pimpula07 Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Jännittää ihan tosi paljon! Aamulla juttelin bestmanin kanssa miehen polttareista (jotka pian) ja mietin, et milloin mulle pidetään... Ollaan kyllä kaasojen kanssa juteltu, et mitä haluaisin ja ketä siellä haluaisin nähdä, ja kaasot on luotettavia ystäviä, mutta silti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPiggy Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Vainoharhaisuus alkoi, kun kaveri meni lipsauttamaan puhelimessa, että "mä en valitettavasti pääse niihin polttareiden suunnittelupalavereihin". Hmm... eli jotain on tekeillä, mutta missä ja milloin?! Aikaa häihin on kyllä vielä 2 kk, mutta silti alkaa jänskättää. Mies ei ainakaan myönnä, että kaasot olisivat olleet häneen yhteydessä tässä salakähmäisessä puuhastelussa. Tekisi jopa mieli urkkia sulkin kalenteri ja kännykkä, josko siellä olisi mitään : *nolio* Ehkä yritän kuitenkin hillitä uteliaisuuteni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Musta alkaa tulla vainoharhanen [smiley=2vrolijk_08.gif]Kokoajan päässä pyörii että koskakohan ne vois olla ja mitä on?!?! Apua! Jännää vaan niin sikana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaxxx Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Liityn teidän joukkoonne! Häihin on aikaa alle pari kuukautta, ja eilen töistä tullessa kotona odotti postikortti, jossa luki vain "Lähtölaskenta on alkanut!". Ei mitään allekirjoitusta, eikä tuttua käsialaa.. : Ou nou.. (tai sitten vaan kuvittelen ton liittyvän polttareihin, ja mulla on oikeesti joku sekopää väijyjä.. . ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Liityn teidän joukkoonne! Häihin on aikaa alle pari kuukautta, ja eilen töistä tullessa kotona odotti postikortti, jossa luki vain "Lähtölaskenta on alkanut!". Ei mitään allekirjoitusta, eikä tuttua käsialaa.. : Ou nou.. (tai sitten vaan kuvittelen ton liittyvän polttareihin, ja mulla on oikeesti joku sekopää väijyjä.. . ;D)heha [smiley=evil.gif] Toi onki paha! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest temmitimmi Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Myös täällä vainoharhaisuutta ja epäilyjä ilmassa!!!!! Vapaat viikonloput alkavat häiden lähestyessä oikeasti jo kohta loppua.... :-?Siksipä sisäinen varoituskelloni kilkattaakin, että huomenna tapautuu ja sattuu kaikenlaista polttareihin liittyvää... Täällä siis innolla jänskätetään huomista.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eia Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Melkein rupeaa näitä jännityksestä kihiseviä tekstejä lukiessa harmittamaan, että itse tiedän päivän etukäteen! Mutta kun mulla vknlopputöitä usein ja tosi kiireinen kesä muutenkin, piti sitten sulassa sovussa katsastaa sopiva päivä. No, ohjelmassa riittänee jännitettävää mulle.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian 07 Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Nyt mä tiedän mistä mun kaasot on ideansa saaneet.. Toinen heistä kun aktiivisesti näillä sivuilla vaikuttaa. Tätä viestiketjua kumpikin seuraillaan.Mä sain kans tiistaina postissa kortin (siskoni, joka siis toinen kaasoni, käsialalla) Kortissa pupu kengässä ja kuvan yllä teksti: Menomonot jalkaan! Takana teksti: Lähtölaskentasi on alkanut. Mun nimi sulhoni nimellä höystettynä.. (Ollaan kaason kans naureskeltu et pitäskö ottaa yhdysnimi kun meil on kummallakin nen-päätteiset nimet ja viel sillain et nimissä on vaan 3 kirjaimen ero)Sitä en tunnusta jänskättääkö vai ei, koska tiedän että viestejäni luetaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ittuli Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Mä oon jännänny polttareita jo pari viikkoa ihan täysillä mut eipä varmaan tarvi enää jännittää.. yks kaveri tos eilen ku soitti mulle ni jotai sano et hänen pitääki jutella mun kaason kanssa ku ei tiä saako lapsenvahtia mun polttareiden ajaks ja sit kysyin hänelt et eik lapsen "isä" voi sit kattoa ni vastaukseks sain et se on sillo jossai porijazeilla.. hiukan närkästyin ja sanoin et jaa no kaipa mun täytyy sit kattoo kalenterista et koska ne on ettei vaan jää yllätykseks ni eik se pässi sit sanonu mul päivämääränki et koska noi porijazit on > Siitä on ihan selvät ohjeet annettu ettei mul pidä puhua mitään ja oon itekki sitä joutunu tol kaveril sanomaan etten mä haluu tietää mut ei näköjään järki pelaa yhtään > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 (muokattu) * Muokattu: February 27, 2016, käyttäjä: Tinttara Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ittuli Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 tinttara: Ei oo.. Se kaveri on mun ensimmäinen lapsuudenkaveri ja tunnen hänet niin hyvin et tiedän ton pitävän paikkaansa :/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaxxx Kirjoitettu July 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2007 Häät lähenee ja jännitys senkun kasvaa.. Kortteja on tullut vielä kolme lisää: "Etsitkö neulaa heinäsuovasta..?", "Vauhti kiihtyy, varaudu tulevaan" sekä "Varmista, että laskuvarjosi toimii.." Kaikki kaverit tietää, että pelkään korkeita paikkoja, joten voitte arvata, että alko sydän jyskyttää varsinki ton viimesen kortin jälkeen.. ;D Seuraavassa varmaan pelotellaan ahtailla paikoilla, sukeltamisella tai karhuilla.. (ai, miten niin pelkään kaikkee..?!)Oltiin jo kehitelty kaikenmaailman salaliittoteoriat sulhon kanssa, kun tänään oli kaverin lapsen synttärit, johon oli kututtu paljon kavereita. Mutta kotona ollaan, joten ei osuttu oikeaan.. Tosin nyt oon satavarma, että viikon päästä se on menoa.. (saapa nähä, kuinka kauan arvailen vielä omiani.. ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pvi Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Huh Mä en viitti ees ajatella vielä koko polttareita.. mulla on niin kyöni kaaso sekä polttariporukka et parempi kun pidän suuni kiinni ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaxxx Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Hahaa, arvasin oikein sen, että seuraavassa kortissa puhuttiin sukeltamisesta! Tosin se meni pieleen, että polttarit ois ollu tänä viikonloppuna.. prkl. Jos ne ei ens viikonloppuna oo, ni sitte niitä ei varmaan oo ollenkaan! Alan olee jo aivan hulluuden partaalla täällä.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina80 Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Mulla on nyt enää kaksi viikonloppua, jolloin polttarit voidaan järjestää.... ;D eli se on joko 21.07. tai 28.07.Kyllä pikkasen jo jännittää, mutta olivat tytöt mitä tahansa järjestäneet, tiedän että kivaa tulee olemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pee Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Täällä kanssa yks vainoharhainen : Mun polttareiden on pakko olla ennen 10.8, koska silloin muutan eri paikkakunnalle ja kaikki kaverit on pk-seudulla Yhden viikonlopun tossa välissä oon töissä ja elokuun eka meen mökille. Eli niiden on pakko olla nyt tulevana tai sitten... ;D Kovasti oon yrittänyt saada vinkkejä, mutta turhaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lizzie07 Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Mä en enää harhaile Annoin ihanalle kaasolleni listan toivotuista vieraista jo helmikuussa, ja samoin annoin 2 viikonloppua, jotka sopisivat kaikkein parhaiten. Nyt laskeskelin joku kuukausi sitten kavereiden Suomeen tuloja ja ulkomaille lähtemisiä, kesälomia yms ja huomasin, että sen on oltava se toinen viikonloppu jota toivoinkin ;DKoska tiedän kuitenkin, että kaikki ne reissaajat ovat polttareihin tulossa, hahaa!Mua ei haittaa yhtään, musta on kiva vaan tietää että minä viikonloppuna ne on, ihan perusjuttujen (esim. menkkojen siirto) kannalta jne. Hauskaa on se, että ei tiedä yhtää mitä päivä pitää sisällään eikä edes sitä, missä kaupungissa ne on, ketkä pääsee tulemaan jne Jänskää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Taateli Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Nyt se vainoharhaisuus vasta alkoikin... sain tänään kirjeen "kutsu polttareihisi"... Apuva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu July 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2007 Minäki sain sähköpostissa aamulla listan mitä pitää varata mukaan huomisiin polttareihin ;D (Päivämäärä on siis päätetty etukäteen, koska meillä on tänä kesänä aika paljon menoja.) Tuota listaa kun katselee, niin rupeaa jo vähän jännittämään! Eniten ihmettelen miksi ihmeessä mun pitää ottaa mukaan koiran talutin, Fairyä ja pumpulipuikkoja..Suurin osa listan tavaroista on ihan peruskamaa, mut muutamia kummallisuuksia seassa Eksiin liittyvät tavarat / valokuvat varmaankin poltetaan jossai roviolla, mut muuten ei kyl ton listan perusteella osaa yhtään arvata mitä on tulossa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
reetta Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Jep jep... mulle on tässä parin viikon aikan tipahdellu postilaatikkoon semmoset 13 kpl kortteja joissa on enemmän tai vähemmän lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistuna tavaroita joita pitää ottaa mukaan... polttaripäivä taitaa koittaa huomenna, vähänkö vattan pohjassa jo kihelmöi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
perhone Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 mahtavaa tällainen vainoharhailu. itse en oikein edes ajatellut omia polttareitani kun osallistuin käytännön (etukäteis)järjestelyihin sulhasen polttareissa. ja se se vasta kivaa olikin -salaliittoilu on ykköshommaa. sitten ykskaks yllättäen hoksasin että omatkin näyttäisi olevan tulossa... sitten se alkoi se ihmettely ja arvailu. arvasin aivan oikein -ja hyvä niin. kontrollifriikki voisi jopa kiihtyä jos ei osaisi varautua hei oikein hauskoja polttareita reetalle. piä hauskaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähkä Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Napsahtaiskohan tännekin tänään pikavoitto? Sulho on ainakin ollut hieman kummallinen tämän viikon ja tänään halusi välttämättä heittää mut töihin vaikka yleensä ei edes herää suukkoa antamaan.... Sulhon puhelin on myös pirissyt yllättävän usein ja aina on pitänyt mennä kulman taakse supattelemaan *jainks* : yritä tässä nyt töihin keskittyä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
reetta Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Kyllähän ne polttarit launtaina oli niinkun arvelinkin, ja pirun hauskat vielä kaupan päällisiks ;D ihania ystäviä mulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirguel Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 Viime aikoina on ollut vainoharhaisuutta hyvinkin paljon ilmassa. Epäilen kaikkien sanomisia, jotka liittyvät lähitulevaisuuden viikonloppuihin. Viime perjantaina jo varalta laittelin vaatteita aamuksi valmiiksi, jos vaikka tulee yllätyshyökkäys aamulla... . Kovinkaan montaa oikeasti mahdollista viikonloppua ei ole enää jäljellä eli kohta tästä jännityksestä pääsee. Nuo korttivihjeet ovat aika ihana idea. Täytyypä laittaa korvan taakse, jos joskus toimii kaasona tai muuten osallistuu polttareiden järjestelyihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisuli81 Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 up Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts