Guest mari-emilia Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Meillä nimenomaan mies on se joka haluaa että pukuni säilyy salaisuutena loppuuna asti. Hän on sen verran vanhanaikainen että uskoo puvun näkemisen tuottavan epäonnea avioliitossa. :-/ Hassu mies. Juuri tämän takia meillä on valokuvaus vasta vihkimisen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Näkee! En näe mitään syytä miksi ei! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hortensia Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 Minä haluaisin sulhoni näkevän pukuni vasta kirkossa,mutta ongelmana on nyt sitten että missäs vaiheessa käydään valokuvassa ettei vieraat joudu hirveästi odottelemaan juhlapaikalla..haluan kyllä joka tapauksessa ulkokuvia että jospa kuvaajan ottaisi sitten hääpaikalle ja keksisi vieraille ohjelmaa siksi ajaksi,saa nähdä ???.Olisi huippua jos jotain jäisi "salaisuudeksi"tärkeään päivään asti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chandra Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 Mies näki puvun, kun tuli hakemaan mua studiokuvaukseen. Värin tiesi kyllä, koska ostimme samanvärisen solmion. Mulle ei ollut tärkeää salata puku mahd. pitkään, mutta olihan se hauskaa. Studiokuvauksen jälkeen tosin otin puvun poiskin, koska kävimme kotona syömässä kuvauksen jälkeen. Illalla vasta sitten oli vihkiminen & juhla juhlatilassa. Ja kyllä mies oli ihastuksissaan nähdessään mut & puvun silloin kuin näki, ei tarvittua kirkkoa taustaksi - mitään ihastuksen & liikutuksen kyyneliä en odottanut & turhaan olisin odottanutkin, mieheni tuntien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi07 Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Kamalaa sinnittelyä yrittää olla näyttämättä pukua sulkille, mutta meinaan kyllä yrittää... ja samaa mieltä tuo mieskin asiasta on. Voi kyllä olla että murrun vielä kun aikaa h-hetkeen on reippaasti yli vuosi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paula-Liina Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Yritän parhaani, ettei näkisi. Täytyy toivoa, että minulla kerrankin olisi riittävästi itsehillintää. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cinnie Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Tarkoituksena olisi, että ainakaan hääpukua minun päälläni hän ei näkisi ennen hääpäivää. Sitä tuskin on mahdollista järjestää, ettei hän näkisi minua puvussani ennen varsinaista vihkimistä eikä se kovin tärkeääkään minulle ole. Se on sitten se tilanne, mikä saa meidät kummatkin liikuttumaan, ei se, miltä minä sinä päivänä näytän, kai Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anniga Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 aikomukseni on pitää se hääpäivään asti salaisuutena. Kuviin enne kirkkoa eli siellä viimeistää. Saa nähdä miten käy, hän on nimittäin aina sanonut että kyllä se pitää nähdä hänelläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 On nähnyt jo...Mutta tulisi kuitenkin näkemään, koska mennään kuvaukseen ennen vihkimistä...Päällä ei kuitenkaan näe, ennen kuin sitten juhlapäivänä... ;)Haluaisi kovasti nähdä kuitenkin jo nyt...Yritän pysyä kovana : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Sulho saa nähdä minut, mutta puvun vasta kirkossa. Jotain pitää jättää salaisuudeksi.Ellei sitten kuvaus ole ennen kirkkoa. Enivei, puvun tulee jokatapauksessa näkemään vasta hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Puvun näkee sitten hääpäivänä. Itse tahtoisi vasta kirkossa nähdä, mutta katsotaan nyt, miten kuvaus järjestyy parhaiten, ehkä hän näkee minut koko komeudessani jo kuvausta varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorisdee Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Mies näkee puvun päälläni hääpäivänä kuvauksessa, kuvan siitä on nähnyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sina Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Olen yrittänyt parhaani mukaan pitää kuvat sun muut piilossa. Tarkoitus olisi, että puku paljastuisi vasta alttarilla. Kuvauskin on vasta kirkon jälkeen.Puhelimessa mieheni on kyllä kuullut minun kuvailevan pukua, mutta uskon etteivät merenneitoleikkaus, paljetit, helmet, laahus, bolero jne jne... hirveästi hänelle paljasta ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deli Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Mies näkee puvun vasta hääpäivänä Puku majailee sen ajan vanhempieni vaatekomerossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounardo Kirjoitettu November 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2005 Mies näki pukua valittaessa kuvia ja nyt kun puku on ostettu, hän on nähnyt sen, mutta ei päälläni. Varmasti sovitustilanteissa tulee näkemään ja kuvauskin on ennen vihkimistä, tosin onhan se kallis puku ja kiva että sulhokin näkee sen useammin kuin yhtenä päivänä päälläni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Tulee luultavasti näkemään, toisaalta oishan se ihan jännää jos ei näkis kun vasta kirkossa, mut tuskin onnistuu, olen itse huono pitään yllätyksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2005 Mies on nähnyt puvun mutta ei minun päälläni. Tarkoitus olisi, ettei näkisikään ennen kuin juhlapäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu27 Kirjoitettu December 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2005 Mies ei haluaisi nähdä pukua etukäteen, hän taitaa olla meistä se taikauskoisempi . Minä hölmö menin sanomaan että tietääkö hän sen uskomuksen että morsiamen hääpuvun näkeminen etukäteen tuo huonoa onnea, ja nyt hän haluaa ehdottomasti olla näkemättä... Mutta pakostakin tulee näkemään, koska meillä on kuvaus jo muutamaa päivää ennen itse hääpäivää. Kuvaukseen muuna kuin hääpäivänä päädyttiin, koska olemme niin vaikeita kuvattavia, että epäilemme ettei se standardiaika joka kuvaukseen olisi ollut käytettävissä itse hääpäivänä, riittäisi kohdallamme ollenkaan. Meistä ei ole koko seurustelumme ajalta kuin pari onnistunutta kuvaa yhdessä, sellaista siis jossa molemmilla olisi suht siedettävä ilme. Siksi ajattelimme että kuvaus hääpäivän kiireen ja jännityksen keskellä ei ainakaan auttaisi asiaa. Nyt sitten on kokonainen ilta aikaa saada edes pari hyvää otosta ;DSulho kyllä ehdotti että hän voi olla näkemättä minua ja pukua silloin kuvauksen aikana ;D. En tiedä mitä se tarkoittaisi, eikö siis katsoisi minua yhdessäkään kuvassa? Heh.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mintti Kirjoitettu December 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2005 Meillä myös on tarkoituksena salata pukua sulholta. Kovasti on yrittänyt kavereilta ja minulta urkkia, mutta me emme paljasta mitään Ollaan annettu sulhon uskoa, että kyseessä olisi joku "ei-niin-konservatiivinen", hirveä keskiruskea puku ;D Vielä pitäisi salaisuutta pitää tasan 7kk... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebana Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 Näki sovituksessa kaikki puvut joita sovitin, mutta ei taida poloisella olla käsitystä siitä millainen puku loppujen lopuksi päälleni tulee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meeri06 Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Eipä mun sulhoni mun pukua etukäteen näe! Tosin sen jälkeen kun olin käynyt sovittelemassa mun iki-ihanaa unelmaani ja muita pukuja, saatoin "vahingossa" näyttää netistä kuvan puvustani...Mutta eipä sulho sitä muista mikä se niistä oli ja se on todellakin aivan erinnäköinen kuvassa kuin oikeesti! ;DMutta eli siis en aio näyttää pukuani sulholle, toivottavasti vasta alttarilla näkee puvun ekaa kertaa mun päälläni! Tosin kuvauksen ajankohdasta en vielä tiedä... Samana päivänä onneksi kuitenkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lourdes Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Salassa yritän pitää vielä tämän puoli vuotta, puvun saan keväällä, joten silloin varmaan vanhempieni luokse puku saa jäädä odottamaan h-hetkeä. Kyllä on sitten miehelle yllätys kun näkee mut kirkossa/alttarilla 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mia-Martina Kirjoitettu December 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2005 Tähän keskusteluun en voi lisätä muuta kun että näkisinpä edes itse :-/Ompelija on lievästi sanoen ylibuukannut itsensä ja aikataulu petti, täytyy vain luottaa siihen että aika riittää.Miehelle puku ja sen tekeminen ei sinänsä ole salaisuus, mutta varsinaisesti en sitä aio esitellä enkä jaksa olla taikauskoinen. Jo kuvauksen varaaminen ennen vihkimistä olevaksi sai taikauskoisimmat vieraat varpailleen.Uskon ettei yksi puku tee hyvää tai huonoa avioliittoa, vaikka ehkä ensimmäisen päivän siitä voikin ehkä pilata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu December 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2005 Vinkiksi morsiamille jotka haluavat saada miehensä mielipiteen puvusta näyttämättä sitä: itse olen tarkka siitä, että sulho ei pukua ennen alttarilla treffausta näe. Niinpä olen tehnyt ovelia "mikä on kaunein" -testejä hänelle häälehdistä. Joka aukeamalta vaan kysyy, että "mikä on sun mielestä kaunein puku"? Näin saa sulhonkin toiveita kuultua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu January 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2006 Näkee, koska oli mukana ostamassa sitä. Vierailta mies haluaisi pitää puvun salassa enkä minäkään siitä kaikille toitota. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts