morsmaikku33 Kirjoitettu February 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2014 En millään malttaisi pitää salassa, mutta niin olisi tarkoitus, miehen toiveesta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
majm Kirjoitettu February 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2014 Näkee puvun hääpäivänä ennen vihkimistä otettavia hääkuvia. Kuvataan näkeminen niin sanottuun first look -tyyliin. Mielellään oltais odotettu vihkimiseen, mutta käytännön syistä näin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ride Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Meillä mies näkee puvun hääpäivänä ensimmäisen kerran. Ajatuksena myös meillä on ottaa nämä first look -kuvat ja sen jälkeen "varsinaiset potretit" ennen vihkimistä. Aluksi ajatuksena oli, että nähtäisiin sulhasen kanssa hääpäivänä ensimmäisen kerran kirkossa, mutta käytännön syistä valokuvaaminen on ensin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grandiflora Kirjoitettu May 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2014 Ei näe enkä myöskään näe sulhon pukua ennen kirkon rappusia, jänskää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lidda Kirjoitettu May 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2014 Näkee. Näki vaihtoehtoja jo siinä vaiheessa kun etsin pukuja ja pari kertaa ollut auttamassa pukua päälle, kun olen sitä kotona sovittanut. Kummallakaan ei ole mitään taikauskoa asian suhteen, eikä miehelle ole merkitystä sillä näkeekö pukua ennen häitä vai ei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2014 Meillä on ainakin tarkoitus, ettei näe. Puku on kotona säilytyksessä, mutta minulle on luvattu, ettei sitä mennä kurkkimaan etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janique Kirjoitettu June 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2014 Ei missään nimessä! Yhtäkään hääpukua en ole käynyt edes vielä katsastamassa, mutta alusta alkaen on ollut selvää, ettei mies tule näkemään tai kuulemaan puvusta tai asusteista yhtikäs mitään etukäteen. Ja itse hääpäivänäkin hän tulee näkemään minut pukuineni vasta alttarilla. Kyse ei ole missään määrin taikauskosta, pois se minusta. Lähinnä itsestäni vain tuntuu, että mikäli mies näkisi minut tai pukuni ennen vihkimistä, olisi asia rinnastettavissa syntymäpäivälahjan paljastamiseen etukäteen. Eihän se nyt olisi yhtään kivaa antaa lahjaa, jonka sisällön toinen tietää jo etukäteen. Kai se on tietynlaisen jännityksen ja taianomaisuuden säilyttämistä, jonka perässä ratkaisullani juoksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hea Kirjoitettu June 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2014 Näkee, tai siis on nähnyt jo. Tein puvun itse, joten sulho näki puvun valmistusvaiheet ja kaikki sovitukset (jonkun piti auttaa, esim. sulkea vetoketju eikä täällä nyt muita asu meidän lisäksemme kuin kissa). Täydessä tällingissäkin sulhanen näkee minut ennen vihkimistä, koska meillä on valokuvaus jo aamupäivällä ja vihkiminen iltapäivällä. Eli meillä ei uskota siihen, että morsian vuodattaisi niin monta kyyneltä avioliittonsa vuoksi kuin pukunsa neulallaan lävistää eikä siihen, ettei sulhanen saisi nähdä morsiamen pukua ennen kuin juuri ennen vihkimistä (vai miten ne uskomukset nyt meni). Käytännöllisyys ennen kaikkea ainakin tässä tapauksessa (tavoitteena hyvänä säilyneet meikki ja kampaus valokuvauksessa sekä vieraiden odotuttamisen välttäminen vihkimisen ja hääjuhlan alun välillä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shannah Kirjoitettu June 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2014 Ei varmaankaan mies näe pukua ennen hääpäivää (ajattelin, että en näyttäisi edes kuvaa), tosin meilläkin luultavasti valokuvaus ennen vihkimistä, joten silloin näkee. Ajattelin, että kun valokuvaus on ennen vihkimistä, olisi siinä oiva tilaisuus ottaa ns. "first look" -kuvat, jotka ovat kovinkin suosittuja rapakon toisella puolen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikukka Kirjoitettu June 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2014 EI NÄE ! Serkkuni häissä sulhasen ilme oli ikimuistoinen kun kirkon ovet aukesivat ja hän näki morsiamensa En vaihtaisi omista häistämme sitä hetkeä mistään hinnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repa Kirjoitettu June 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2014 Todennäkösesti näkee, mutta pitää vielä miettiä erillaisia vaihtoehtoja jotta mies näkisi puvun vasta kirkossa alttarille menessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heili Kirjoitettu August 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2014 Ei näe, jos maltan olla näyttämättä Tosin pukuakaan ei ole vielä ostettu, mutta tarkoituksena on pitää kaikki yksityiskohdat salassa. Näkee puvun sitten alttarilla. Tosin luulen, että mies ei edes halua nähdä pukua etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu August 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2014 (muokattu) Mies tietää mun toiveet puvun suhteen, mutta puvun hän näkee vasta hääpäivänä ennen vihkimistä otettavissa potrettikuvissa. Toiveita miehellä ei puvun suhteen ollut, näytän kuulemma maailman kauneimmalta naiselta, oli mekko mikä tahansa Mutta mekko tullaan säilyttämään läpinäkymättömässä pukupussissa siskon luona, ettei tule paljastettua sitä vahingossakaan miehelle. Puvun ennen häitä saa nähdä mun lisäksi kaasot, jotka kulkevat pukujen sovituksissa mukana ja halutessaan voin sen äidilleni ja anopille paljastaa. Muille jääköön salaisuudeksi vielä Muokattu: August 28, 2014, käyttäjä: Nanna93 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakaisla Kirjoitettu August 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2014 Ei näe! Haluan vau-efektin kun astun esiin. Kuvauskin on vasta vihkimisen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu August 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2014 (muokattu) Ei näe etukäteen, ei edes kuvaa. Eikä kuvailuakaan kuule. Haluan myös tuon waun Tosin potretit otetaan ennen kirkkoa, ettei vieraiden tarvitse odotella. edit. Sulhon pohdittua asiaa, päätös oli, että hän näkee puvun ensimmäisen kerran vasta kirkossa, itse halusi ehdottomasti näin. Muokattu: January 4, 2015, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu September 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2014 ^Sama meillä Eli tarkoitus olisi, ettei näe pukua eikä kuvaakaan etukäteen. Miekin tosin taidetaan ottaa potretit ennen vihkimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dove4 Kirjoitettu October 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2014 Mies näki puvun ensimmäistä kertaa hääpäivänä valokuvauksessa, joka oli ennen vihkimistä. Kuvan näytin kyllä heti puvun ostettuani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elflady Kirjoitettu November 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2014 Mä aattelin näyttää puvusta kuvan mallinuken päällä, mun päällä se näkee puvun sit ekaa kertaa kun mä astun kirkon käytävälle, koska mäkin haluan nähdä sen wau-efektin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EskimoBride Kirjoitettu November 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2014 Hääpäivänä vasta näkee, mutta ennen vihkimistä, käytännön syistä meilläkin menee näin. En aio edes näyttää kuvaa puvusta, että on sit ainakin itsellä se sellainen "nyt se yllättyy" -fiilis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorganA Kirjoitettu December 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2014 Yllättävän perinteiset tavat täällä. Meillä mies oli mukana pukua valkkaamassa, se on mun paras makutuomari, ihan sama näkeekö ennen vai ei. Ja kaikki kaverit/suku/kaaso yms. asuu toisella puolella Suomea, joten ei ollut oikein jakoja roudata niitä prosessi auttamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanttis Kirjoitettu December 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2014 Ei nähnyt. Näytin kyllä kuvan jostain muusta sovituksesta, jossa päälläni oli saman tyyppinen, mutta ei kuitenkaan läheskään yhtä ihana puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu December 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2014 Meillä mies on nähnyt pari kuvaa, jotka on facebookissakin. Kumpikaan niistä ei tosin ole oma. Mies ei halua nähdä, koska "se kuuluu nähdä vasta vihkimisen hetkellä". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Näki, koska kuvat otettiin etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2015 Olin niin innoissani, kun puku löytyi hieman yllättäen ja vaivattomasti ensimmäisen morsiusliikkeen sovituksen yhteydessä, että halusin eka näyttää muutaman valokuvan, ja kotona näytin vielä pukua hiukan pukupussissa! Morsiuspuvun ostaminen on vaan niin iso asia, etten voinut oikein kuvitellakaan olla jakamatta sitä elämäni tärkeimmän ihmisen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu January 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2015 Mies ei missään nimessä halua nähdä pukuani etukäteen, vasta kirkossa. Itse olisin käytännön syistä halunnut valokuvauksen ennen kirkkoa, mutta miehen toiveen mukaisesti sekin hoidetaan sitten vihkimisen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts