Hynis Kirjoitettu February 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2007 (muokattu) * Muokattu: April 6, 2016, käyttäjä: Hynis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joules Kirjoitettu February 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2007 Sir Elwoodin Hiljasten Värien oikeestaan melkein koko tuotanto on lähellä meidän sydämiä Ja monia muitakin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama07 Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Meidän kappale on Elvis Presleyn Can't help falling in love with you.Se on meilä valssin tilalla. Tämä kappale on ensimmäinen hidas jonka olemme yhdessä tanssineet olimme silloin seurustelleet vasta viikon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörris Kirjoitettu February 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2007 Pave Maijasen "Ikävä"Mieheni soitti tämän minulle eräänä erityisenä hetkenä ja kappale kosketti syvästi. Se kertoi juuri siitä, miltä minusta oli jo kauan tuntunut ja hänestä myös ja vihdoin olimme löytäneet sen, mitä ajattelimme ettei ehkä ole olemassakaan, toisemme :-XPAVE MAIJANEN-IKÄVÄ "onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan? onko sulla koskaan ikävä tullut, vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan? niinkuin pieni satu johon lapsena uskoit, menettänyt hohteen on kokonaan tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, et huomaakaan? päiviä lyhyitä tai pitkiä joista, et koskaan saanut otettakaan minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä... Tunsitko sä joskus tulisen hetken, ja sanoit: "nyt aloitetaan uudestaan" Huomasitko sitten sen elämäsi hetken kohta jo menneen menojaan? Sinulla on suunnaton ikävä sinne, mistä et koskaan oo kuullutkaan Sinä olet kauan jo minua kaivannut, minua ei varmasti olekaan. " Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmimorsian Kirjoitettu February 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2007 Tavatessamme vuonna 2000 Top Loaderin Dancing in the moonlightia soitettiin paljon, joten sen tahtiin tuli jammailtua useammin kuin kerran Siitä tulee aina tosi kesäinen ja hyvä fiilis ja muistuu ne seurustelun alkuaskeleet elävinä mieleen 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FutureMrsSSS Kirjoitettu February 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2007 Meillä on kaksi: Guaranan Noche en Vela (espanjalainen biisi, johon rakastuin asuessani Espanjassa. Tuleva mieskin on puoliksi espanjalainen, joten biisi sopii jo senkin puolesta ) Tämä biisi kolahti meihin molempiin. Toinen on Juanesin Para tu amor, joka sanoituksiltaan kuvaa meidän suhdetta täydellisesti . Toivottavasti saataisiin tuo jälkimmäinen soimaan meidän häissä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ipsu_ Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Stella - Häävalssi <3 :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samina Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Earth Wind & Fire - September Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasba Kirjoitettu May 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2007 Siiri Nordin: Sydämeni osuman sai. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu May 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2007 Black Sabbath: Paranoid. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcia Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Pörris : Tuo on aivan mahtavan ihana kipale! Meille tärkeä laulu on Yön Rakkaus on lumivalkoinen, koska tavatessamme festareilla ensimmäiset pusut vaihdettiin Yön esittäessä kappaletta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiguli Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Matti Nykäsen "pidä varas"!! Kulta sen mulle joskus seurustelun alkuvaiheessa tietsalta soitti ja sanoi, et tässä on sit meijän biisi....hetken olin, että mikä ihme tää on, mut koko kappaleen kuultuani olin myyty! ehkä vähän erilainen, mutta silti ihan paras! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 The Cardigans - You're the Storm. Tätä soitettiin jatkuvasti MTV:llä silloin kun seurustelumme oli ihan alkuvaiheessaan ja se on jäänyt molemmille mieleen niistä ajoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adalmina Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Tuonelan koivut : Kotiteollisuus not tavallinen song meillä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 Suurlähettiläiden "kuka voisi kellot pysäyttää" (en oo nimestä ihan varma) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpom Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 meillä hurriganesin "i will stay" ja iron maidenin "trooper" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaarna to be.. Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=jXq3hO82cTYniin ihana!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhkis Kirjoitettu March 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2008 Haluaisin tanssia häissä Usherin & Alicia Keysin My boo -biisin, kun se on tavallaan "meidän biisi" ja se oli meidän ensimmäinen hitaamme. Mies ei vain oikein lämpene ajatukselle, kun siinä lauletaan näin:"Now another brother's taken over but it’s still in you’re eyes" ._. Ehkä siis jonain muuna biisinä tanssitaan tuo kuin sinä "päähitaana".Hassua että monien mielestä tuon Zen Cafén Todella kaunis on niin ihana, siinä kun lauletaan kaljapullosta Ei siinä, hyvä kappale se on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anttuli Kirjoitettu March 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2008 jotenki tylyä, mutta meillä ei ole mitään yhteistä laulua.. En kuolemaksenikaan muista, minkä tahdissa tanssimme ensimmäiset hitaamme 6 vuotta sitten. Muutenki meän musiikkimaku poikkeaa toisestaan niin paljon, että sitä yhteistä sais hakemalla hakea. Mutta hyvin menee silti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaura Kirjoitettu March 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2008 Meillä Foo Fightersin Best of you, jota kuunneltiin paljon ensimmäisenä kesänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu March 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2008 Meidän kappaleeksi muotoutui Charliesin Vain vähän aikaa joskus aikanaan tanssikurssilla... Se ei varsinaisesti sovi meihin, mut jotenkin vaan kolahti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Del Kirjoitettu March 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2008 Finlandersin Oikeesti kolahti molempiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solalen Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 Von Hertzen Brothersin In Your Arms. Nostaa vieläkin karvat pystyyn ja sitä tanssitaan myös häätanssina ensi elokuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dana Kirjoitettu March 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2008 Meillä on itse asiassa useampiakin "meidän" biisejä tullut tässä vuosien aikana. Pari mainitakseni: Finlandersin Oikeesti ja Juha Tapion Vuodet vieriä saa... Myös Hurriganesin I will stay on kolahtanut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timantti09 Kirjoitettu March 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2008 Finlandersin Oikeesti kolahti molempiin Samoin täälläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts