Mimmu83 Kirjoitettu November 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2006 Kuulin jostain että A-M Kaskisen iki-ihana runo "Minä sinua rakastan, tiedän sen" ois sävelletty ja levytetty. Voisko joku ihana immeinen auttaa ja kertoa mistä löytäisin kyseisen biisin?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2006 Laulu on Lasse Heikkilän säveltämä ja löytyy hänen nuottivihostaan Lauluja elämänpuusta ja samannimiseltä levyltä.Lassen sivut löytyvät osoitteesta: www.lasse.netAinakin häneltä itseltään voi levyä ja nuotteja tilata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmu83 Kirjoitettu November 15, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2006 Kiitos! CD ei ollut myytävänä näillä sivuilla, vain nuotit, mutta yritämpäs löytää levyn jostain muualta! Nyt on kuitenkin helpompi jatkaa etsintää kun tietää jo levyn nimen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2006 Kristilliset kirjakaupat saattaisivat olla hyvä paikka kysyä.Myös Lasselle itselleen voi varmaan laittaa viestiä ja kysyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
appe Kirjoitettu November 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2006 Jos joku ihana ihminen sattuu löytämään tähän biisiin nuotit, niin kertoisiko mistä ne löytyivät! Haluan ehdottomasti tuon esitettävän kirkossa, mutta häät on jo kahden viikon päästä...kiire tulee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2006 Jos joku ihana ihminen sattuu löytämään tähän biisiin nuotit, niin kertoisiko mistä ne löytyivät! Haluan ehdottomasti tuon esitettävän kirkossa, mutta häät on jo kahden viikon päästä...kiire tuleeKatso tuolta Lassen sivuilta hänen yhteystiedot ja kysy puh.nro tiedustelusta ja soita suoraan hänelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura! Kirjoitettu November 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2008 Jos levyn joku jostain löytää / omistaa ja haluaa siitä luopua, olisin äärettömän kiitollinen siitä!Varpunen verkkokauppa on kokeiltu ja 5kk odotuksen jälkeen tuloksena on: ei mitään tulosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annelinne Kirjoitettu May 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2009 HeiMulla olis ongelma tämän biisin kanssa. Ystäväni olisi halunnut kirkossa minun laulavan "Oikeesti"-biisin, mutta sitä ei kuulemma tässä kirkossa saa laulaa... Noo, sitten seuraava ehdotus oli Lasse Heikkilän Minä sinua rakastan. Sitä ei löydy äkkiseltään mistään (häät 6.6.) eli joudun lähtemään kirjastoon metsästämään nuottia ja hiukan olis kiire jo päästä harjoittelemaan! Entä jos nuottia ei löydykkään?Olisinkin kysynyt että mikä ihme tekee tästä biisistä enemmän "hengellisen" kun esim tuo Oikeesti kappale? Sanoma on sama, rakastan sinua jne. Tekijät ovat vain tässä Minä sinua rakastan-kappaleessa julkisesti uskossa, joten onko se kriteeri sitten? Sitä kautta tämä biisi ainakin on ripari-laulukirjassa Elämän siiville...Voinko siis laulaa kauniin version tästä samaisesta Anna-Mari Kaskisen runosta, jonka on säveltänyt eri henkilö, joka ei minun tietääkseni ole mikään hengellinen-uskonnollinen ihminen? Sanat on aivan samat mutta sävel olisi ainakin näin naisäänelle erittäin kaunis. Tämä toinen versio löytyy helposti netistä osoitteesta www.viisi.net. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts