Sylvi Kirjoitettu June 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2016 Ensimmäistä kertaa kaasona ollessani (ja ylipäätään polttareissa) morsian halusi tietää, minä päivänä polttarit vietetään. Me muut asuimme vielä yhteisellä kotipaikkakunnallamme, morsian muualla. Oli helpompaa, että morsian tuli kotikotiinsa ja haimme hänet sieltä. Nyt olen järjestämässä jälleen polttareita eikä sankaritar tiedä, milloin ne ovat. Uskon kuitenkin hänen aavistavan päivän (tai todennäköisesti veikkaus heittää yhdellä päivällä), koska morsian on aika menevä tyyppi ja tyhjiä viikonloppuja ei oikeastaan ole kuin muutama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ankva Kirjoitettu August 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2016 Itselläni polttareiden ajankohta oli tiedossa, ohjelma sitten yllätys. Sopi hyvin näin, en olisi pitänyt siitä, että olisi pitänyt lähteä johonkin yllättäen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vesi Kirjoitettu September 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2016 Polttaripäivä fiksattiin kaason kanssa kalenterit kädessä! Yllätys ei olisi ollut toimiva, sillä tapaamme Englannissa asuvan tulevan aviomieheni kanssa vain viikonloppuisin, ja varaamme lennot hyvissä ajoin etukäteen. Polttariviikonloppu siis buukattiin ajat sitten, mutta osallistujat sen jälkeen ihanasti teeskentelivät, että mitään merkittävää ei ole tapahtumassa. Olivat niin vakuuttavia, että hetken jo oikeasti mietin, että tuleeko maailman tylsimmät polttarit. Koko päivä oli sen puolesta todella ihana yllätys, kuinka paljon vaivaa ystäväni olivat nähneet, ja ohjelmasta en tiennyt mitään etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisse von Hessen Kirjoitettu December 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2016 On Tuesday, August 02, 2016 at 10:11 AM, Aurus said: Itselläni polttareiden ajankohta oli tiedossa, ohjelma sitten yllätys. Sopi hyvin näin, en olisi pitänyt siitä, että olisi pitänyt lähteä johonkin yllättäen. Sama täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 Mielestäni ajankohdan kertominen on ihan fiksua, itse ainakin haluaisin tietää ja hiukan valmistautua ajatukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melassi Kirjoitettu February 1, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2018 (muokattu) Muokattu: February 12, 2018, käyttäjä: Melassi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu March 17, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2018 Mun polttarit tuli täytenä yllätyksenä, en ihan aikuisten oikeesti osannu aavistaa lainkaan. Olin vilpittömän ilahtunut, polttareitani vietettiin mökillä ihan muutaman läheisen ystävän voimin. Oli ihan parasta Ymmärrän, että jotkut morsiamet on sellaisia, jotka ei voi sietää yllätyksiä, joten polttaripäivän ajankohdan voi kertoa, mutta mun mielestä ei muuta, koska ideana on, että se on ystävien järjestämä yllätys. Toivon mukaan läheiset tuntee morsiamen niin hyvin, että tietävät, mistä tämä pitää ja mihin kaikkeen pitää voida henkisesti varautua etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsumiau Kirjoitettu March 21, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2018 Itse haluaisin etukäteen tietää ajankohdan, mutta ohjelmaa en. Tosin mun kaasot kyllä tuntee mut ihan perinpohjin (pikkusisko ja paras kaveri 17v ajalta) että ohjelman suhteen ei ole huolta ettekö olisi sellasta etten viihtyisi Mulla ei tulisi elosta ja olosta mitään jos jokaikinen viikonloppu joutuisi täpinöissään odottamaan että nytkö jo, samoin muiden suunnitelmien tekeminen olisi hankalaa kun joutuisi sitten pelkäämään että joutuuko perumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evilor Kirjoitettu March 31, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2018 samaa mieltä Guestwee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts