venda Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 Stella-yhtyeen uudelle levyllä "Pelkääjän paikalla", joka julkaistaan 29.3. on riipaisevan hienoHäävalssi-niminen kappale, joka ainakin omaa korvaa kovasti miellyttää. Stella on aiemmintehnyt mm. sen Katri Ylanderin laulaman "Piste"-kappaleen. Tämä Häävalssi on sävelletty kuulemma ihan häitä varten.Ihan vain vinkiksi teille jotka etsitte jotain vaihtoehtoisempaa, mutta kaunista kappalettahäätanssiksi. Sanat menee kertsissä näin: "Joku taika sulla on sillä sinä vain, sinä vain,saat mut luottamaan, meillä on aikaa...Sinä vain, sinä vain, sinä vain,saat mun tuntemaan, että mä kelpaan...Sinä vain saat mut taistelemaan tuulimyllyjä vastaan..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiiwi77 Kirjoitettu March 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2006 Tuo on kyllä aivan ihana biisi :-X Meillä mun siskontyttö laulaa sen meidän häissä veljensä säestyksellä kun biisi ei varsinaisesti ole mikään valssi. Laulun voi käydä kuuntelemassa tällä http://www.stellankoti.net/imu.htmlöytyy sieltä nimellä häävalssi 4/4Ja tässä teille sanatTuulimyllyjä vastaantäällä taistellaanViima hiuksissa viipyyhetken vainToiset nuorena nukkuujoskus se pelko uniin kulkeutuuSitten sinä oot siinäsilität mun hikistä päätäjoku taika sulla on sillä:..::Sinä vain , sinä vainsaat mut luottamaanmeillä on aikaaSinä vain , sinä vain , sinä vainsaat mut tuntemaan että mä kelpaan::..Kun pyryttää ja pajutkin taipuukinosten alle hautautuu.Täytyy olla lujasta luustaettä selviytyy.Hangen alla paine kasvaakestänkö sen mitä vaaditaanRakas , onneks sä oot siinäsilität mun hikistä päätäjoku taika sulla on sillä:..::Sinä vain , sinä vainsaat mut luottamaanmeillä on aikaaSinä vain , sinä vain , sinä vainsaat mut tuntemaan , että mä kelpaan::..Sitten sinä oot siinäsilität mun hikistä päätäjoku taika sulla on , sillä:..::Sinä vain , sinä vainsaat mut luottamaanmeillä on aikaaSinä vain , sinä vainsinä vain , saat mut tuntemaanettä mä kelpaan.Sinä vain , sinä vainsaat mut taistelemaantuulimyllyjä vastaan.Sinä vain , sinä vainsaat mut nousemaanläpi hangen ja roudan::.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venda Kirjoitettu March 18, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsianna Kirjoitettu March 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2006 Kiitos suuresti infosta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Louise- Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 Ooooh, kuulostaapa hyvältä. Kiitos tiedosta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niru Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 Aah, tämä on niiiin ihana On jopa miehen mieleen, joten voipi olla että tätä tanssitaan meidän häissä ennen valsseja ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 En tykänny yhtään; en halua että häävalssi kertoo hikisestä päästä... ;D Levy muuten kuullostaa kivalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tIpUkaVeRI Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 Samaa mieltä Lil`A:n kanssa ..laulu hikisestä päästä ei kyllä nyt kolahtanu ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venda Kirjoitettu March 27, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Niin... kuolemanpelostahan siinä kai on kyse:"Toiset nuorena nukkuu joskus se pelko uniin kulkeutuu Sitten sinä oot siinä silität mun hikistä päätä" = Kertoja pelkää kuolemaa, näkee siitä painajaista,ehkä herää kesken unien ja toinen rauhoittelee? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiVe Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Tämä Stellan kipale on ihan kivan kuuloinen, mutta EI ole valssi.En siis suosittele kennellekään - etenkään häävalssiksi.-TV- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venda Kirjoitettu March 27, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Häätanssiksi aloitusviestissäni kappaletta suosittelinkin Kaikkihan eivät tahdo valssata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niru Kirjoitettu March 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2006 Mielenkiintoisia ajatuksia :-? Itse ainakin ajattelin sitä säkeen kokonaisuutta, enkä sitä yhtä ainoaa lauseenosaa ;D Minun mielestäni tuo säe on kokonaisuudessaan ihana ja kertoo välittämisestä,rakkaudesta ja lämmöstä Mielipiteitähän nämä on, eikä kaikki voi tykätä. Ja komppaan wendaa siinä, että nimenomaan häätanssiksi, ei valssiksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikiana Kirjoitettu March 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2006 Me sulhoni kanssa ollaan kovasti tätä biisiä ajateltu häätanssiksi me kun ei nyt sitten valssia tanssita..tottakai muitakin vaihtoehtoja mietitään, mut tää on erittäin mahdollinen vaihtoehto ku molemmat tykästyttiin kovasti Stellaan ku ekaa kertaa kuultiin sitä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venda Kirjoitettu April 25, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 Itse ainakin ajattelin sitä säkeen kokonaisuutta, enkä sitä yhtä ainoaa lauseenosaa ;D Minun mielestäni tuo säe on kokonaisuudessaan ihana ja kertoo välittämisestä,rakkaudesta ja lämmöstä Aika hyvin sanottu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu May 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2007 huppista nostellaas ketjua. Mistähän löytäis kyseisen biisin nuotit tms. ja onkohan tästä olemassa karaokeversiota? jos joku tietäisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the bride Kirjoitettu May 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2007 En tykänny yhtään; en halua että häävalssi kertoo hikisestä päästä... ;D Levy muuten kuullostaa kivalta.Samaa mieltä olen ;D Muuten ihan hieno kipale mutta toi kohta, silität mun hikistä päätä,särähtää niin pahasti korvaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 Samaa mieltä olen ;D Muuten ihan hieno kipale mutta toi kohta, silität mun hikistä päätä,särähtää niin pahasti korvaan Toiset nuorena nukkuujoskus se pelko uniin kulkeutuuSitten sinä oot siinäsilität mun hikistä päätäjoku taika sulla on sillä:Niin jos poimii vaan hikisen kohdan eikä kuuntele itse biisiä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolibri80 Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 Hei! Tietäisköhän kukaan mistä saisin tämän kyseisen ihanan kappaleen nuotit? Meillä se esitetään kirkossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shanea Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 OI tämä on upea kappale. Haluaisin ehdottomasti tämän ainakin hääjuhlaan ellen jopa "ensimmäiseen tanssiin".. Olen kuuullut kappaleen aiemminkin, mutta nyt löysin sen uudelleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
K82 Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 Kappale tulee ehdottomasti häihimme. Itse pidän sanoja kyllä erittäin kauniina. Muutenkin elämä harvoin on pelkillä ruusuilla tanssimista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RomanttinenMies Kirjoitettu March 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2010 Itse ajattelin tätä ihan häämarssiksi. Valkoisella flyygelillä instrumentaalina.. sanat hääohjelman takakanteen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maimai09 Kirjoitettu April 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2010 Tässä on nuotteja, millä olen itse rämpytellyt.. Em F C (G) DmTuulimyllyjä vastaan täällä taistellaan Am E7Viima hiuksissa viipyy hetken vaanAm Em F C (G) Dm Toiset nuorena nukkuu, joskus se pelko uniin kulkeutuu Am FSitten sinä oot siinä, silität mun hikistä päätä G Em7 FJoku taika sulla on, sil-läCHORUS F G C GSinä vain, sinä vain, saat mut luottamaan, meillä on aikaaF G C G Am... Sinä vain, sinä vain, sinä vain, saat mut tuntemaan, että mä kelpaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<ansku> Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 En oo ihan varma, mut nuotit saattaa löytyä joltain Suomipopin helmiä -kirjoista.Meille tulee häätanssiksi - sisko laulaa bändin säestyksellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts