N3aa Kirjoitettu October 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2013 Okei, kuulostaa kyllä ihanalta! Ja todella saman tyyliseltä, jota itsellekkin tahtoisin: hemmottelua, yhdessäoloa ja tekemistä, perinteitä ja lopuksi bilettämistä Ja uskoisin että meidänkin mammat pysyisi juuri tuon tyylisessä mukana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joala Kirjoitettu October 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2013 Mä olen ilmoittanut myös että äitini saa kutsua mukaan Uskoisin äitini olevankin alkuillan mukana mutta jättävän baareilut väliin. Anoppia en halua johtuen anopin uskonnollisuudesta, en usko että hyväksyisi meidän menoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumimorsian77 Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 Mun äiti ei todellakaan saa kutsua polttareihin.. ja vielä vähemmän anoppi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiikkaN Kirjoitettu July 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2015 Äitini oli polttareissa (aika luonnollisesti, koska oli myös minun kaaso). Polttareissa oli myös isäni uusi vaimo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu July 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2015 Itse olin joitain vuosia sitten äitini polttariseurueessa ja ihan yllätyin kuinka vaihdikkaisiin juttuihin äitini oli päätä pahkaa menossa. Oli hyvin luonnollista lisätä hänet omaankin polttarilistaan. Äitini on nuorekas (ja nuorikin koska meillä on vain 20v ikäeroa) ja rento ihminen joka lähtee herkästi mukaan meidän nuorempien hullutuksiin ja mulla ainakin on aina ollut aidosti hauskaa äitini kanssa. Luulen että hän viihtyy päivän mukana porukassa ja lähtee kotiin aikaisemmin illalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipitii1000 Kirjoitettu September 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2015 Juu ei äitiä tai anoppia mukaan. Molemmat sen verran vanhojakin, ettei siksikään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinuli2 Kirjoitettu September 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2015 En voisi kuvitellakaan äitiäni polttareihini. Toki ei äiti varmaan tulisikaan, kun ei ole siskojenkaan polttareissa ollut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ankva Kirjoitettu August 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2016 Suunnitteilla oleviin kaverin polttareihin on äiti tulossa mukaan. Minusta vähän omituista, mutta jos se on morsiammen toive ja hänelle tärkeää niin tottakai on sitten mukana. Mutta mielestäni yleisempää on, että äiti EI ole mukana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts