Palluska Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Löytyiskö joltain nuotteja kyseiseen kappaleeseen? Veljeni vaimo laulais ja soittais sen meille häissä, jos löytyis nuotit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva morsian 25 Kirjoitettu November 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2006 itse kaipailen myös ko. nuotteja..Häihimme tuleva bändi tosin lupasi sen soittaa, että ehkä viimeistään siellä voin pyytää nuotit, mutta olisi ihana esitellä tuo sulhollekin ennen häitä kun ei ole koskaan kuullut..ja itse rakastan tuota biisiä!! en vaan ole nuotteihin törmännyt vaikka olen jo monta vuotta etsinyt... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2006 itse kaipailen myös ko. nuotteja..Häihimme tuleva bändi tosin lupasi sen soittaa, että ehkä viimeistään siellä voin pyytää nuotit, mutta olisi ihana esitellä tuo sulhollekin ennen häitä kun ei ole koskaan kuullut..ja itse rakastan tuota biisiä!! en vaan ole nuotteihin törmännyt vaikka olen jo monta vuotta etsinyt...Minun tietääkseni tuosta kappaleesta ei ole julkaistu nuottia :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S_N_ Kirjoitettu January 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2008 (muokattu) Tässähän nämä sanat ainakin:Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttääOle mun sillä voit vain unelmat näyttää.Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,kokonaan tämä elämä vierelläin kulje. Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheetJaetaan myöskin surut ja toistemme murheetVaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisisilloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.(Chorus)Sinä vain,ei muut mua huomiseen saa jaksamaanSinä vain,yksin pystyt mulle voimaa antamaanSinä vain,joka kerran rakkauden sait syttymäänSinä vain,olet aina ainoain.Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.Sinä vain,ei muut mua huomiseen saa jaksamaanSinä vain,yksin pystyt mulle voimaa antamaanSinä vain,joka kerran rakkauden sait syttymäänSinä vain,olet aina ainoain Muokattu: January 5, 2008, käyttäjä: S_N_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolli Kirjoitettu January 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2008 Kiitos sanoista, nuotit edelleen hakusessa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 (muokattu) Tuohon Tauskin Sinä vain -kappaleeseen löytyy nuotit kirjasta SUOMIPOPIN helmiä 5 : Lauluja Paratiisista Satukirjan sankariin (2008). Itse en ole vielä saanut kirjaa käsiini, joten en osaa sanoa, kuinka hyvät nuotit ovat. Muokattu: May 29, 2008, käyttäjä: Minette Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts