bettypoob Kirjoitettu August 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2009 Mulla on polttarit kolmen viikon päästä (uskoisin..) -jännittää.. Ja odotan niitä.. Kaverit tuntee mut.. -kyllä ne varmaan jotain pöljää on keksineet (toivottavasti ) -jääpähän mieleen.. Pyysin vaan et ei mitään paljastelevia vaatteita (kun en mitenkään laiha ole) ja hulluja kuten laskuvarjohyppyjä en suostuisi hyppäämään.. Mut muuten Antaa mennä vaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 (muokattu) . Muokattu: December 9, 2014, käyttäjä: Marru55 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Kääk, sisko lipsautti, että polttarit ovat lauantaina! Tosin olin kyllä vähän arvellutkin sitä, mutta silti nyt alkoi jännittää! Toinen pikkusiskoni on myös tulossa (17 v.), joten luultavasti meininki on ihan kilttiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku_ Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 ei pelota, mutta kyllä jännittää sanoin myös kaasoille, mitä en ehdottomasti halua tehdä ja mikä voisi olla kivaa. kaasot kyllä tuntevat minut niin hyvin, että uskon heidän osaavan kehitellä jotain mistä pidän, odotan siis innolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KMK Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Ei pelottanut yhtään, koska luotin kaasoihini, että mitään (karaokea pahempia) nolausjuttuja ei tule. Muuten olin avoin kaikelle, joten minulla oli vain positiivista jännitystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bettypoob Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 Mulla on polttarit huomenna.. Lauantaina.. Luulisin.. Odotan innolla/"pelon" sekaisin tuntein.. Teettäkööt vain pöljiä juttuja.. Myydäkin voin.. Mitään mitä pelkään, en tee.. Mut muuten.. Ja häihin enää kaksi viiikkoa.. Onneksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts