Guest Neiti_Mainio Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 Kysymys lienee melko selvä.Eli mikä kappale on kirvoittanut kyyneleet silmiisi ja saanut sydämen väpättämään? (omissa häissä tietysi vaikka UkkoNooa toimii, mutta jos yritetään vähän olla kriittisiä ) Tai mistä laulusta haaveilet itse esim. omiin häihisi?Aloitanpas omasta puolestani:Ystäväni häissä laulettiin: Nousee päivä, laskee päivä. Siinä oli kyynelissä piteleminen!Toinen kaunis voisi olla: Hymni rakkaudelle. Sitä en ole vielä kuullut kirkossa laulettavan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susqu K. Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 Meillä kaaso lauloi kirkossa Pekka Simojoen : Rakkaus on lahja jumalan Ja kuulosti todella ihanalta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nauris Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 Susqua mukaillen: Pekka Simojoen 'Rakkaus on lahja jumalan'. Meillä kanttori lauloi sen ja kuulosti upealta! Se kappale vetää minut ainakin ihan löysäks ja itkettää kamalasti! :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaa Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 Yhdyn edellisiin :-X Rakas ystäväni, laulaja, lauloi mm. tämän laulun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaasotin2005 Kirjoitettu September 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2005 Sukulaisen häissä lauloi heidän ystävänsä kitaran säestyksellä "Elämältä kaiken sain, kirkkoon sinut vien kun aamu koittaa..." ja se kyllä sopi loistavasti tilanteeseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaasotin2005 Kirjoitettu September 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2005 Olin itse laulamassa ystävän häissä ja kohta edessä toiset. Lauluna "Enkelin rukous", herkistää joka kerta ja sopii hyvin häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2005 Georg Malmstenin Auringon lapset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivi@ Kirjoitettu September 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2005 Enkelin rukous Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
magilla Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 Serkun vaimo lauloi kirkossa Pekka Simojoen Minä tahdon. Aivan uskomattoman ihana kappale ja ilmeisestikin häihin tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivien Kirjoitettu October 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2005 En tiä miksikä prinsessa ruusunen luetaan,mut se on kyl pistäny itkettämään joka häissä!! :'( Arvatkaapa vaan kuinka tulee käy omissa häissä,ku sisääntulomusana on se.... :-[Mut ei se mittään,kuhan meikit kestää.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siipi Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 :-XArmaan läheisyys ..ja jos sais vielä Samuli Edelmanin esittämään niin luultavasti pyörtyisin : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WG Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Meillä kanttori lauloi Petri Laaksosen "Meren laulua kuuntelen", joka menee kategoriaan uskonnolliset laulut vaikka biisissä mitään uskonnosta mainitakaan. Tekijät vaan ovat tunnettuja golspel-musiikistaan, joten kappale kelpaa kirkkoon kuin kirkkoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aurora80 Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 Hei! Onko kenelläkään tietoa, mistä saisin tässä keskustelussa mainittujen Hymni Rakkaudelle ja Minä Tahdon -laulujen sanat? Etsiskelen laulua, jonka isäpuoleni esittäisi meille kirkossa. Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neige Kirjoitettu December 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2005 Hei! Onko kenelläkään tietoa, mistä saisin tässä keskustelussa mainittujen Hymni Rakkaudelle ja Minä Tahdon -laulujen sanat? Etsiskelen laulua, jonka isäpuoleni esittäisi meille kirkossa. Kiitos!Ainakin Hymni rakkaudelle löytyy täältä:http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...117360426/49#49 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aurora80 Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 Kiitos kaunis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 "Meren laulua kuuntelen"...Ihanata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leucoryx Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Mun mielestä kaunein kappale on Cranberriesin Kiss Me. Se on jotenkin niin ilonen ja silleen. Mulla on tosin hiukan erikoinen maku ;D.Mun omat hääni ovat tosin vasta kaukakana edessä, pitäisi aluksi löytää se sulhokin. Pitää yrittää jos ystävä suostuis soittaa ton sen häissä, jossa kaasoilen vaikka yhtenä tanssikappaaleena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkui Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Mä uskoisin, että mua rupee itketämään kun kirkossa kajahtaa celine dionin because you loved me ensi kesänä... :-X ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saimis Kirjoitettu December 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2005 Olen kaksissa ystävän häissä laulanut Toivo Kirkkomäen Häälaulun. Tosi kaunis.Omissa häissäni naiskvartetti lauloi Caccinin Amarilli, joka oli :-X :'( Sanoisin siis että se on kaunein. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Kyllä mun mielestä häämarssit ovat kauneinta musiikkia kirkkoympäristöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervukaanen Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 Kauneimpia lauluja vihkimisessä esitettäväksi on mun mielestä ehdottomasti Rakkauden liekki. Melodia on todella kaunis ja koskettava!RAKKAUDEN LIEKKI(säv. Petri Laaksonen - san. Anna-Mari Kaskinen)Hento tulenliekki lämminVahva virta joka vieSyvä riemu joka teitä tänään hyväileeTuuli laulaa lempeämminJa niin valoisa on tieJota pitkin kaksi onnellista asteleeVäkevämpi kuolemaakinKorkeampi elämääOn se voima joka teidät yhdistääRakkauden liekki loistakoonJohdattakoon tienne aurinkoonPimeän yön poistakoonIlon malja ylitsenne vuotakoonAika hipoo ikuisuuttaSydän säkenöi ja soiPato murtuu joki virtaa mereen kuohuvaanRakkauden salaisuuttaKukaan ymmärtää ei voiMieli ihmetystä kiitosta on tulvillaanVäkevämpi kuolemaakinKorkeampi elämääOn se voima joka teidät yhdistääRakkauden liekki loistakoon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
passepartout Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Millaset sanat siinä Armaan läheisyys -biisissä on? en saa biisiä mieleeni, eikä googlekaan löydä sanoja. (ainakaan mun hakusanoilla ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevamorsio Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 Rakkaus on lahja Jumalan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pallokala Kirjoitettu February 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2007 Harmi kun noista on kaikki ääninäytteet kiven alla. Sanat on tosi kauniit, mut ku ei oo hajuakaan sävelestä. Yksin säkeistö riittäis, muttakun ei ( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2007 Harmi kun noista on kaikki ääninäytteet kiven alla. Sanat on tosi kauniit, mut ku ei oo hajuakaan sävelestä. Yksin säkeistö riittäis, muttakun ei (http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...=1141290761/0#0 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts