Rilmariel Kirjoitettu April 26, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2016 Samaa mieltä Nykäsen kanssa! Olisi kamalaa, jos häitä suunniteltaessa parisuhde olisi oikeasti siinä jamassa, että sellainen tulisi edes mieleen. Vaikka miehellä olisi millaisia häntäheikkikavereita, niin en olisi menossa naimisiin, jos epäilisin, että mies kokeilisi vierasta polttareissa yllytettynä. Lumen 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ankva Kirjoitettu August 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2016 Itsestä tälläinen pelko tuntuu ihan absurdilta. Itse en edes harkitsisi naimisiin menoa sellaisen ihmisen kanssa, jonka uskoisin voivan pettää häiden kynnyksellä. Toki yllätyksiäkin voi tulla, mutta en tälläistä osaisi etukäteen pelätä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 Mä olen luullut, että polttareissa pettäminen on vain urbaanilegendaa, sinisilmäinen kun olen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perunamuusi Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 En todellakaan suostuisi sellaisen ihmisen kosittavaksi, jonka epäilisin pettävän mua polttareissaan. Ihan absurdi ajatus muutenkin, että "viimeinen päivä sinkkuna". Sinkkuna siinä kohtaa olla oltu pitkään aikaan Omaa miestä ei onneksi tarvitse epäillä, mitä lojaalein ihminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milkie Kirjoitettu June 5, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2017 Vahingossa osui tämä varsin mielenkiintoinen kerkustelu silmään. Näin vanhemman täti-ihmisen mielestä aina mielenkiintoinen näkökulma - miehet pettäjinä. Kyllä ne naisetkin pettää aivan yhtä lailla. Eivät ehkä (luulisin) polttareissaan, mutta muutoin elävässä elämässä varmasti pettoprosentit eivät kauhean paljon miehille häviä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts