aycea Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Ei, koska jurputusta tulisi väristä Haluan siis tummanpuhuvan puvun ja toinen raukka elää vielä kermatyllimielikuvassa, vaikka olen kihlautumisesta saakka sanonut, että huntua ja valkoista pukua ei minun päälläni nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Estrella Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Hän näkee kuvat niistä puvuista, joita EN valinnut. Tässä on ollut pari valintakierrosta ja niiden kautta sain vähän selville hänen makuansa. Sitä viimeistä valittua pukua pimitän hääpäivään saakka, hän saattaapi sen nähdä kuitenkin ennen vihkimistä jos ottamme valokuvat siinä vaiheessa. Pientä jännitystä peliin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexie Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Kyllä näkee. En malta odottaa, että pääsen näyttämään hänelle puvun livenä (eilen näki jo valokuvissa)! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icediamond Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Ei näe Ainoa asia jota varjelen viimeiseen asti eli vasta The päivänä näkee ja kylläkin ennen kirkkoa kun meillä on kuvaus ennen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Heräsin juuri ja näin painajaista, että hän näki puvun ennen kirkkoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 Näkee. Olen netistä löytänyt yhden puvun, jonka perään siitä asti kuolannut ja miehellekin sen olen näyttänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 Meillä ei pitänyt nähdä, kun täälläkin kerroin, mutta kun täydellinen puku löytyi, kuvia oli PAKKO näyttää En vaan olis kestänyt häihin asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurelle Kirjoitettu August 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2008 Olenkohan jo vastannut tähän...? No mutta kuitenkin, mies näkee puvun etukäteen, on ollut mukana puvun metsästyksessä ja tulee mukaan sovituksiin. Hän myös auttaa minua pukeutumaan siihen hääpäivänä ja valokuvatkin otetaan enen vihkimistä, joten vaikea sitä olisi piilotella. Koko hääteemamme myös perustuu pukuuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu August 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2008 Piti tehdä niin, ettei mies näkisi pukua, mutta toisin kävi. Olin niin innoissani puvusta, että oli pakko näyttää miehekkeelle kun sen kotiin sain. Lahjatkin mun pitää antaa heti kun oon ne ostanut, en osaa pitää salaisuuksia *hih* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrideChilla Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 (muokattu) Minun pukua ei näe muut kuin kaaso ja sitten äiti ja tuleva anoppi kun olivat mukana sovituksissa. Puku menee kaasolle säilytykseen! Haluan nähdä sulhasen ilmeen kun näkee minut siinä ensimmäisen kerran kirkossa.Sulhanen tietää ainosataan puvun värit koska ostaa oman asusteen sen mukaisesti. Muokattu: August 7, 2008, käyttäjä: BrideChilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marusha Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Meillä ei sulhanen myöskään näe pukua ennen kuin vasta alttarilla.. Tämä oli hänen oma toiveensa. Puvun värit hän kylläkin tietää, mutta that's it.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuksu Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Meillä sama eli mies tietää puvun värit, mutta näkee puvun vasta alttarilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu August 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2008 Piti tehdä niin, ettei mies näkisi pukua, mutta toisin kävi. Olin niin innoissani puvusta, että oli pakko näyttää miehekkeelle kun sen kotiin sain. Lahjatkin mun pitää antaa heti kun oon ne ostanut, en osaa pitää salaisuuksia *hih*Sama homma puvun kanssa kuten tossa sanoin ja mies sai synttärilahjankin viime viikolla kun synttärit on ens viikolla ...... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessuno Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 (muokattu) On nähnyt jo aikapäiviä sitten. Jos kerta samassa talossa asutaan niin en todellakaan rupee jemmaileen pukua häihin asti, haloo!! Taas näitä amerikanserkkujen tapoja! Muokattu: August 10, 2008, käyttäjä: Mindy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehis Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Aluksi ajattelin että miksei näkisi. Mutta nyt olen päättänyt ettei näe ja samalla päätin myös olla miehestä erillään viimeisen naimattoman yön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjune Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Ilman muuta! Hääasiat ovat meillä yhteiset, luonnollisesti myös molempien pukuvalinnat. Eli yhteistuumin kävimme morsiuspukusovituksilla ja löysimme meidän unelmiemme puvun!Meillä mies muutenkin on hyvin tarkkasilmäinen naiskaunetta ja kaunistautumista koskien. Ja mikä ihastuttavaa, on hänellä hyvin tarkka ja tyylikäs maku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikkeli Kirjoitettu August 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2008 Mieheni näki pukuehdokkaamme ennen minua - hän se löysi puvun kuvan netistä Tosin en ole varma ostammeko sitten juuri tuota pukua vai teetämmekö jotain samanlaista. Kinusin hänet mukaani sovittamaan hääpukuja viereisen korttelin liikkeeseen, ja sen jälkeen kun hän näki minut hääpuvussa, on sulhaseni ollut vähintään yhtä innostunut hääpukushoppailusta kuin minä! Onneksi hänen makunsakin on lähinnä vaativampi versio minun maustani joten hyvin menee Ainut haittapuoli on että en voi yksikseni etsiä pukua kun minun löydökseni eivät ole sulhaselle tarpeeksi hienoja - on mullakin murheet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 Ei todellakaan näe! Me kun ei noin muuten vietetä perinteisiä häitä, niin halutaan ylläpitää edes jotain perinteitä ja tämä on yksi niistä Vannomme siis valamme kahdestaan karibianmeren rannalla auringon laskiessa... Eli jotenkin pitäisi puku saada raahattua hotellin säilytykseen saakka sulhon näkemättä Sitä ennen hoidetaan virallinen puoli maistraatissa, jonne todennäköisesti pukeudun (tavallista juhlavampaan) hameeseen/mekkoon. Tämän sulho näkee todnäk etukäteen kyllä, saapa vaikka tulla mukaan valitsemaankin sitä Häämatkan jälkeen on sitten vuorossa naamiaiskutsut, ja tämäkin puku valitaan yhdessä.Joten lopulta siis vastaukseni onkin:mies näkee kaksi pukua kolmesta etukäteen, yksi jää salaisuudeksi h-hetkeen saakka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_annaH_* Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Ei näe. Tämä oli sulhasen ensimmäinen toive häitä suunnitellessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Tavallaan näkee sillä kuvaus on ennen kirkkoa. Tähän asti puku on kuitenkin salaisuus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enkelinainen Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Ei näy. Mies näkee puvun vasta kun asten kirkkoon sisälle marssin saattelemana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna H Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 Näillä näkymin tulee näkemään, koska on suunnitelmissa tehdä puku itse. Voi olla vähän vaikea tehdä piilossa, etenkin kun ompelukone on anoppilassa... Häät on tosin vasta kolmen vuoden päästä, että ehtii kyllä varmaan suunnitelmat ja ompelukoneen sijaintikin muuttua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevätesikko Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 Kun puku tuli kotiin minun täytyi saada sovittaa sitä heti...! Kukapa muukaan ne nyörit takaa olisi kiristänyt kuin sulhanen Sulhanen ihastui pukuun heti ja minä voin kävellä rauhallisin mielin alttaria kohden kun tiedän miten paljon hän asustuksestani pitää! Hääpäivä on varmasti onnistunut jos hän tuolloin toistamiseen osoittaa miten paljon hän asusta tykkää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraksu Kirjoitettu August 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2008 Ei tule sulhanen näkemään hääpukua enkä minä sormusta ennen kuin vasta alttarilla. Vähän jännittää, mutta luottamus tulevaan aviomieheen on kuitenkin niin kova ja meillä on asioista niin samanlaiset mielipiteet, että ei pitäisi tulla epämiellyttäviä yllätyksiä. Mukavaa kuitenkin kun molemmilla on pikku salaisuus odottamassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Valitettavasti. Olisin halunnut toisin, mutta kuvaus on ennen kirkkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts