aavehaltia Kirjoitettu December 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2010 On nähnyt puvun jo 8kk ennen. Kun tilattu puku saapui sulhanen oli sitä pukemassa ja kuvaamassa. Joka tapauksessa olisi nähnyt hääpäivänä ennen vihkimistä kuvauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirre Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 Meilläkään ei sulho halua nähdä ennen kuin hääpäivänä eli varmaan sitten kuvissa ekan kerran itselle olisi ollut ihan ok näyttää, eri toten kun se puku tulee varmaan hankittua reippaasti etukäteen, mutta hän halusi näin tietty saa nähdä malttaako se odottaa siihen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onerva Kirjoitettu December 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2010 Toiveissa on ettei näkis.. että tulis sitten vasta alttarilla yllärinä tyyliin:"Mikä ihana kaunis haavekuva/enkeli/unelmien nainen sieltä liihottaakaan.." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu January 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2011 Yhdessä valkattiin mulle puku ja Inssi on nähnyt puvun hengarissa sekä mun päällä kun sovitin. Hankala sitä ois pitää piilossa tässä talossa, ois varmaan pitäny viedä kotipuoleen jos olisin halunu pitää sen piilossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm8 Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 Näki jo, kun oltiin yhdessä ostoksilla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<ansku> Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 On jo nähnyt.. esittelin sen sille heti kun olin kaason kanssa käynyt sovittelemassa ja laittanut tilaukseen. En malttanut! Sitä paitsi meilläkin on kuvaus ennen vihkimistä ja me pukeudutaankin hääpäivänä samassa talossa, joten missään tapauksessa ei ois onnistunu yllätyksenä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu March 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2011 Ihmettelen, että on noin paljon miehiä, joita kiinnostaa hääpuvut. Itseänivarten olen puvun ostanut enkä odota, että se tai mikään muukaan mun vaatekiinnostaisi sulhoa erityisesti, eihän se mekoista mitään ymmärrä.Ei sitä mun mielestä niin ihmeesti tarvitse mekoista ymmärtää, että pystyy sanomaan/haluaa sanoa oman mielipiteensä. Mulle on kaikkein tärkeintä, että mun mies pitää mun puvusta, kaikkien muiden mielipide (pl. omani) on aika lailla yhdentekevä. Senkin takia on hyvin luontevaa, että mieheni tulee mukaan pukumetsälle, ja on itsekin innoissaan siitä (pitää asiaa meidän yhteisenä projektina). Mainittakoon, ettei noin yleisesti kyllä vaatteista kiinnostumattomampaa miestä juuri voisi löytää, siitä ei ole siis kyse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 Haluan ehdottomasti, että tulee mukaan ostamaan pukua, makutuomariksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
medde Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 meillä mies näkee puvun vasta hääpäivänä voi tosin olla, että näkee jo ennen vihkimistä kun kuvat ehkä otetaan ennen kirkkoa. Mutta kuitenkin yllätys puvun, kenkien ym. asusteiden suhteen säilyy tonne hääpäivään ja tämä ihan molempien toivomuksesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansku2011 Kirjoitettu April 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2011 Mies on jo nähnyt puvun , oli minun kanssa pukua ostamassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu April 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2011 Näkee näkee tai siis näki tuossa joku aika sitten Kuvat otetaan ennen vihkimistä ja kävelen miehen kanssa alttarille niin ihan se ja sama missä vaiheessa se sen näkee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu April 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2011 Mies näkee puvun etukäteen, muttei minun päälläni. Itselleni on tärkeää, että myös mies pitää puvusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu July 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2011 Alussa ajattelimme että vasta alttarilla tai kuvauksissa näkisi mutta minulle on tärkeää hänen mielipiteensä puku asiaan! Joten näkee jo kunhan löydän ihanan,sopivan puvun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amaliah Kirjoitettu July 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2011 Haluaisin kovasti, että ei näkisi, mutta valokuvauksen takia en vielä tiedä, miten asia tulee järjestymään. Täytynee punnita tämän "taikauskoisuuden" merkitystä siihen, jos vieraat joutuvat sen takia odottelemaan vihkimisen jälkeen kuvien ottamista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu July 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2011 Haluaisin kovasti, että ei näkisi, mutta valokuvauksen takia en vielä tiedä, miten asia tulee järjestymään. Täytynee punnita tämän "taikauskoisuuden" merkitystä siihen, jos vieraat joutuvat sen takia odottelemaan vihkimisen jälkeen kuvien ottamista...Mäkään en tahdo mieheni näkevän pukua, perinteisesti ! Ratkaisimme valokuvauksen siten, että se tapahtuu ruokailun ja kakkukahvien välissä. Siinä on 2 tuntia aikaa. Eli kun minä ja mieheni olemme syöneet (otamme ruokaa ensimmäisinä, joten olemme valmiitakin ensimmäisinä) hipsimme pikaisesti kuvattavaksi, eikä kenenkään tarvitse siten odotella.Teemme kuitenkin niin, että kaaso/BM kuuluttaa vieraille tiedon valokuvauksesta, että eivät ihmettele mihin katosimme.. Kyllä tuossa nopea saa olla, mutta suunnittelemme kuvaukset etukäteen niin hyvin kuin mahdollista.Ja puku tulee tosiaan yllätyksenä miehelleni ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Degas Kirjoitettu August 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2011 Teen oman pukuni kotona, joten mies on nähnyt puvun osina. En ole kuitenkaan näyttänyt kuvaa puvusta - koska mulla ei sellaista ole. En yhtään tiedä, osaako muodostaa mielessään kuvaa valmiista puvusta. En kävele miehen kanssa yhdessä vihittäväksi vaan näkee mut vasta perillä. Ehkä siihen tulee sitten pieni yllätysmomentti? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viola77 Kirjoitettu August 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2011 Mulle olisi ihan sama, mutta mies jyrkästi ilmoitti, että haluaa nähdä puvun mun päällä vasta kirkossa. Kuulemma henkarilla voi nähdä, jos on tarve. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu August 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2011 (muokattu) Nyt en jaksanut ketjua kovin kauaksi plarata, eli kysymykseni on jo saatettu esittää ja siihen vastatakin,.Mutta:siis mikä uskomus/taikausko liittyy tuohon, ettei sulho saisi pukua ennalta nähdä? En ole tällaiseen itse törmännyt. Olen vain luullut, että puku halutaan vain yllätyksenä salata..Tästä voi siis varmaan päätellä, että meilläkin sulho näkee puvun aiemmin. Muokattu: August 16, 2011, käyttäjä: iialiia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapsu<3 Kirjoitettu August 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2011 Meillä mies näkee puvun vasta hääpäivänä. Ennen kirkkoa kyllä, koska kuvauksemme on ennen vihkimistä. Mies ei ole nähnyt edes kuvaa puvusta joten on aika yllätys varmasti millainen se sitten on. Näin halusimme, molemmat, jotta se on yllätys... Tuosta taikauskosta, olen joskus kuullut että sulhanen ei saisi nähdä ennen vihkimistä morsianta. Mutta ei siinä taida puvusta olla kyse.. jos oikein muistan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MAML Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Minä haluisin näyttää puvun miehelle mutta se ei halua nähdä sitä. Kuulema äärettömän tärkeää että näkee vasta kirkossa sen. Melkein pahastui kun kerroin mistä kankaasta puku on ja kerroin värin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikku-Mansikka Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Oma mieheni oli valitsemassa pukua kanssani, sillä halusin että se on myös hänen mielestään hieno Minua ei haittaa yhtään, vaikka hän onkin sen nähnyt, en ole taikauskoinen. Mitäpä sitä upeaa pukua piilottelemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Rakas näkkee puvun vasta hääpäivänä, mutta jo ennen vihkimistä, koska kuvaus on ensin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nacho Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Meillä sama kuin monella muullakin näyttää olevan, eli puvun kultsini näkee vasta hääpäivänä (nyt se on mutsilla) ennen varsinaisia toimituksia kun valokuvaus on siinä aiemmin (ehkä, toivottavasti, en ole vielä tarkemmin kuvaajan kanssa sopinut vaikka häihin alle kaksi viikkoa ). Värin olen vahingossa paljastanut, mutta sen mieheni oli jo arvannutkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bumble_bee_ Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Kun pukuni oli ostettu, näytin heti kotona miehelle kuvan siitä En olisi mitenkään pystynyt pitämään salaisuutta, ja halusin myös kuulla hänen mielipiteensä puvusta! Ja tulee näkemään puvun myös päälläni ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASHS Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 (muokattu) VOI EI! En oo yhtään tullu ajatelleeks että meillähän pitäis olla kans se kuvaus ennen vihkimistä. Mitä mä nyt teen! Me todellakin oltais haluttu että mies näkee puvun päälläni vasta kun astelen alttarille. Me siis ei olla varsinaisesti taikauskoisia kumpikaan (mä ehkä huvikseni oon välillä) mutta haluttiin noudattaa tätä perinnettä! Nukutaankin häitä edeltävä yö erillään ja suunniteltiin että ei nähdä ennen kirkkoa. Mut meistä ei ehkä saa hyvää kuvaa ihan pienessä hetkessä ja valokuvaajamme on luvannut ottaa 2000 kuvaa, siis päivän aikana. Mutta luulen että vieraat hermostuu jos lähdetään kuvattavaksi jossain kirkon ja juhlan välissä tms... ja meikinkin kannalta tulis varmaan parhaat kuvat ennen vihkimistä.Voi harmi, meiän suunnitelma meni pilalle. Muokattu: September 14, 2011, käyttäjä: ASHS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts