Johanna22 Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Kertokaa ihmeessä minulle kauniita hengellisiä lauluja. Virret on mielestäni hyvin masentavia melodialtaan ja muutenkin minun makuun raskassoutuisia. Meille tulee ystäväni laulamaan kirkkoon, mutta kanttori on hylännyt kaikki laulut mitä olemme ehdottaneet. Hänen mukaan kirkossa saa esittää vain hengellistä tai vakiintunutta kirkkomusiikkia. Ja nyt tarttis kiireellä keksiä jokin kaunis laulu... Kiitos kaikille jo etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Katsohttp://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1125569402http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...=1169973286/4#4http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1084451901jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva morsian 25 Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 mun mielestä Simojoki-Kaskinen "kaikista sanoista suurin" on todella kaunis ja sopii kirkkoon hyvin. jos haluat nuottia/näytettä niin pistä viestiä.Samoin täällä o nollut paljon keskustelua "enkelin rukous" kappaleesta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 mun mielestä Simojoki-Kaskinen "kaikista sanoista suurin" on todella kaunis ja sopii kirkkoon hyvin. jos haluat nuottia/näytettä niin pistä viestiä.Samoin täällä o nollut paljon keskustelua "enkelin rukous" kappaleesta...Enkelin rukouksesta ym. mm. täällähttp://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1141290761 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna22 Kirjoitettu April 26, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2007 Nyt metsästän The Prayer -laulun nuotteja, sattuuko kenelläkään löytymään. Tämä laulu on sopiva kirkkoon esitettäväksi laulu on vaikea, mutta onneksi tämä sopi myös ystävälleni joka tulee laulamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu April 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2007 Nyt metsästän The Prayer -laulun nuotteja, sattuuko kenelläkään löytymään. Tämä laulu on sopiva kirkkoon esitettäväksi Mäkin oon ihastunut The Prayer -kappaleeseen, mutta en oo uskaltanut ajatella, että siihen vois löytää nuotit jostain. Kerro ihmeessä jos keksit mistä ne vois saada käsiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna22 Kirjoitettu May 2, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2007 Sain kirjastosta tietooni seuraavat kirjat, josta nuotit löytyy. Vielä en ole näistä mitään kirjoja saanut, mutta tsemppiä metsästykseen!Bocelli, Andrea: Anthology, 2000.Movie hits, Level five : Late intermediate, 2004.Quest for Camelot : easy piano ; arranged by Dan Coates, 1998.Movie hits for the teen player : Easy piano arrangements / by Dan Coates, 2003. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koda Kirjoitettu May 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2007 Ihana kappale tuo the prayer... Olisiko teillä kenelläkään suomeksi sen sanoja? itse olen kuullut vain englanninkielistä versiota.Olisi kiva lukea sanat suomeksi ja sitten antaa ne eteenpäin.. meillä myös mietitään olisiko tässä se kappale kirkkoon. Kiitos jo etukäteen jos joltain löytyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva morsian 25 Kirjoitettu May 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2007 tarkoitatteko sitä The Prayer kappaletta jonka Celine Dion lauloi Andrea Bocellin kanssa? Mulla löytyy nuotit siihen, mutta ei valitettavasti ole koneella asti..jos kyseessä on tuo kappale niin pistä yksityisviestiä ;D"I pray you'll be our eyes, and watch us where we go...." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervukaanen Kirjoitettu May 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2007 Olisko kenelläkään Pekka Simojoen lauluun "Minä tahdon" sanoja ja nuotteja? Ei löydy netistä ainakaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2007 Olisko kenelläkään Pekka Simojoen lauluun "Minä tahdon" sanoja ja nuotteja? Ei löydy netistä ainakaan..Tuosta laulusta ei ole julkaistu vielä nuottia. Ainakin itse otin yhteyttä Pekka Simojokeen. Teoston kautta saa hänen yhteystietonsa. Uskon, että hän ne lähettää kyllä. On kivan tuntuinen kaveri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervukaanen Kirjoitettu May 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2007 Kiitos! Taidanpa kokeilla siis yhteydenottoa itse tekijään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu May 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2007 Nyt metsästän The Prayer -laulun nuotteja, sattuuko kenelläkään löytymään. Tämä laulu on sopiva kirkkoon esitettäväksi laulu on vaikea, mutta onneksi tämä sopi myös ystävälleni joka tulee laulamaan.Laulaako ystäväsi kappaleen yksin? Minäkin haluaisin nimittäin että ystäväni laulaisi kappaleen, mutta voikohan sen esittää soolona, kun olen ainakin kuullut sen aina vaan duettona esitettynä. Mutta kai se soolonakin onnistuu . Niin ja eikös sen voi laulaa kokonaan englanniksi?Entäs oletteko jo miettineet tuleeko jonkinlainen säestys? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iitu1 Kirjoitettu May 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2007 Petri Laaksosen "Rakkauden liekki" on todella kaunis ja herkkä kappale :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna22 Kirjoitettu May 7, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Ystäväni piti ensin laulaa The Prayer yksin, mutta hän keksi miehen kenen kanssa laulaa sen duettona. Laulu esitetään kuten alkuperäinen on englanniksi ja italiaksi. Odotan innolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts