sipullis Kirjoitettu November 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2009 Näkee, mies on mun luotetuin makutuomari. Samalla tavalla mä nään hänen asun ennen häitä, yhdessä mietitään ja päätetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu November 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2009 todennäköisesti mies ei nää pukua ennen hääpäivää, tosin hääpäivänä otetaan varmaan kuvat ennen vihkimistä niin sillon sitten näkee. puvun tekee mun kaveri ja varmaan puvun säilytyskin on sit kaverin luona tms, eli miehellä ei edes olis mitään mahdollisuutta nähdä sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiku Kirjoitettu November 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2009 En haluaisi, että mies näkee puvun etukäteen. Kuten aiemminkin on jo mainittu, en halua järkisyiden takia pilata kaunista hetkeä Joillekin kavereille olen kuvaa mahdollisesta puvusta näyttänyt, ja yritän aina poistaa koneen välimuistista tiedot sivuista joilla käyn, jottei mies saa vinkkiä ja uteliaisuuttaan käy vähän katsomassa. Jotain olen kuitenkin miehelle kertonut, mutta en mitään yksityiskohtaista tietenkään. Miten sitä jaksaakaan pitää suunsa kiinni vielä yli vuoden... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elowena Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Itse olen niin innoissani omasta puvustani, etten malttaisi millaan olla sita miehelleni nayttamatta! Kerron hanelle muutenkin aina kaiken, joten puvun salaisuutena pitaminen on ei ole helppoa. Mies on kuitenkin sellainen jaarapaa, ettei halua pukua nahda, vaikka kuinka yritan suostutella.Eli taytyy kai antaa periksi, ja suostua siihen, etta han nakee puvun vasta valokuvauksessa paria tuntia ennen kirkkoon astelemista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ambrosine Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Meillä mies näkee puvun etukäteen. Mennään varmaan yhdessä ostoksillekin ja yhdessä valitaan molempien puvut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 On jo nähnyt. Hän auttoi minut ulos puvusta, kun eka kerran sovittelin sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anzku_n Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Meillä mieheni näki puvun heti kun olin sen ostanut.. Kuvauskin on luultavasti ennen kirkkoa, eli olisi joka tapauksessa nähnyt ennen alttaria.. Eipä tuo ainakaan mua haittaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anski_ Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Kyllä näkee, en malta salata h-hetkeen saakka... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greeneyes Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Minäkään en millään malttaisi h-hetkeen asti pitää pukua salassa! Ollaan kuitenkin päätetty, että mies näkee puvun vasta "alttarilla". Hän on kyllä nähnyt jo kuvan puvusta, mutta näytin niin monta, ettei muista/tiedä mikä se niistä oli. Jos hän nyt kotona käy kurkkimassa pukupussin sisältöä, niin siitä vaan. Tärkeintä on, ettei hän näe sitä minun päälläni ennen kuin on tarkoitus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2009 Mies näkee puvun ennen vihkimistä, koska meillä on valokuvaus ensin. Ei nää ennen hääpäivää kuitenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu December 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2009 Ei näe pukua etukäteen. Kovasti kyllä yrittää ruinata, että saisi nähdä, mutta minä haluan, että hän näkee minut ensimmäisen kerran vihkitilaisuudessa puvun, meikin ja kampauksen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu December 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2009 Ei ennen varsinaista hääpäivää, mutta ennen vihkimistä kyllä, sillä meillä kuvaus ennen kirkkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu December 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2009 Ei ennen varsinaista hääpäivää, mutta ennen vihkimistä kyllä, sillä meillä kuvaus ennen kirkkoa.Sama juttu meillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tytyjä Kirjoitettu December 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2009 Meillä mies ei olisi halunnut nähdä pukua ennen kuin vasta kirkossa, mutta kun en saanut kokeilu apua, niin joutui auttaa nyörityksissä. Ei kyllä sen kummemmin suostunut pukua katsomaan. Ja meillä on valokuvauskin ennen kirkkoa, joten silloin näkee puvun kunnolla. Nyt on vaan takaa nähnyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu December 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2009 Mä ostin mun puvun eilen ja tulee olemaan todella vaikeaa pitää salaisuutta häihin asti. Mies ei halua kuulla sanaakaan puvusta, eikä halua nähdä sitä ennen suurta hetkeä. Haluisin niin kertoa millanen se on ja näyttää sovituskuvia ym. mutta ei niin ei. Noh, ehkä tän salaisuuden pitämiseen tottuu, kun ei ajattele asiaa. Mulla on puku kaason luona säilytyksessä niin en sitä pääse ihastelemaankaan. Joten hyvä niin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lintsu Kirjoitettu December 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2009 Meillä myös mies näkee puvun etukäteen. Hän on ollut mukanani, kun olen pukuja käynyt sovittelemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Näkeehän hän sen puvun etukäteen. On nähnyt aiemminkin kun on ollut käytössä äidilläni Menemme studiokuvaan aamulla ennen vihkimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinniM Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Meillä mies näkee puvun vasta hääpäivänä, tosin vähän ennen vihkimistä valokuvauksessa. Ei suostu näkemään aiemmin vaikka innoissani olen yrittänyt suostutella. Mutta onhan se toisaalta kiva jännittää hääpäivään saakka! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Näki, kun pyysi nähdä. Mutta päällä näkee vasta hääpäivänä, ellei tapahdu jotain vahinkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Näki, kun pyysi nähdä. Mutta päällä näkee vasta hääpäivänä, ellei tapahdu jotain vahinkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viipperä Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Meillä mies haluaa ehdottomasti nähdä mut hääpuvussa ensimmäisen kerran vasta, kun alttarille kävelen. Ei olisi kenkiäkään halunnu nähdä, mutta niistä sanoin, että pakkohan sen on, kun mun pitää ne kengät kuitenkin "ajaa sisään" ja valssiakin pitäis ne jalassa harjotella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakku Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Tulee näkemään puvun, mutta alusvaatteet yritän pitää salassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Tulee näkemään koska meillä on kuvauskin ennen kirkkoa. Mutta minäkin yritän alusvaatteet pitää salassa niin jotain yllätystä on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmy- Kirjoitettu February 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2010 (muokattu) Meillä oli tarkoituksena, että ei nää. Mutta kuinkas kävikään! Eilen kun puku tuli kotiin, olin niin innoissani että halusin näyttää rakkaalleni puvun kun se oli päälläni! Mihinkään uskomuksiin ei perustunut se kun aluksi ajattelin, ettei mies nää pukua etukäteen, vaan ajattelin ihan siltä kantilta että jos sulho näkisi puvun vasta alttarille kävellessäni, hänelle olisi suurempi WOW-experience silloin. Mutta se wow-experience olikin sitten eilen. Ja kyllä se varmaan sitten siellä kirkossa tulee uudestaan kun on hiukset ja meikit ja kaikki Ja oikeastaan, meidän pikkukaksiossa ei ole edes mahdollista säilöä sen kokoista mekkoa ilman ettei sitä näkisi Muokattu: February 5, 2010, käyttäjä: emmy- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu February 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2010 Kuvan on nähnyt, mutta pukua mun päällä ei tule näkemään ennen kuin alttarilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts