman hassusti jäänyt. Nyöritys takana, antaa hieman joustoa ja pieni laahus. Lilyn puku suomen pukuvuokraamosta.Sovituskoko 3 numeroa liian pieni, joten en laita takaa kuvaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbina_ Kirjoitettu March 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2009 Tässä oma ihqu Maggie Sotteroni suoraan New Yorkista. Värinä vaalea kulta, ja pitsi lähtee rintojen alta. Todennäköisesti tulen lyhennyttämään tuon satiinilaahuksen pois ja jätän vain päällä olevan pitsilaahuksen, jonka voi nostaa napilla ylös. Paksun satiinilaahuksen ylösnostaminen pitseineen ei tule onnistumaan. Vaatinee varmaan vielä alushameen. Haluaisin sellaisen, jossa on yksi vanne ja kunnolla tylliä, pelkkä tylli ei varmaan jaksa nostaa raskasta satiinia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meve Kirjoitettu March 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2009 minulle tulee tälläinen puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady G Kirjoitettu March 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2009 Ohessa oma White Onen pitsipukuni, jonka sain eilen itselleni usean kuukauden odottelun jälkeen. Valitettavasti huonolaatuisessa kuvassa ei näy ihana pitsi ja kimaltavat lasikoristeet. Kyseisen hunnun aion myös laittaa. Nyt vain odottelen puvun käyttöhetkeä elokuuhun asti:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häähaaveilija Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 Tältä näyttää mun puku ilman tilpehöörejä (tulee bolero, huntu, alushame, kengät). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.D Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 (muokattu) Tässä minun ihana pukuni!Justin Alexander 8353 Gold Muokattu: March 22, 2009, käyttäjä: O.D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijunen87 Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 (muokattu) Tässä minun ihanuuteni. Huomattavasti yksinkertaisempi kuin monen muun puku, mutta tämä on juuri minun näköiseni! <3 Käytiin kaason kanssa alkuvuodesta katsomassa yhdessä liikkeessä kun oli alennusmyynnit ja samantien kun tämän näin, olin myyty. Tässä hieman huono kuva, ryppyinen puku eikä oikein kunnolla näy, mutta kummiskin Hui, miten tämä tuli näin kauhean isona! Osaisko joku neuvoa, miten tästä sais pienemmän...? Muokattu: March 22, 2009, käyttäjä: Keijunen87 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinah Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 (muokattu) Tässä minun armaani (Sincerity 3501) ensi kesän häissä Ja ylläri pylläri taas kuva näin isona Muokattu: March 24, 2009, käyttäjä: Rinah Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
^heidisti Kirjoitettu March 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2009 Tällänen olisi mun puku. Kuva on hieman pienenlainen, mutta ehkä siitä jonkinmoisen käsityksen saa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette Kirjoitettu April 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2009 mun puku tositoimissä 28.3. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toscana Kirjoitettu April 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2009 Heips! Tässä mun hääpuku Vannehame nostaa vaan helmaa pikkaisen leveämmäksi,kuin mitä tuossa kuvassa on..ja takana on laahus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts