Naz Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 Soittelin juuri Ullastiinaan, jossa olen aiemminkin käynyt vaatteita korjauttamassa. Helmojen lyhennyksestä siis kyse (satiinihelma, jonka päällä erilinen pitsihelma) sekä laahukselle nappilenkin ompeleminen. Hinnaksi arvioivat n.60-70 e. Miltäs tämä muiden mielestä kuulostaa? Bonuksena ois se, että paikka on ihan nurkan takana kotoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokki82 Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 Suosittelen korsettiliike Belle Modestea. Ei ehkä halvimmasta päästä mutta erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mia Salo Kirjoitettu March 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2009 Valentina Näsi on pilannut myös minun pukuni , en suosittele .. .. .. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimosaX Kirjoitettu March 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2009 Valentina Näsi on pilannut myös minun pukuni , en suosittele .. .. .. En tiedä onko Valentina Näsi lopettanut kokonaan, ainaan liikettä Runeberginkadulla ei enää ole ollut muutamiin kuukausiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mia Salo Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 Valentina Näsi on pilannut myös minun pukuni , en suosittele .. .. .. En tiedä onko Valentina Näsi lopettanut kokonaan, ainaan liikettä Runeberginkadulla ei enää ole ollut muutamiin kuukausiin.Olen muuten huomannut saman !!!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undu Kirjoitettu April 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2009 Pukuani pitäisi lyhentää ja iskeä tahmanauhat yläosaan. Onko muita suosituksia kuin tuo Festar Eira-Punavuori akselilla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu April 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2009 Onko kellään kokemusta Korjausompelimo Siluetista, jota Stilissima suosittelee? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vive Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Pukuani pitäisi lyhentää ja iskeä tahmanauhat yläosaan. Onko muita suosituksia kuin tuo Festar Eira-Punavuori akselilla?Lönnrotinkatu 43:ssa sijaitsee Ompelimo ja Vaatekorjaamo Hannah. Olen itse korjauttanut siellä ainoastaan työvaatteita (jakkupuvun housuja, liiviä ym.), mutta ainakin ikkunassa näkemäni iltapuvut ovat olleet upeita. Ja siis virkapukuni kanssa teki todella hyvää jälkeä, korjauksia ei huomaa muuten kuin että vaatteet istuvat loistavasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 (muokattu) Ompelimo Miila. Todellakin asiansa osaava ompelija sekä mielettömän mukava ihminen. Olin joutumassa pukuni kanssa pulaan mutta hän auttoi pulasta.Suosittelen lämpimästi!http://www.miila.com/Edit. Ompelimo sijaitsee Helsingissä Torpparinmäessä. Muokattu: July 6, 2009, käyttäjä: suvi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
orhideja Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 Kävin korjaamassa omaa puku ompelimossa "Korjaus ompelimo Inna" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian2009 Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Mun pukua korjailtiin Festarissa, sivuista sisään + laahusnappi + liivilenkit maksoi 45 euroa, ei paha hinta ja olen tyytyväinen lopputulokseen, puku istuu tosi hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Olisiko kellään kokemuksia ompelijasta, joka tekisi nyörityksiä pukuihin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Minun pukuni teki Kati Koski (www.katikoski.com) ja voin todellakin lämpimästi suositella häntä! Ompelimoon mennessäni minulla oli mukana pari ideakuvaa, joista sitten yhdessä jalostettiin puvun "raaka"malli. Lakanapukuvaiheessa vielä hienosäädettiin, kävin kahdesti sovittamassa ja nyt roikkuu TÄYDELLINEN puku odottamassa lauantaita. Sain juuri sitä mitä kuvitelmissani olin toivonutkin ja vielä todella nopealla aikataululla, kolmessa viikossa tuli valmista! Joten täysi kymppi täältä Katille, käytän taatusti hänen palvelujaan toistekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Minun pukuni teki Kati Koski (www.katikoski.com) ja voin todellakin lämpimästi suositella häntä! Ompelimoon mennessäni minulla oli mukana pari ideakuvaa, joista sitten yhdessä jalostettiin puvun "raaka"malli. Lakanapukuvaiheessa vielä hienosäädettiin, kävin kahdesti sovittamassa ja nyt roikkuu TÄYDELLINEN puku odottamassa lauantaita. Sain juuri sitä mitä kuvitelmissani olin toivonutkin ja vielä todella nopealla aikataululla, kolmessa viikossa tuli valmista! Joten täysi kymppi täältä Katille, käytän taatusti hänen palvelujaan toistekin.Mihin hintaan Koski valmisti pukusi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Minun pukuni teki Kati Koski (www.katikoski.com) ja voin todellakin lämpimästi suositella häntä! Ompelimoon mennessäni minulla oli mukana pari ideakuvaa, joista sitten yhdessä jalostettiin puvun "raaka"malli. Lakanapukuvaiheessa vielä hienosäädettiin, kävin kahdesti sovittamassa ja nyt roikkuu TÄYDELLINEN puku odottamassa lauantaita. Sain juuri sitä mitä kuvitelmissani olin toivonutkin ja vielä todella nopealla aikataululla, kolmessa viikossa tuli valmista! Joten täysi kymppi täältä Katille, käytän taatusti hänen palvelujaan toistekin.Mihin hintaan Koski valmisti pukusi?480e, josta materiaalien (tukikangas, lakanakangas, langat ja vetskari) osuus oli 35e. Puku on pellavaa, täysvuoritettu ja pitkähihainen, kaula-aukkoa ja helmaa kiertää koristenauha. Periaatteessa siis yksinkertainen ja "helppo" ommella, joten arviohinnasta (500e) putosi hiukkasen. Minusta hinta oli erittäin kohtuullinen, noin hyvästä palvelusta ja työnjäljestä kun olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu October 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2009 Olisiko kellään kokemuksia ompelijasta, joka tekisi nyörityksiä pukuihin?Vastaankin itse siltä varalta, että joku kaipaisi myöhemmin vastaavaa. Elikkä teetin pukuuni nyörityksen Ompelimo Miilassa ja olen lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Tosi hienoa jälkeä tuli, ammattitaitoisesti ja mielestäni myös hyvään hintaan. Suosittelen ehdottomasti, jos tarvetta on! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Como Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Nostetaanpas..onko kenelläkään kokemusta Ataljee Aariasta (Vantaalta)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2010 Onko kukaan käynyt korjauttamassa pukuaan Tuplatikissä Tikkurilassa? Suositukset Tiksin + lähistön ompelimoista kiinnostaisivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkula Kirjoitettu May 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2010 (muokattu) Jostain syystä viestini aina katoavat bittiavaruuteen, mutta koitetaan vielä kerran.. Muokattu: May 29, 2010, käyttäjä: Bellis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2010 jenkula:Foorumin sääntöjen mukaisesti kaikki rekisteröitymättömien kirjoittajien kirjoittamat yritystä/palvelua/tuotetta kehuvat/kritisoivat viestit poistetaan. Samoin toimitaan myös sellaisten rekisteröityneiden jäsenten kanssa, joiden viestihistoriassa on vain yhden ja saman yrityksen kehuja/haukkuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenkula Kirjoitettu May 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2010 Bellis: kiitos tiedosta, selvisi tuokin. Jää rekisteröitymättä, sillä niin innokas en ole kirjoittamaan foorumeille, että morsiamen statukseen niillä meriiteillä yltäisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianna Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Onko tuoreita kokemuksia Espoossa tehdyistä korjauksista ja hinnoista? Muuten varmaan kiikutan puvun Festariin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu June 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2010 ^ Kokemuksia korjausompelusta ei ole, mutta teetätin hääpukuni espoolaisella ompelijalla, jota voin lämpimästi suositella. Tiedän hänen tekevän myös korjausompeluita ja ainakin n. 1,5 vuotta sitten hinnatkin olivat mielestäni kohtuulliset. Ompelijalla on työhuone Niittykummussa. Ompelimo DressmakerNiittyportti 3 E, 02200 ESPOOMob: 050 528 0940 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mako Kirjoitettu July 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2010 Kaipaisin lisätietoja & kokemuksia ompelimoista, tuntuu että, ainakin nettisivujen perusteella, paremmat ompelimot ovat muissa kaupungeissa. Suunnittelmissa on hääpuvun teettäminen alusta loppuun ompelijalla. Hjälp! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puiks Kirjoitettu July 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2010 Itse tuunautin pukuni Annu Koivumäellä ja olin lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts