tanssija Kirjoitettu January 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2006 Mulla oli kans sulho mukana kun pukua tilattiin, olin tosin jo päättänyt, että otan sen ja helpotus oli suuri kun näin hymyn sulhon kasvoilla. On kiva kun ei tarvi stressata kirkon käytävän päässä et miltä miehen naama näyttää kun näkee puvun. Minä en voi kysyä mieheltäni kuvien perusteella mikä puvuista on paras, koska hän ei osaa kuvitella sitä minun päälleni ja valitsee vain puvun kauneimman naisen perusteella tai sen missä tissit näyttää isoimmalta. Yleensä mallien ruumiinrakenne on kuitenkin aika erilainen ja samat puvut eivät imartele mua tai tee mulle muotoja, varsinkin kun hääpukumalleilla näyttää melkein aina olevan silikonit ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Kinuski- Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Mun pukua sulhoni ei näe ennen hääpäivää ja silloinkin vasta kirkossa kun astelen alttarille.. Hääkuvat oli meillä pieni ongelma juuri tämän takia, koska en halua sulhon näkevän minua kuin kirkossa, joten meille tulee sitten kuvaaja kirkkoon ja vihkimisen jälkeen potrettikuvat sitten otetaan ulkona... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalina Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Mulla ei myöskään mies näe pukua, vasta kun kävelen häntä kohti!Mun mielestä se on NIIN ihanaa näin!! Ja itseasiassa mies halusi tätä itsekin, ettäsäästetään alttarille.Eilen hain korsetin pukua varten ja mies innoissaan yritti kurkkia mutta estin.Olen ihan varma, että mies tykkää puvusta, mutta onhan se aika jännää näin..hui.. ei voi tuoda pukua kotiin kun se utelias menee kuitenkin tirkistelemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zanna Kirjoitettu February 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2006 Ei ole mies nähnyt kuin jotain kankaan paloja:)(tein siis puvun itse) Mut valmiin luomuksen näkee vasta alttarilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sindi Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 Mies ei tule näkemään pukuani ennen vihkimistä. Olemme hyviä pitämään salaisuuksia, siis toistemme. Pukupussini on tilanpuutteesta johtuen näkösällä, mutta mies ei katso sinne. Minäkään en avaa hänen päiväkirjaansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiact81 Kirjoitettu May 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2006 Meillä mies on jo nähnyt pukuni muutaman kerran. En ole taikauskoinen. Suunniteltiin yhdessä minkälaista halutaan. Ekan sovituksen tein kaason kanssa ja silloin jo sain idean siitä millaista haluan. Puvun ostin sulhon kanssa Tallinnasta. Valinnan tein itse. Sulhanen kyllä luottaa makuuni. Yhdessä valittiin paras puku, kun nähtiin ne päällä sovitettaessa. Maku on samantyylinen. Tuli myös matka samalla. Mukavampi on olla joku makutuomari mukana, ettei mene puvun valinta ihan pieleen.Muutenkin sulho tulee näkemään pukuni, kun siihen tehdään sopiva bolero ja pitää sovittaa. Ja tykkään sovitella pukuani. Häät ovat vuoden päästä, joten ei malttaisi muutenkaan olla näyttämättä kaunista pukuani.Kokonaisuuden, joka koostuu alushameesta, puvusta, kampauksesta, meikistä, kengistä, sukkahousuista, sukkanauhasta ja alusvaatteista sulho näkee vasta hääpäivänä. Silloinhan morsian on kauneimmillaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascarpone Kirjoitettu February 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2007 Ei tule näkemään! Tosin tietää jo etukäteen, että pukuni ei kuuna päivänä tule olemaan valkoinen vaan jotain kultaa/oranssia/punaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sulho Kirjoitettu February 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2007 Totta kai näin, koska olin Tallinnassa kuskina liikkeestä liikkeeseen ja maksoin myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnaepeli Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 Kyllä näkee!Yhdessä oltiin pukua ostamassa ja tuolloin jo sulhanen näki puvun päälläni.Kuvauskin on ennen vihkimistä, joten muutenkin sulhanen olisi nähnyt puvun ennen kirkkoa.Kaason kanssa asustellaan sen verran kaukana toisistamme, että oli ihan kivaa kun sulhanen oli mukana pukua etsimässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiris77 Kirjoitettu February 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2007 Juu tottakai näkee. Minä en oikeen noista perinteistä piittaa, olen kasvanut niiden yli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu February 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2007 Mä itse haluaisin näyttää pukuani miehelle, haluaisin hänen mielipiteensä kun en ole itse aivan varma valinnastani. Ja jos taas lähden etsimään uutta pukua niin haluaisin hänet makutuomariksi. Mutta mies taas ei ole aivan varma haluaako nähdä etukäteen, hän nyt kuulemma miettii asiaa :Mun puolesta tälläisille perinteille voisi viitata kintaalla.Muoks. No nyt on mieskin nähnyt Pakotin hänet avustamaan sovittelussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malviina Kirjoitettu February 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2007 Mun mieli on yoyo! Aikaisemmin olin sitä mieltää, ettei näe. Haluan, että juuri kirkossa näkee minut ekaa kertaa vuorokauden sisällä. Ja että meitä kuvataan vihkimisen jälkeen. Mutta nyt näyttääkin siltä, että valokuvaus on kuitenkin ennen vihkimistä, koska kaikki puhuu mulle yhteen ääneen: se on epäjärkevää odotuttaa vieraat kirkon jälkeen. Voi vitalis ja pertti! Miksi moiseen suostuin?! Mutta en oikein muuta vaihtoehtoa näe.. Ei taaaaaaaskaan mee niinkui mä haluan!!!! > > > Jotenki tuntuu samalt kuin pussais avaruuskypärä päässä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nöpönenä Kirjoitettu February 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2007 Hei Malviina,Ongelmasi kuullostavat samalta kuin itse pähkäilin jonkin aikaa sitten. En antanut periksi muille vaan pidin pintani. Eli sulhoni näkee minut ensikertaa puku päällä alttarilla ja valokuvaus on kirkon jälkeen. Vieraat odottavat meitä juhlapaikalla tunnin ja sadesäällä puolitoista.Kun tarpeeksi jankutin asiasta niin sulhokin alkoi ajattelemaan asiaa - saamme kirkon jälkeen hengastystauon ennen juhlia. Alkaa pikkuhiljaa paljastua, että niin miehinen mies kuin sulhoni on, niin hän(kin) jännittää melkoisesti juhlapäivää. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu March 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2007 toivottavasti ei näe ennen alttaria, mut ei se siihen kaadu...kunhan ei oo mun päällä mikä voi olla hankalaa kun sulhon äiti tekee sen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasty Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 Ei tule näkemään ennen kirkkoa Visusti pidän salassa värin ja kaiken. Ja toisaalta sulhoni ei edes olisi kovin hyvä makutuomari ja luottaa kyllä valintaani ja tyylitajuuni, joten ei edes jännitä, pitääkö hän siitä. (Itse en vaan malttaisi olla siitä puhumatta ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiact81 Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 Meillä ainakin näkee sulhokin, koska kävimme puvun yhdessä ostamassa ja valikoimassa Tallinnan reissulla. Muutenkin en tunne olevani kovin vanhoihin kaavoihin kangistunut. Sulhanen saa mielestäni nähdä puvun jo ennen häitä. Kunhan ei vaan itse koko ajan pukua päälle sovittele, niin hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnaeaborealis Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 Kävimme yhdessä ostamassa puvun mulle, joten sulho on puvun nähny. En ole taikauskoinen ja sulhostakin oli kivaa osallistua puvun valintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maizu Kirjoitettu March 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2007 Ei näe... vaivuin jo lähes epätoivoon asian suhteen, sillä en halunnut että mies näkee puvun, mutta kaipasin hänen mielipidettään.. Nyt kuitenkin puku on viimein ostettu ilman sulhon mielipidettä. Meinasin jo alkaa perumaan päätöstäni, mutta mies piti tiukasti kiinni siitä, että haluaa nähdä puvun vasta kirkossa! Mies vaan tuntee mut parhaiten ja tietää mikä on juuri mua!..toiset naiset katsoo aina vähä sitä mistä pitäisi itsellään.. Mutta huh, päätös on tehty ihan itse ja olen tyytyväinen!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaahterainen Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 Me olemme käyneet yhdessä sovittelemassa pukuja, joten kumpikin on nähnyt toisen asuvalinnan jo etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akuliini Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 Sulhanen ei ole nähnyt minun pukua, mutta jotain olen siitä hänelle kertonut (malli, pituus, huntu, pieni laahus). Yhdessä kävimme sovittamassa ja vuokraamassa hänelle saketin. Toivon, että hän näkee minut hääpuvussa vasta sitten kirkossa . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest olga Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 On nähnyt puvun, kun sen itse tein ja ei ketään muutakaan ole juuri ollut saatavana sovitusavuksi ;D Enkä muutenkaan ole taikauskoinen tai muuta semmosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähkä Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Kulta on nähnyt kuvan puvusta etukäteen mutta päälläni näkee vasta kirkossa. En malttanut olla näyttämättä kuvaa sen jälkeen kun olin puvun itse (äidin ja kaason avustuksella) valinnut. Onneksi puku on häihin asti kaupassa säilytyksessä niin en pilaa yllätystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimura Kirjoitettu March 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2007 Mies kyllä tietää minkätyylisen puvun haluan ja hommaankin, mutta haluaisin ettei näkisi päällä ennen hääpäivää Tykkään naistä perinteistä 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susaQ Kirjoitettu March 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2007 Jep. Mies joutui ottamaan musta kuvan puku päällä kun kaasoni halusi sen nähdä. ;D Taisi olla vähän liikuttunut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
irene1 Kirjoitettu March 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2007 Olen kertonut joitain juttuja puvustani koska olin niin innoissani eikä kukaan muu tuntunut haluavan kuunnella häähullutuksiani Mutta meillä mies näkee puvun vasta kun menemme ennen kirkoa kuvattavaksi.Mutta olemmekin jo silloin naimisissa. ;D koska menemme edellisenä päivänä maistraatissa vihille ja hääjuhlapäivänä jolloin puen hääpuvun on kirkollinen siunaus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts