eiguli Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 help! tietääkö joku onko Chydeniuksen sinua,sinua rakastan sallittujen listalla kirkossa?? se ois tulossa instumentaalina.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cara Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Mitään virallista sallittujen kappaleiden listaa ei ole olemassa, on vain ohje "kappaleiden valinnassa on otettava huomioon toimituksen jumalanpalvelusluonne" jota kukin kanttori tulkitsee tavallaan. Joillekin maalliseen rakkauteen viittaavat kappaleet eivät käy, joillekin taas käyvät. Toisille taas maallisempikin kappale käy instrumentaalina. Suosittelen siis ottamaan yhteyttä vuorossa olevaan kanttoriin ja kysymään suoraan häneltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morwendra Kirjoitettu June 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2007 Onko teillä kokemuksia instrumentaalikappaleista, jotka kuulostaisivat hyvältä uruilla? Ei oikein löydy ketään laulajia sopivia lähipiiristä ja maksamaan en ala, senverran pienen budjetin häät tulossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmus Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Ihan nyt vain ajattelin kertoa, että meillä ei mennyt tuo Hymni rakkaudelle läpi kirkossa laulettavaksi. Onpa sitten mukava hakea jotain "ihan kivaa" kappaletta tilalle. Vähän voi se kuuntelunautintokin kärsiä :-/ Meille tarjottiin tuota rakkaus on lahja jumalan, mutta kun tosiaan se on jokaikisissä häissä ja kihlajaisissa, niin ei oikein iske : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evestiina Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Uruille on tehty miljuuna ihanaa kappaletta, kannattaa kysyä kanttorilta jos suostuis vaikka soittamaan teille muutaman esimerkin. Itse ottaisin Schubertin Ave Marian, koska se on vaan niin ihana sekä instrumentaalina että laulettuna. P.Laaksosella on paljon sellaisia kappaleita, joita voisitte ajatella laulettuna. omissa häissäni oli Meren laulua kuuntelen, ainakin meidän kirkossa kelpasi vaikkei ollut hengellinen kappale. Voi olla tietty siksikin etten sen kummemmin kysellyt, sanoin vaan kanttorille että kuoro tulee laulamaan yhden laulun ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindeli Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 Onko kenelläkään laulettu kirkossa Finlanders - Oikeesti ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu October 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2008 Selasin tuossa läpi Mitä lauluja kirkossa -ketjua (tai mikä se otsikko nyt olikaan) ja siellä pari mainitsi että tämä oli laulettu. En tunne ko kappaletta joten en osaa antaa minkäänlaista suositusta siitä, onko tämä kirkkoon sopiva, ja kuinka todennäköisenä hyväksymistä voisi pitää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Turun seurakuntayhtymän hääsivustolla on lueteltuna puolen sataa kirkossa esitettäväksi sopivaa laulua:http://www.turunsrk.fi/portal/seurakuntayh...kki/haalauluja/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Julianna- Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 (muokattu) Meille tulee vihkimisen jälkeen musiikiksi trumpetilla soitettuna Hymni rakkaudelle. Kanttori hyväksyi sen "pitkin hampain". Muokattu: August 5, 2009, käyttäjä: -Julianna- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Heidi_* Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetkisen huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen se on roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa, vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt,ja se kestää, on sade tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lähjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja kun aika tuo murhetta tupaan, pidän Sinua kädestä hellemmin, yhä enemmän rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme vanhuuden ikään. Olet minulle edelleen suloisin, eikä lämpöä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat. Yhä mieleni haaveisiin vaipuu."san. A-M Kaskinen säv. Lasse HeikkiläNuotit löytyy "Elämän siiville"-laulukirjasta (2005) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Heidi_* Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 toiseen kertaan nyt kun näköjään vähän harjotuttaa et osaa käyttää tätä ;o)mut hei kerrotteko minkä laulun sanat nuo alla olevat on????? Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa, vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt,ja se kestää, on sade tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lähjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja kun aika tuo murhetta tupaan, pidän Sinua kädestä hellemmin, yhä enemmän rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme vanhuuden ikään. Olet minulle edelleen suloisin, eikä lämpöä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat. Yhä mieleni haaveisiin vaipuu."san. A-M Kaskinen säv. Lasse HeikkiläNuotit löytyy "Elämän siiville"-laulukirjasta (2005) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teijal Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Tätä pähkäillään täälläkin päin eli Oulussa. Haluaisimme niin kovasti tuon Romanssin kaasojen esitettäväksi kirkossa, mutta vielä ei ole kanttorista tietoa saako kappaletta kirkossa esittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Tuolla Turun ja Kaarinan srkyhtymän sivuilla ei ole mainittu Enkelin rukousta, jonka olen kuitenkin vihkikirkossamme kuullut (konsertissa) soitettavan, eli toivon mukaan sekin sopii... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Tuolla Turun ja Kaarinan srkyhtymän sivuilla ei ole mainittu Enkelin rukousta, jonka olen kuitenkin vihkikirkossamme kuullut (konsertissa) soitettavan, eli toivon mukaan sekin sopii...Enkelin rukous sopii ihan varmasti. Olen sen levyttänyt ja se löytyy levyltäni Rakkauden liekki.Se on niiiiin kaunis kappale sekä sanoiltaan, että melodialtaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi / Lime Hill Quartet Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Voin yhtyä täysin tähän. Enkelin rukous on uskomattoman kaunis kappale!Itkin, kun kuulin sen ensmmäisen kerran. Sanoitus on äärettömän kaunis ja melodia herkkä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_-Elsa-_* Kirjoitettu September 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2009 Osaisiko joku kertoa, mistä kappaleesta nämä alla olevat sanat ovat? Bongasin sanat täältä, mutta kappaleen nimeä en löytänyt. Sanat ovat todella kauniit.Kiva jos joku tietäisi kappaleen Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetkisen huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen se on roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa, vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt,ja se kestää, on sade tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lähjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja kun aika tuo murhetta tupaan, pidän Sinua kädestä hellemmin, yhä enemmän rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme vanhuuden ikään. Olet minulle edelleen suloisin, eikä lämpöä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat. Yhä mieleni haaveisiin vaipuu."san. A-M Kaskinen säv. Lasse HeikkiläNuotit löytyy "Elämän siiville"-laulukirjasta (2005) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu September 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2009 Osaisiko joku kertoa, mistä kappaleesta nämä alla olevat sanat ovat? Bongasin sanat täältä, mutta kappaleen nimeä en löytänyt. Sanat ovat todella kauniit.Kiva jos joku tietäisi kappaleen Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetkisen huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen se on roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa, vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt,ja se kestää, on sade tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lähjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja kun aika tuo murhetta tupaan, pidän Sinua kädestä hellemmin, yhä enemmän rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme vanhuuden ikään. Olet minulle edelleen suloisin, eikä lämpöä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat. Yhä mieleni haaveisiin vaipuu."san. A-M Kaskinen säv. Lasse HeikkiläNuotit löytyy "Elämän siiville"-laulukirjasta (2005)Minä sinua rakastan on laulun nimi ja yläpuolella onkin laulusta tiedot säveltäjästä, sanoittajasta ja siitä, mistä nuotti löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elsa- Kirjoitettu September 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2009 Kiitos paljon laulaja : ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts