m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2008 Sori, oon ilkimys kertoessani tämän, mutta mun käsittääkseni siinä lauletaan runkkaamisesta (miehen). Mut älkää kysykö miksi, en oo itse keksinyt. Luulin että se on "yleistietoa"...Njoo tää valitettavasti pitää paikkansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teetuli Kirjoitettu June 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2008 meillä on rootsin seedja tehosekottimen, hetken tie...vaimikäsenytoli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippie86 Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 Whiter Shade Of Pale oli ensimmäinen hidas tanssi yhdessä, ja on siitä asti ollut "meidän biisi" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Billy Joelin You're my home. Tuo biisi lauletaan meille seremoniassa. Sopii juurikin meille sillä kun tavattiin niin sulho matkusti työn perässä ympäri maailmata, mutta koti oli kuitenkin aina siellä missä me olimme yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 The pussycat dollsin esittämä sway remix versiona kolahtaa syvästi! Ja näillä näkymin aiomme sen esittää häätanssinamme kilpatanssiopettajien opastamalla koreografialla.. Ja tuo remix versio on siisdance painotteinen versio biisistä. Erittäin salsahtavainen biisi! Meilla oli juuri Sway ensimmaisena tanssina, mutta alkuperaisena versiona (Dean Martin). Se on itse asiassa cha cha cha ja me tanssimme sen juuri niilla askelilla. Oli aika helppo loppujen lopuksi Sori OT Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Mua on koko meidän suhteen ajan ärsyttäny, ettei meillä ole tuollaista yhteistä kappaletta Ei se nyt niin vakavaa ole, mutta kumminkin ! Meillä on kyllä yhteinen ruoka (syötiin suhteen alussa aina tortilloja, kun olin hänen luonaan viikonloppukylässä), yhteinen lempiravintola (kiinalainen saman kadun varrella, jolla asumme), yhteisiä lempinäyttelijöitä ... vaikka mitä mutta ei kappaletta !On se niin väärin Lohduttaudun lukemalla näitä vastauksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Häistä lähtien A whole new world Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Finlandersin Oikeesti.. Jos ei kirkossa saa sitä esittää, niin tiedustelemme, josko bändi sen meille esittäisi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Elwing_* Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Voi että. Meillä on niin hirmuisen monta laulua.... Vahvimpina ehkäpä Guns ´n Rosesin Don´t Cry, Evanescencen Anywhere(etenkin armeija-aikana), Zen Cafén Todella Kaunis alkuperästään huolimatta Tuu mun vaimoksein. Ehkäpä myös Tahdon rakastella sinua Tavattiin ensimmäistä kertaa ja koko ilta/yö oli yhtä sumuista onnea. Jossain vaiheessa yöllä havahduttiin molemmat suudelmien keskeltä, kun kyseinen laulu alkoi soimaan ja väkisinkin alkoi hymyilyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Vielä lisäys edelliseen, että Semmareiden(Seminaarinmäen mieslaulajat) aika uusi laulu Kuuletko nainen, on mitä ihanin!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
texas Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Shania Twainin You´re still the one. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
norpikka Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Meilläkin on monta biisiä, mutta varhaisimpana on varmaan Oasiksen Wonderwall.. sulho laittoi siitä minulle sanat tekstiviestinä silloin alkuaikoina toinen on YUP:n rakkaus on pesti hulluuteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu September 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2008 Meillä on 3 "meidän biisiä" ja joku noista tanssitaan juhlassa. Whitesnaken puolella on se, että yhdessä todistettiin tuota biisiä livenä. Mutta saas nähdä.Whitesnake: All I Want All I NeedMötley Crüe: Without YouFirehouse: Love Of A Lifetime Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu September 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2008 Mua on koko meidän suhteen ajan ärsyttäny, ettei meillä ole tuollaista yhteistä kappaletta älä välitä, ei meilläkään ole yhteistä laulua. ollaan sentään yli viis vuotta oltu yhdessä. no, ei mahda mitään, jotain täytyy valssaamisen taustalle keksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu September 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2008 Neljäntenä voisi miltei mainita Slayer: Angel Of Death. Liittyy mukavia ja romanttisia muistoja Whitesnake taitaa päätyä sitten häätanssiksi. Maistraatista keikalle, joten sopii sitten juhlassakin täräyttää se. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Rainbown Catch the rainbow. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terrorita Kirjoitettu October 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2008 Meidän biisimme on niinkin romanttinen kuin "Hard rock hallelujah " Oltiin vajaa kuukausi seurusteltu, kun Lordi voitti euroviisut ja niitä oltiin yhdessä Helsingin humussa katsomassa ja oli kyllä niin unohtumaton ilta, että biisistä tuli meidän biisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Meillä on Night in white satin ja sen me myös tanssimme häävalssina. Monia muitkain kyllä löytyy, mutta tuo on kyllä se ehdoton ykkönen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terrorita Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Meillä on Night in white satin ja sen me myös tanssimme häävalssina. Monia muitkain kyllä löytyy, mutta tuo on kyllä se ehdoton ykkönen.oi, se biisi on kyllä aivan ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haati Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 (muokattu) Minä voisin vastata, että Shania Twainin You´re still the one tai Aerosmithin I don't want to miss a thing, mutta mies varmaan valitsisi ennemmin vaikka Martti Servon Nyt nappaa Muokattu: November 12, 2008, käyttäjä: Haati Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-muskotti- Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 meillä on se ripari biisi..Tuu mun vaimoksein... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2008 Leevi and the Leavingsin "Sopivasti lihava" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu December 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2008 Alice Cooperin Poison... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mörrimöykky Kirjoitettu January 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2009 meilläkään ei ole sitä ns. yhteistä biisiä...mutta häätanssi hakusessa..toi oikeesti kyllä kolahtaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakke Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 meille "häävalssiksi" Anssi Kela - Älä mene PoisAivan ihana.Kappala soi kun päätettiin pistää kattilat yhteen.Kappale soi kun kosittiin rooman coloseumilla.Ja kappale tulee soimaan meidän häissä.Arvaa mitä oon miettinyt?Sitä miten mä sut oon löytänytJa miten maailman onnekkainMies olen kun sut sainTule tiukemmin kainaloonSua kaivannut koko päivän oonNyt kun vihdoin sut viereen saanEnää yhtä pyydän vaanÄlä mene poisJää mun syliin yöksiViereen nukkumaanÄlä mene poisLähtiessäs jotainJää taas puuttumaanÄlä mene poisEn tahdo olla yksinSua täällä tarvitaanPitäisitkö musta huolta?Voisit pitää hyvää huoltaSilmäripset mua kutittaaNe poskeani kuin höyhen koskettaaYmpärilleni kietoudutMuu maailma on kadonnutÄlä mene poisJää mun syliin yöksiViereen nukkumaanÄlä mene poisLähtiessäs jotainJää taas puuttumaanÄlä mene poisEn tahdo olla yksinSua täällä tarvitaanPitäisitkö musta huolta?Voisit pitää hyvää huolta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts