isasa Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Ensin ajattelin pitää puvun salaisuutena, mutta kaikkien kannalta on mukavampaa, jos kuvat otetaan ennen kirkkoa. Ja olen muutenkin tottunut jakamaan kaikki salaisuuteni sulhasen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu August 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2008 Kuulemma näkee. Toisaalta musta olis jollain tavalla ihanaa jos mies näkisi mun pukuni (+kampauksen jne) vasta kirkossa, mutta itseni tuntien en malta olla näyttämättä esim. koekampausta etukäteen. Ja onhan meillä kuvauskin ennen kirkkoa. Itseasiassa käytiinhän me tänään kahdestaan hääpukuliikkeessä sovittelemassa mekkoja. Tai minä sovitin, mies katseli. Eli tuskin pystyn pitämään salaisuutta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulispää75 Kirjoitettu August 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2008 Mun mies on nähnyt puvun.... kävi itse asiassa lunastamassa sen liikkeestä, kun en itse päässyt. Mies oli hellyttävä kotiutuessaan pukuni kanssa, kun ei malttaisi odottaa näkevänsä sitä mun päällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisamari Kirjoitettu September 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2008 Jep. Vetäisin puvun päälleni heti samana iltana kotona, kun olin sen morsiuspukuliikkeestä kiikuttanut kotiin .Siitä lähtien se on lojunut sohvalla odottamassa soveliasta säilytyspaikkaa, joten nyt sen ovat nähneet kaikki meillä käyneet .Onneksi meillä ei ole ollut mikään valtava kansanvaellus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymmelin tytär Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 Ostin puvun tänä aamuna ja illalla pidän varmasti huolellisen esittelyn miehelle puvustani En kuvittelekaan, että osaisin häihin asti piilotella pukua Sen sijaan muilta koitan malttaa pitää puvun piilossa, jotta kaikki eivät sitä olisi hääpäivään mennessä nähneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja-syksy-morsian Kirjoitettu September 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2008 Kyllä mies näkee pukuni ihan varmasti HETI kun se vain saapuu kotiin. Tilasin netistä pukuni ja tottakai sitä pitää sovittaa HETI kun se tulee, jotta sen voi viedä sitten korjattavaksi ompelijalle. Kaasoa ei ole, joten mieheni siis joutuu auttamaan niin kokeilu kuin hääpäivänäkin puvun ylleni eilen tuli tyllialushameeni ja tempasin senkin välittömästi paketista saatuani ylleni joten meillä ei todellakaan pysy salaisuutena!ja onhan meillä kuvauskin ennen kirkkoa ja mieheni hakee kampaajan meille kotiin hääpäivän aamulla, eli nukutaan ihan edellinenkin yö yhdessä se niistä vanhoista uskomuksista sitten! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRS09 Kirjoitettu September 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2008 Kyllä tulee näkemään ennen H-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Mies näki puvun, kun oli mukana ostosretkellä Mä oon niin lörppösuu etten osais olla hiljaa puvusta ja sen tyylistä. Näkipä sitten kunnolla eikä ainakaan valittanut, että olisi ollut huono, päinvastoin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maijamehilainen Kirjoitettu September 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2008 Kun pukuni toissapäivänä Morsiusgallerian alesta kotiin kiikutin, totesi mies heti: "Näytäs nyt sitä rättiä." Yritin ensin vähän inistä vastaan, mutta laitoin sen sitten kuitenkin päälleni. Mieskin avusti vetoketjun kanssa. Kelpasi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amber Kirjoitettu September 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2008 Mä kiikutin oman pukuni eilen kotiin MG:n alesta ja mies soitti mulle koulusta, että piilota se ostoksesi ennen ku hän tulee kotiin Meillä siis mies on se, joka ei halua nähdä pukua ennen h-hetkeä. Mulle asialla ei ole väliä ja mielellään olisin pukua hänelle esitellyt, mutta kunnioitan miehen toivetta.Kerroin kyllä miehelle jonkun verran puvun ulkonäöstä, koska en malttanut pitää suutani kiinni. Tarkoituksena olis viedä puku mun porukoille säilytykseen, koska meillä on niin vähän kaappitilaa kotona ja puku olis paremmassa turvassa mun porukoilla. Ei tulis missään mielenhäiriössä vahingossakaan esiteltyä sitä miehelle, kun puku olis 200 km päässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu September 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2008 tottakai näytin heti saaliini MG:n alesta! ei se sitä sitten ennen hääpäivää kuitenkaan nää uudestaan joten ehtii jo unohtaa millainen se on. enhän mä millään voisi pitää sellaista salaisuutena, ja mitä vähemmän jännitystä hääpäivässä, sen parempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Viime viikonloppuna mies auttoi mua pukemaan puvun päälle alakautta. Liikkeessä se laitettiin aina yläkautta ja jännitin, miten alakautta pukeminen onnistuu. Samalla sain hyväksynnän mieheltäkin puvusta. Joka tapauksessa mies olisi nähnyt puvun päälläni ennen vihkimistä, enkä ole niin taikauskoinen, että tuo minua mitenkään haittaisi. Eipä tarvitse kummankaan jännittää turhaan ainakaan puvun takia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiR Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Sulhanen ei nää pukua, eikä kuulemma haluakaan nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mapi85 Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Kyllä sulho on nähnyt jo kuvia puvusta, ja meillä on myös kuvaus ennen kirkkoa ettei siinä enää mitään taida salaisuudeksi jäädä. Olen ottaut vain sen periaatteen, että jos tämä suhde taikauskoon kaatuu niin kaatukoon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Mies oli mukana ostamassa. Aika hankala sitä olisi piilotellakaan pienessä asunnossa. Tietääpähän ainakin nyt että myös mies on kovin ihastunut pukuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isolde Kirjoitettu September 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2008 Näkee, emme ole taikauskoisia. Enemmän vaakakupissa painaa se, että puku on miehen(kin) mielestä hyvä. Enhän minäkään antaisi miehen ihan yksin valita omaa asuaan. Sitäpaitsi onhan sitten itse päivänä aivan eri efekti, kun on kampaus, meikki, mahdollinen huntu ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest quella Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 ei ole nähnyt kun ei missään nimessä halua nähdä. luottaa kuulemma makuuni ja kiitos siitä en usko noihin taikauskojuttuihin,mutta jos mies ei halua nähdä ni en viitsi tuputtaakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mom-85 Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 Sulhanen näki puvun jo etukäteen. Esittelin kotona sitä kun kävin ostamassa sen...Olis ollu muutenki vähän vaikea "piilotella" sitä, kun hääpäivänä valmistaudutaan kuitenkin samassa talossa..jne:D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
F&H Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Ei näe! Onpahan edes joku yllätys vielä yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen Meillä kun muuten mennään kaikkien perinteiden vastaisesti, niin tästä mä haluan pitää kiinni. Eikä tuo miekkonen ole pistänyt hanttiin, ei ole mitenkään hinkunut näkemään sitä ja oli onnellinen kun sen ei tarttenut lähteä ostamaan pukua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laru Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Eilen keskusteltiin asiasta ja sulhasta ilmeisesti kiinnostaisi nähdä puku, mutta hän ei ole kuitenkaan ihan varma. Sanoi ettei ole taikauskoinen:D Mulle on ihan sama, näkeekö vai ei. Se selviää vasta siinä vaiheessa, kun puku löytyy ja se tuodaan kotiin. Kuvia olen näyttänyt eri vaihtoehdoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinppu Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Sulhanen on itse asiassa ostanut puvun Olimme lomamatkalla ja löysin eräästä liikkeestä todella ihanan kermanvärisen leningin ja sulhanen lupasi ostaa sen minulle.Pohdin, että voikohan sitä edes häissä käyttää värinsä takia, mutta enpä aavistanut, että käyttäisin sitä ensimmäisen kerran OMISSA häissäni puolitoista vuotta ostamisen jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 On nähnyt. Kysyin itse, että haluaako, että puku on yllätys vai haluaako kommentoida ennen ostoa ja halusi ehdottomasti nähdä ennen ostoa.. Ja näkikin. Onneksi mun unelmapuku oli sulhonkin mielestä upea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikki2009 Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Ei.. hänen tahtonsa mukaan.. Haluaa sen olevan yllätys Ja säästyy toki suurelta kommentoinnilta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindeli Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Toistaiseksi ainakin olen ajatellut pitää puvun piilossa kirkon käytävälle asti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Toistaiseksi ainakin olen ajatellut pitää puvun piilossa kirkon käytävälle asti Samoin minä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts