heipi Kirjoitettu May 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2006 Kanttori suositteli meille poistumismarssiksi Joonas Kokkosen Hääsoittoa. Millainen se on? Kirjastosta on kaikki levyt varattu, enkä netistäkään näytettä löytänyt (tai sitten olen vain surkea googlaaja :). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiku Kirjoitettu May 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2006 Minä olen muistaakseni kuullut pätkän kyseisestä Hääsoitosta. Kaunis ja melko rauhallinen, mutta harmoniat ovat vähän erikoisempia, moderneja. Ei nyt mitään hillittömiä riitasointuja kuitenkaan. 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpakka Kirjoitettu June 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2006 Hyväntuulinen ja veikeä juuri tavanomaisesta poikkeavien harmonioidensa takia, kuitenkin muistaakseni ihan kolmisointupohjaista musaa. Raikkaasti erilainen kuin ne kaikista soitetuimmat häämarssit. Mutta ehkä ei kuulematta kuitenkaan kannata ottaa, jos ei se sitten kuulostakaan kivalta omiin korviin. Eikö kanttori voi soittaa sitä teille? Kysykää ihmeessä tapaamista, ellei kanttori ole sitä jo itse ehdottanut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu June 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2006 Kanttori suositteli meille poistumismarssiksi Joonas Kokkosen Hääsoittoa. Millainen se on? Kirjastosta on kaikki levyt varattu, enkä netistäkään näytettä löytänyt (tai sitten olen vain surkea googlaaja :).Voit tilata TÄÄLTÄlevyn,jolla tuo Hääsoitto on.Siinä on myös muuta häämusiikkia. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teaz Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Kokkosta meidänkin kanttorimme ehdotti, kun sanoin ettemme halua perinteisiä häämarsseja. Nyt sitten kuunnellaan perjantaina miltä tuo kuulostaa kirkossa soitettuna, en ehdi käymään kirjastossa hakemassa ko. levyä ennen sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts