Minari Kirjoitettu March 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2007 Oli mukana kun sovitin ja ostettiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miiam Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 Olen kyllä kertonut puvusta ja näyttänyt kuvan, mutta se ei tule olemaan täysin samanlainen mitä kuvassa. Koska väri tulee ainakin olemaan erilainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Olen kertonut joitain juttuja puvustani koska olin niin innoissani eikä kukaan muu tuntunut haluavan kuunnella häähullutuksiani Mutta meillä mies näkee puvun vasta kun menemme ennen kirkoa kuvattavaksi.Mutta olemmekin jo silloin naimisissa. ;D koska menemme edellisenä päivänä maistraatissa vihille ja hääjuhlapäivänä jolloin puen hääpuvun on kirkollinen siunaus.Meillä on sama tilanne, ja yritin ehdottaa tuollaista järjestelyä kuvausten kanssa, mutta vastaukseksi tuli vain: "Mutta eihän me saada nähdä ennen kun kirkossa!", joten eipä taida nähdä. Ei ole halunnut kuulla liikaa yksityiskohtiakaan, ettei vaan yllätys mene pilalle. Mä en olisi ihan noin tarkka itse, vaikka onhan tuo suloista : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipa Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 hmm..mä luulin et oon vastannu jo yähän :Mun mieheni oli mukana kun menin sovittamaan pukuani. Halusin, että mies sanoo myös mielipiteensä pitääkö puvusta vai ei. Ja ei ollu oikeestaan ketään muuta ihmistä kenet olis voinu pyytää mukaan Mut ainakin tiedän, että mieheni on tyytyväinen pukuuni. Yks syy oli myös se miks halusin miehen mukaan, koska hänelläkin oli aika paljon mielipiteitä morsius puvuista mistä tykkää ja mistä ei... ;D Onneksi meillä on kuitenki sama vaate maku ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussiliina Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Meillä mies oli se joka osti minulle eurokankaasta kaavat kyseiseen mekkoon Äitini ompelijana ompelee minun pukuni ja me teimme vähän muutoksia siihen joten se ei ole ihan sellainen kun kaavan kuvassa. Ja väri erilainen...Mieheni ilmoitti että hän ei halua nähdä vilaustakaan puvusta ennenkuin sitten kun vedän sen päälleni hotellilla ja lähdemme valokuvaukseen. Itseni vaan niin tekisi mieleni näyttää se jo aikaisemmin kun olen niin innoissani siitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani80 Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Näkee. Ensinnäkin meillä on kuvaus ennen vihkimistä ja mies tullee mukaan kun menen seuraavan kerran antamaan mitat pukuun ompelijan korjauksia varten. Meille tulee muutenkin mahd vähän perinteitä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
studebaker Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 Meillä sulho ei näe pukua ennen kuin kirkossa, jos minä saan päättää. Haluaisin kuitenkin käydä hänen kanssaan sovittelemassa pukuja ja kuulemassa mielipiteitä. Sulho sanoikin, että mitäs jos hän muistaa kirkossa, että tuo on juuri se puku jota sovitettiin... Tosin kyllä epäilen, että hän sellaisia asioita muistaisi ;DMeillä kuvat otetaan kirkossa ja juhlapaikalla, joten siitä ei tule ongelmaa. Tosin kun ei ole paljoa vaihtoehtoja kenen kanssa käydä katselemassa pukuja ja yleensä jutella niistä, voipi olla, että sulhanen tietää aika pitkälle minkälainen puku minulle tulee Mutta onneksi tässä on vielä aikaa, joten yritän junailla kaiken niin, että sulho näkisi minut puvussani vasta kirkossa. Olen sen verran romanttinen, että toivon näkeväni mieheni kasvoilla tosi toooosi ihanan ilmeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu April 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2007 Mulla oli alunperin ajatuksena, että sulho ei näkisi pukua ennen kirkkoa, mutta oli mukana sovitusreissulla kun se oikea puku löytyi. Häihin on nyt aikaa vajaa 5 kuukautta, joten olen suhteellisen varma että ei se enää hääpäivänä muista millaiseen pukuun päädyin. Joten kaippa se silloin tulee jonkinasteisena yllätyksenä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amilielle Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Tarkoitus olisi ettei sulho näe pukuani ainakaan päällä ennen kirkkoa. Ajattelin viedä sen säilytykseen vanhempien luo. Värin olen kertonut ja jonkun kuvan näyttänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
varjetee Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Ensin oli tarkoitus ettei nää. Mutta meilläkin on kuvaus ennen kirkkoa, joten näkee. Ja sormustakin pitää "lainata" etukäteen kuvaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirimari Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Kai täälläkin on tarkoitus ettei näkisi etukäteen. Mutta taitaa käytännössä olla valokuvaus ennen vihkimistä, joten silloin tulee sulhanenkin puvun näkemään, muttei kuitenkaan ennen sitä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kielo_83 Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Kyllä on nähnyt, sillä olen ommellut itse pukuni kotona Mitäpä tuota salailemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttutiina Kirjoitettu April 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2007 Sulho kyllä tietää, millainen puku on tulossa, muttei ole minua puku päällä nähnyt. Näkee kyllä ennen vihkimistä, kun samassa paikassa puetaan.. Oonkin tässä miettinyt, josko yritettäis pukeutua kuitenkin eri paikoissa ja tavattais vasta kirkossa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsmaikki07 Kirjoitettu May 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2007 Puku ollut minulla jo syyskuusta asti eikä mies ole sitä vielä(kään) nähnyt ;D roikkuu tuolla meidän vierashuoneessa...Pidetään kiinni siitä että näkee sen vasta kun astelen alttarille hänen kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanouk Kirjoitettu May 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2007 näkee joka päivä kun se valmistuu tuossa olohuoneen lattialla.. "pääsee" myös sovitusavuksi, vaikkei siitä hommasta oikeen mitään tajuakkaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hann2007 Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Mulla sama tilanne kuin Pipalla, eli sulhanen nähnyt puvun, koska halusin myös kuulla hänen mielipiteensäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest angel_a Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 Sulhanen nähnyt puvun, jotta on hänkin sitten myös lopputulokseen. Hääpäivänä näkee sitten minut vasta kirkossa kun ei tule kuvauksiakaan ennen vihkimistä. Kampauksen ja meikin näkee koeversiona myös ja hunnun ja tiarani nähnyt mutta lopputuloshan on aivan eri sitten kun kaikki yhdistetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauliina2008 Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Haluan olla perinteikäs, joten sulhanen tulee näkemään puvun vasta kirkossa.. kuinkahan sitä malttaa olla näyttämättä kuvia puvusta sulholle? Olis tietty kiva kuulla sulhasenkin mielipide puvusta, mutta uskon että oma (ja myös siskojeni) maku on riittävän hyvä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurlumhei Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Joo kyllä se näkee tänä sunnuntaina. Ensin ajattelin ettei näkis, mut sitku sain sen puvun päälle tajusin etten malta olla näyttämättä. haluan myös kuulla mielipiteen ennen häitä. Ja samalla sitten ratkesi miettimämme valokuvaus ongelma, voidaan siis ottaa kuvat ennen kirkkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannibal81 Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Meillä näkee vasta, kun on itse hääpäivä. Tosin valokuvaus on ennen kirkkoa, eli näkee puvun etukäteen ennen kirkkoa. Näin on sulhanen itse asian halunnut. Itse olisin jo halunnut näyttää puvun kuvista ja päälläni hänelle ainakin sata kertaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belli Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Nyt kun vihdoin sain hankituksi koko puvun, päätin että sulhanen näkee puvun vasta vähän ennen vihkimistä, eli valokuvaamossa. Sulhanen tosin oli mukana, kun kävin ensimmäisiä kertoja sovittelemassa pukuja, mutta kyseistä pukua en silloin vielä muistaakseni sovittanut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Minski Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Sulhanen näkee puvun vasta valokuvaamossa ennen kirkkoon menoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Ellu- Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 Sulhaseni näkee puvun kun lähdemme valokuvaukseen ennen vihkimistä. Tarkoitus oli ettei näkisi ennen kirkkoa mutta aikataulusyistä näkeekin jo aiemmin. Ja eipä sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 sulho on nähnyt puvun jo hengarissa, mutta varmaankin päälläni hän näkee sen vasta sitten itse hääpäivänä joko kuvauksessa tai kirkossa, riippuen miten päivän aikatalu sitten meneekään. halusin hänen mielipiteensä, ja tyytyväinen oli, kun ei saanut sanaa suustaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinsku Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Näkee siinä vaiheessa,kun haetaan molempien puvut liikkeestä,eli pari päivää ennen häitä.Eikä tässä asunnossa ole juurikaan tilaa piilotella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts