auria Kirjoitettu June 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2008 Meidän häät ei ole kovin perinteiset enkä mä välitä paljoakaan perinteistä, mutta tämä asia on sellainen, josta aion pitää kiinni. Eli sulhanen näkee minut puvussani vasta kirkossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nipsu85 Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 Eipä vielä ole paljoa koko mies kiinnostunut tästä hömpötyksestä. Luulen, että nää jutut alkaa kiinnostaa vasta paria kuukautta ennen h-hetkeä, jos sillonkaan Puvun on nähnyt, kun kysyin tuolloin, että olisko tällänen hyvä. Kattoi ihan suu auki, että "tuollanenko? maksaakin yli 200e."Olin vähän aikaa hiljaa ja etin pari muuta jotka sitten näytin, että kelpaako nää sitten. Toinen tuli kattomaan ja haukko henkeään vielä enemmän "Ota se eka." Ne mitä näytin maksoivat yli 1000e.. (toi eka puku onkin sitten ihan mittatilaustyönä teetetty ja maksoi neidin hamosen kanssa yhteensä 250e. Siitä kuvasta, jonka miehelle näytin poikkeaa vain väri, enkä usko, että edes muistaa millanen puku on )Että niin ihana mies mulla.. Koitan toki pitää puvun piilossa h-hetkeen asti, mutta saa nähä kuinka käy.Muutenkin meillä kaikki menee ei-niin-perinteisesti, joten en usko että tämäkään asia jää "salaisuudeksi".. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2008 Näki jo silloin, kun käytiin pukua sovittamassa. Ja tulisi muutenkin näkemään ennen vihkimistä, kun kerran käydään kuvassa ennen kirkonmenoja ja alttarillekin astellaan yhdessä. Jos tämä avioliitto kaatuu siihen että sulho näki puvun etukäteen niin no can do Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 (muokattu) Mies on ollut kanssani sovittamassa hääpukuja. Tällä hetkellä yksi puku on ylitse muiden ja molempien suosikki. Vaikka hääpuku vielä vaihtuisi, eiköhän mies senkin näkisi. Uskon että kaikki kampaukset, meikit jne. päällä tulee se wow-efekti kun kirkossa nähdään.Muoks. Vielä ei ole päätetty onko valokuvaus ennen vai jälkeen vihkimisen, toivottavasti jälkeen. Muokattu: July 1, 2008, käyttäjä: Maddie- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaaka-71 Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Mun pukua kans ei sulhanen nää ennen,ku kirkos oman isän saattaes mut alttaril. Muutenkin vietetään se viimeinen yö ennen häitä erillään, koska haluan jotain perinteitä noudattaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iines09 Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Sulhanen näkee pukuni! En pysty millään pitämään häneltä sitä salassa. Toisaalta luotan hänen makuunsa 100 %, joten jo siitäkin syystä haluan kuulla mielipiteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullukka Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Ei näe. Sulhoni omasta pyynnöstä olen pitäny mekkoni häneltä piilossa Toisaalta - kaikki ovat möläytelleet kriittisiä asioita puvustani hänen kuulleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiia Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Meillä on niin, että en haluaisi millään että sulho näkisi puvun ennen kuin kirkossa, mutta olosuhteiden sanelemana voi olla, että käydään kuitenkin kuvassa ensin. Nimittäin meillä on vihkiminen vasta 16.15 ja sen jälkeen kyllä mielellään jo aloittaisi varsinaisen juhlimisen. Ennen vihkimistä taas olisi reilusti aikaa käydä ottamassa kuvat. Joten varmaan joudutaan molemmat myöntymään siihen, että sulho näkee puvun jo valokuvauksessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
santis Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Sulhanen näki puvun henkarissa heti kun olin ostanut. Päällä näkee varmaan ensimmäisen kerran valokuvauksessa ennen kirkkoa. Miksei voisi nähdä, kun kävimme yhdessä ostamassa myös hänen frakkinsa (en olisi antanut hänen ostaa sitä ilman arviotani! ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaaka-71 Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 (muokattu) Tarkoituksena olisi,ettei sulhaseni näkisi pukua ennen,kun isäni saattamana tulen kirkkoon ja sulhanen siinä käytävällä meitä vastaan. Voi olla että suunnitelmat muuttuu,kun kuvat varmaankin pakko ottaa ennen vihkitilaisuutta. Kuvaaja veljeni tosi hyvä kaveri. Hupsis, ku tuli vastattua kahdesti kysymykseeni näkeekö sullhanen pukua. Syy taitaa olla siinä nyt,et pakko kai nähdä kuvauksen mahdollisesti oltua ennen vihkimistä eikä jäklkeen mitä haluaisin. Muokattu: July 3, 2008, käyttäjä: vaaka-71 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rymy Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Minulle oli erittäin tärkeää tietää sulhasenkin mielipide puvusta, joten otin hänet mukaan liikkeeseen makutuomariksi. Ja sellainen puku löytyi josta molemmat pidämme hulluna! En olisi kuitenkaan pystynyt pitämään pukua piilossa, olen huono pitämään salaisuuksia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Mies on ollut kanssani sovittamassa hääpukuja. Tällä hetkellä yksi puku on ylitse muiden ja molempien suosikki. Vaikka hääpuku vielä vaihtuisi, eiköhän mies senkin näkisi. Uskon että kaikki kampaukset, meikit jne. päällä tulee se wow-efekti kun kirkossa nähdään.Muoks. Vielä ei ole päätetty onko valokuvaus ennen vai jälkeen vihkimisen, toivottavasti jälkeen.Ja heti päivitystä tilanteeseen. Luin tänään että kirkko jossa haluamme mennä naimisiin, jaetaan vihkiaikoja vasta klo 15.00 alkaen. Todennäköisesti valokuvaus on siis ennen vihkimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiwi Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Meillä miehellä ei ole hajuakaan minun puvustani... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandra_ Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Pukua ei olla vielä ostettu eikä soviteltukaan mutta olen netistä näyttänyt sulholleni malleja. Hän tulee kanssani sovitukseenkin, en haluaisi sinne ketään muuta eli todellakin näkee puvun ennen hääpäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
strawberry87 Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Eiköhän tuo meilläkin näe puvun ennen hääpäivää. En kuitenkaan malta olla kokeilematta sitä yksikseni (eikä oikein onnistukaan kun pukuun tulee nöyritys) ja haluan miehen sanovan vielä kunnon mielipiteen puvusta kun se on ylläni. Hääkuvauskin tulee olemaan joka tapauksessa ennen vihkimistä (vihkiminen klo 15.00, kuvasu ehkä 13.00) joten siellä sitten näkee ekaa kertaa kunnolla pyntättynä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlee Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 (muokattu) Tänään sain viimein ihanaisen pukuni kotiin ja ensimmäisenä sen näki mies, joka auttoi vetoketjun kiinni . Jo etukäteen kyselin ja esittelin erilaisia pukuja, jotta saisin selville hänen mieltymyksensä. Sitten kankaat ja kaavat ja ompelijalle. Täydellinen lopputulos! Muokattu: July 11, 2008, käyttäjä: marlee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiffy Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Tietysti, koska haluan, että myös mies pitää puvusta. Meillä on siis molemmilla todella tarkka maku ja ne eivät aina käy yksiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
justiina26 Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 sulhanen näkee mekkoni ennen häitä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cissus Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Ei näe, ei...tosin suunnittelemistani väreistä olen kertonut, niin osaa sitten omaa asuaan miettiä minun asuuni sopivaksi ja häitä edeltävää yötä EMME vietä eri paikoissa, en suostu siihen. kullan kainalossa on saatava olla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Oli mukana heti ensimmäisestä sovituksesta alkaen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicero Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 (muokattu) Ei ole nähnyt vielä the pukua, vaikka se tuolla komerossa roikkuukin. Olisin kyllä halunnut näyttää, kun olen niin innoissani puvusta, mutta ei kuulemma halua nähdä. Näytin sitten netistä samantyylisiä pukuja, jotta tietää vähän mitä odottaa.Meillä kyllä on kuvaus ennen kirkkoa, mutta siinä vaiheessa ollaan jo naimisissa (eka maistraattiin) niin eipä tuo haittaa. Muokattu: July 18, 2008, käyttäjä: Cicero Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu July 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2008 Ei näe mies pukua etukäteen. Lisäähän sekin yhden mukavan jännistyselementin päivään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jekku83 Kirjoitettu July 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2008 Todennäköisestio mies näkee pukuni ennen häitä. Teen sen itse ja pienessä asunnossa on vaikea piilossa ommella ja sovittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu July 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2008 Kuvan on nähnyt ainakin. En pidä erityisesti väliä sillä, näkeekö ennen häitä vai ei. Joka tapauksessa näkee mut täydessä tällingissä jo ennen vihkimistä valokuvauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riina-Maria Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Itse haluan pitää salaisuutena puvun. Haluan että mies näkee minut vasta kirkossa, kun kävelen kohti alttaria. Minulle salaisuutena on sormus, se on jatkoa kihlasormukseen jonka mies on itse suunnitellut. Eli kummatkin saamme pienen yllätyksen kirkossa sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts