Rouvaksi_2015 Kirjoitettu January 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2015 Mies ei missään nimessä halua nähdä pukuani etukäteen, vasta kirkossa. Itse olisin käytännön syistä halunnut valokuvauksen ennen kirkkoa, mutta miehen toiveen mukaisesti sekin hoidetaan sitten vihkimisen jälkeen. Natte-15, meillä on prikulleen samalla lailla Ja nimenomaan miehen toiveesta emme käy kuvassa ennen: HÄN haluaa nähdä minut vasta alttarilla <3 Niin täydellistä :wub: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauhanne Kirjoitettu January 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2015 Vähän hämmästyin näitä vastauksia lueskellessani, kun suurin osa näyttää säästävän pukua vasta kirkkoon. En kyllä itse taida pystyä! Enkä ole ajatellut sen olevan mitenkään oleellista. Mieheni on yksi makutuomareistani, haluan varmistaa että hänkin pitää puvusta. En toki etsintävaiheessa raahaa häntä mukanani, mutta jossain vaiheessa näytän mihin päädyn. Paitsi että, pitääpä tietysti kysyä, jos vaikka miehelle olisikin tärkeää nähdä puku vasta kirkossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanguis Kirjoitettu January 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2015 Ei todellakaan. Jotain vanhanaikaista pitää olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Minäkin yllätyin, että näin moni "säästää" puvun näyttämisen vasta kirkkoon! Meillä oli ajateltu, että mies kyllä näkee sen heti, kun sen olen ostanut. Olemme kai kumpikin sen verran uteliaita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiterose86 Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 näki, ostettiin yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2015 Mies näki puvun morsiusliikkeessä, lisäksi vilautin hänelle kännykällä nappaamaani kuvaa sekä kuvastosta löytynyttä kuvaa kun puvusta tuli jotain puhetta. Minun päälläni mies ei pukua ole nähnyt eikä välttämättä tule näkemään ennen kuin hääpäivänä, kirkossa. Mies maksoi osan puvusta, joten minusta kuului asiaan näyttää pukua hänelle, koska häntä kerran asia kiinnosti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diydiy Kirjoitettu March 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2015 Mun puku on roikkunut esillä meidän olkkarissa ja olen esitellyt sitä päällänikin miehelle, koska ollaan yhdessä mietitty siihen sopivaa vaatekokonaisuutta miehelle. Mies olisi varmasti nähnyt pukuni jossain vaiheessa joka tapauksessa, meille sen salassa pitäminen ei ole mikään juttu, koska mennään aamulla yhdessä valokuviin ja maistraattiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanitas Kirjoitettu March 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2015 Mun puku on roikkunut esillä meidän olkkarissa ja olen esitellyt sitä päällänikin miehelle, koska ollaan yhdessä mietitty siihen sopivaa vaatekokonaisuutta miehelle. Mies olisi varmasti nähnyt pukuni jossain vaiheessa joka tapauksessa, meille sen salassa pitäminen ei ole mikään juttu, koska mennään aamulla yhdessä valokuviin ja maistraattiin.Sama täällä (vaikka pukua ei vielä olekaan), piilottelu ei ole yhtään "se juttu". Näin 2010-luvulla tuo perinne tuntuu pelkästään hassulta ja vähän lapselliselta ja muistuttaa lähinnä niistä ajoista, jolloin nainen oli isänsä omaisuutta ja kauppatavara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rigorina Kirjoitettu May 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2015 En anna nähdä enkä kyllä edes aio kertoa millaista olen sovitellut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaughterOfTheMoon Kirjoitettu May 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2015 Minä oon ihan ääneen pähkäillyt pukujuttujani. Minulla kun tulee yhdistymään yksi kaapissa minulla oleva hame ja yläosan jonka teetätän kun tekijä löytyy, niin täällä ollaan pähkäilty sitä yläosaa, lähinnä kysynyt häneltä että sopisiko siihen tommonen tai tämmönen juttu jne Ja juu, minulla kun ei niin ole väliä näillä perinteillä, niin ei tämänkään suhteen ole mitään erikoisia salailuita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti R Kirjoitettu May 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2015 Näki ihan jo senkin takia, että meillä potrettikuvaus ennen juhlia. Vihkiminen edellispäivänä, mutta siellä mulla oli toinen, arkisempi mekko. Mutta en kuitenkaan esitellyt pukua muuten etukäteen, vaan mies näki sen ekan kerran, kun olin meikattuna ja kammattuna eli kaikki valmiina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
050915 Kirjoitettu May 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2015 Sulhanen ei aikataulusyistä ole ollut mukana mun käynneillä hääpukuliikkeessä, mutta on nähnyt puvun kuvassa. Haluan että pukuni on myös sulhaselle mieleen, ja paras tapa varmistua siitä on näyttää kuva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloa Kirjoitettu May 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2015 ei näe, näkee mut laittautuneena sitten kappelin luona ekan kerran (puku, meikki, kampaus) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu May 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2015 Tavoitteeni on ettei näe ennen hääpäivän aamua, ennen vihkimistä kylläkin näkee Tuskinpa olemme häitä edeltävää yötä eri paikoissa, ja kuvauksenkin haluan ihan käytännön syistä ennen vihkimistä. Toivottavasti sitten kun olen puvun ostanut, maltan pitää sen piilossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu June 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2015 En ole itse asiassa miettinyt tarkemmin, mutta nyt kun ajattelen asiaa, niin haluaisin kyllä ettei mies näe pukua ennen kuin vasta maistraatissa/juhlapaikalla. Vähän kyllä pelottaa maltanko pitää puvun piilossa ostamisen jälkeen, niin kuin Minitikrukin tuossa mainitsi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uujee Kirjoitettu June 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2015 Mun tuleva mieheni näki kyllä jo mun puvun. En ajatellut olla taikauskoinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adiela Kirjoitettu June 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2015 Itse olen päättänyt ettei mies tulisi näkemään pukua ennen h- hetkeä. Osa siitä taiasta tulee juuri siitä hetkestä kun musiikki soi, astelen kirkon käytävää ja mieheni näkee ensimmäisen kerran minut ja pukuni. Olen teilannut mieheltä kaikki mahdolliset kuvakansiot jossa hän voisi edes sattumalta nähdä millaisista puvuista tykkään Hänelle saa siis olla täydellinen yllätys koko olemukseni päästä varpaisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYC 151015 Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Kyllä vain, lähetin heti kaupasta sovituskopista kuvan että "tykkäätkö" Mulla on mieheni kanssa melko erilainen vaatemaku ja joskus ne kohtaa ja joskus ei. Häämekon kanssa halusin varmistaa, että tykätään molemmat siitä miltä näytän mekossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts