Lystikki Kirjoitettu July 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2005 Kylläpä tuli paha olo tätä ketjua lukiessa. Sulhoni "joutui" polttareiden jatkoilla strippibaariin ja pojat usuttivat sen privaattiin. Nämä poikamiehet eivät sinne itse olisi edes uskaltaneet mennä, joten kaverille se oli tosi jäynä.Minulle tieto selvisi seuraavana aamuna. Sulho sanoi ensin, että oli siellä privaatissa ja nainen vain tanssi hänelle 10 minuuttia. Sitten hän kertoi sen ottaneen hänen käden ja antoi kokeilla jalkaansa. Tähän päättyi minun tarinani.Muille kuulin hänen kertovan myöhemmin, että tyttö otti lisäksi käden ja vei rinnoilleen! > Siinä vaiheessa loppui minun pinna. Sulho kyllä vannoi, ettei muuta tapahtunut (eikä siinä ajassa kai voikaan). Silti olen mustasukkainen ja vihainen. Kaikkeen ei voi varautua etukäteen. Yritän luottaa sulhooni, mutta tuo "unohdus" tarinassa sai minut kovin epäluuloiseksi. Toisaalta en haluaisi olla mustasukkainen, mutta... Suosittelen siis, että pitäkään sulhot pois strippibaareista niin säilyy rauha suhteessanne. Itse olen nähnyt Hunksit monesti, mutta nämä naisstirpparit taitaa olla eri sarjaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fera Kirjoitettu July 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2005 Olen itse joskus aikoinaan kiikuttanut mieheni seksibaariin, ja voisin sanoa etta kokemus oli enemmänkin huvittava minun kannaltani... joskin olin melko tyytyväinen myös =)Tyttö tansittuaan kun lähti kiertämään yleisön joukkoon tippiä kerjäämään istahti mieheni syliin... tyttö oli siis jotain n 40 kiloa painava melkeinpä luuranko. Mieheni sitten alkoi tuskastuneena kiskoa minua hihasta että ei sulla ois pienempää kun satasta (markkaa) että hän vois antaa tytölle niin sais sen pois ;D reidet kuulemma "hiukan" sattuivat kun tuo luuranko siina ketkutteli hänen sylissään.Eipä ole tarvinnut pelätä miehen menevän strippiluoliin sen jälkeen... eikä hän kyllä muutenkaan ole sellaista tyyppiä joka edes kännissä katselisi toisten tyttöjen perään Mutta itse kysymykseen, meille ei kummallekkaan tullut strippareita...kumpikaan ei moisesta olisi välittänyt ja tätä myös BM ja kaasot kunnioittivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nekku Kirjoitettu August 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2005 > Kyllä muakin ärsyttäis jos häiden aattona täytyisi mennä katsomaan toisten naisten tissejä ja persauksia ja se olisi sitten tosi cool ja hauskaa, eikö niitä luulis nähneen jo tarpeeksi jos avioon luulee olevansa valmis?Mun mielestä aika mautonta ja menee alle hyvän maun rajan, mutta mikäs siinä toisaalta jos kumppania ei haittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sysof Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Olen samaa mieltä kuin muutamat muutkin tässä ketjussa. Miksi ihmeessä strippareita pitäisi tunkea niihin polttareihin? Suoraan sanoen en itse haluaisi omiin polttareihini stripparia ja todella loukkaantuisin, jos mieheni vietäisiin johonkin strippiluolaan. Polttareissa voi tehdä niin paljon kaikkea muutakin, että stripparin tilaaminen on mielestäni todella mielikuvituksetonta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen Kirjoitettu September 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 Minusta halpa ja mauton - sekä aikansa elänyt - polttaritapa. Ei tule stripparia tai muita alastomia ihmisiä minun eikä sulhaseni polttareihin- se on sanomattakin selvää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neppari Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Minusta halpa ja mauton - sekä aikansa elänyt - polttaritapa.Täysin samaa mieltä. Lisäisin vielä joukkoon sanan mielikuvitukseton. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
turkinpippuri Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Kun en strippareita halua ja tiedän ettei ukkokaan niistä innostu, aion ilmoittaa miehen polttariporukalle, että naisstrippari polttareissa tarkoittaa miesstripparia häissä. Tämän toivon säikäyttävän niin paljon, ettei strippareista tule ongelmaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glera Kirjoitettu October 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2005 aion ilmoittaa miehen polttariporukalle, että naisstrippari polttareissa tarkoittaa miesstripparia häissä ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfall Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Jaa'a, tuskinpa tulee strippareita (kun ei välttämättä tule polttareitakaan, mies ei ole koko perinteestä erityisen innostunut, ja itse olen jo yhdet sellaiset kokenut enkä mitenkään erityisesti toisia hinkua, joskaan en nyt varsin kieltämäänkään aio ketään ryhtyä). Mutta enpä loukkaantuisi vaikka tulisikin, eiköhän tuo mies ole tissejä ja pyllyjä nähnyt aikaisemminkin, joten tuskinpa niissä nyt mitään niin ihmeellistä, uutta ja villinnyttävää aikuiselle miehelle olisi (ja sama pätee tietenkin myös minuun ja miesten ruumiinosiin ;D). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouskupossu Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 menkööt mun puolesta strippibaariin, jos huvittaa.. tosin mun kullan polttareissa iltaohjelma on mökillä, keskellä ei mitään. mut sinne jos ne jonkun horatsun hommaa ni mä raahaan sen ihan henkkoht pillistä pihalle! mut en kyl usko et on.ite en halua mitään stripparia omiin polttareihini. jos hunksit tulee ihan omana ittenään, ei siis strippaamaan, ni teretulemast vaa......... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marzupilami Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Eikös noi stripparit oo aina kuulunu miesporukan polttareihin? Mä en ainakaan viitsi mieltäni moisesta pahoittaa jos BM sellaisen mieheni polttareihin hommaa. Eikös kyse kuitenkin oo aika lailla luottamuksesta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 En hyväksyisi. Tosin mies ei kai polttareita haluakaan, joten asiasta ei tarvitse keskustella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapiska Kirjoitettu November 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2005 Strippari oli mun polttareissa ja fuksi oli thaihieronnassa. Tosin fuksi oli sitä mieltä, että thaihieronta oli tyly kokemus ainakin seksimessuilla, kun jatkuvasti tarjottiin "kivakivalisää" viidellä kympillä. Ei kuulema napannut. Musta taas oli hauskaa, että mun polttareissa oli reissu strippibaariin.Toki tämä on ihan parikohtaista yms., mutta ei se strippareiden osallistuminen bileisiin mitään maailman kamalinta ole. Tyttö tanssii ja poistuu paikalta. Edes tuo thaihieronta ei saa mua kauhistumaan, koska alin taksahan todellakin on hierontaa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiktaison Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 Joo ei välde ois hirveen kivaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Noi stripparit ja strippibaarit on kylla niin aikaansaelaneita juttuja mutta jos sulhaseni sinne eksyy omissa polttareissa ei siita minulle tule paha mieli enka kiemurtele mustasukkaisena kotona. Naurattaisi vaan kun eivat keksi mitaa originaalimpaa. Ja vaikka strippari tarjoaisikin extraa niin luotan mieheeni ihan taysin etta houkutus ei kay ylivoimaiseksi vaikka olisi kuinka kannissa. Sitapaitsi minulla ei tulisi mieleenkaan maarata etta "et sitten saa tehda sita tai tata". Joku sanoikin etta mies on jo nahnyt niita pyllyja ja tisseja ihan tarpeeksi ja niin kai on minunkin mieheni ettei yksi strippari sen paata saa helpolla pyoralle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Ihan samaa mieltä kun helsbels! Tyhmää hommaa, mutta en hermostuis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 En minäkään jaksaisi stressata jos sulho strippiluolaan päätyis.. On niitä alastomia naisia ennenkin varmasti tullut nähtyä Tosin eipä tuossa pelkoa ole että kaverit saisivat tuommosta päähänsä, on ne sen verran 'tylsää' porukkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Minä omin paljain käsini kuristan niin sulhoni kuin kaikki hänen kaverinsa jos polttareissa on strippari. Tämän tietävät myös sulhon kaverit. Päättävät siis itse haluavatko elää häihin asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu December 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2005 Minä omin paljain käsini kuristan niin sulhoni kuin kaikki hänen kaverinsa jos polttareissa on strippari. Tämän tietävät myös sulhon kaverit. Päättävät siis itse haluavatko elää häihin asti. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annamaria_85 Kirjoitettu January 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2006 Minä omin paljain käsini kuristan niin sulhoni kuin kaikki hänen kaverinsa jos polttareissa on strippari. Tämän tietävät myös sulhon kaverit. Päättävät siis itse haluavatko elää häihin asti.Kiitos samoin.Onneksi tuollaisesta ei kuitenkaan ole pelkoa.Olen sitä mieltä, että minun tissini ja perseeni saavat riittää sulhaselleni eikä tarvitse alkaa strippareita hipelöidä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birbir Kirjoitettu January 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2006 Luojan kiitos minun sulhaselleni ei tule minkään sortin polttareita, ettei tarvitse tällaista edes miettiä Tosin tiedän kyllä, ettei mieheni todellakaan edes lähtisi tällaiseen mukaan Mutta olen samoilla linjoilla Tipi-linnun ja Annamaria_85:n kanssa.Ot: kauheeta, miten kummassa mä tänne edes eksyin itseäni pelottelemaan : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfall Kirjoitettu January 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2006 Olen sitä mieltä, että minun tissini ja perseeni saavat riittää sulhaselleni eikä tarvitse alkaa strippareita hipelöidä.Katsoa saa mutta koskea ei, ainakin meillä luotto pelaa sen verran, että ne sormet pidetään ihan siellä omalla puolella, polttareissakin. Nimim. tiirailee mielellään esim. pikajuoksijoiden pyllyjä TV:stä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu06 Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 Minun puolesta mieheni polttareissa saa olla strippareita, onhan noita tullut yhdessäkin katseltua. ;DTavattiin aikoinaan baarissa, jossa oli strippariesityksiä sinä lltana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heja Kirjoitettu January 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2006 Juu, joo, en pistä pahaksi vaikka mieheni polttareissa olisikin strippari, itse asiassa vannotin hänen BM:sä viemään sulhoni strippibaariin. Hän ei ole ikinä sellaisessa käynyt ja jo yli 3-kymppinen, joten olisi jo aikakin.Luotto pelaa, ei toista voi kokonaan kahlia. Jos antaa hieman vapautta saa yleensä kovasti takaisin.Mäkin haluaisin strippipaikkaan polttareillani, en taida kylläkään päästä, mutta olisi mielenkiintoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sade_82 Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Mun mielestä yksinkertaisesti TOSI kulunut juttu. En itse missään nimessä halua polttareissani mihinkään strippibaariin eikä sulhasenikaan. Kyllä sitä on niin paljon asioita, jotka on tuhat kertaa mielenkiintoisempia, mitä polttareissaan voi tehdä. Minun mielipiteeni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts