Nanaea Kirjoitettu January 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2007 Täällä toivon mukaan liikuskelee muitakin iki-ihanan Yön faneja. Lueskelin heidän sivuiltaan tulevasta häävalssiksi tehdystä kappaleesta Satukirjan sankari. Yölinjalla joku kirjoitteli jo kuulleensakin sen. Tiedän, että kappale julkaistaan ainakin ensi syksynä ilmestyvällä levyllä (ja meillä onneksi häät vasta heinäkuussa 2008). Kertokaa ihanat ihmiset heti, kun jotain uutta asiasta tiedätte. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mimia Kirjoitettu January 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2007 Täällä ilmoittautuu yksi!Kutsuun raapustetiin "Kun kohdataan"-biisistä pätkä:Anna mun hetken tuntea kunrakastuu unohtuu kaikki muuOn vain hetki tääkun syvälle katsotaansilmiin toisiaanluvataan: En jätä sua milloinkaanEli tämä varmaan ainakin jossain vaiheessa hääjuhlaa tulee soimaan. Harmi ettei tuo uusi biisi tuon aikaisemmin ilmesty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Täällä kans yksi yö "fani"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pinja(Guest) Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 YÖ: Satukirjan sankariKerran sankari mätkähti tarinastaan satukirjasta arkehen vaan.Outoja katseli maisemiaan, kun ei linnaa näy ainuttakaan.Lohikäärmeitä ei kreivit ratsastaneeteivät neitojaan pelastamaan.Minnepä saapuikaan hän matkallaan,näki työtä ja touhua vaan.Ihmisten silmissä tuikkivan sennäki lämpöään hehkuvan innostaenläpi aikuisten huolten ja haastehiennäki rakkauden - ja hän tunnisti sen.Eipä sankari ei kohta haikaillutkaansatukirjaansa seikkailemaan.Löysi hän onnen ja sankaruuden tosipaikoista arjesta vaan.Ihmisten silmissä tuikkivan sennäki lämpöään hehkuvan innostaenläpi aikuisten huolten ja haastehiennäki rakkauden - ja hän tunnisti sen.sooloIhmisten silmissä tuikkivan sennäki lämpöään hehkuvan innostaenläpi aikuisten huolten ja haastehiennäki rakkauden - Ihmisten silmissä tuikkivan sennäki lämpöään hehkuvan innostaenläpi aikuisten huolten ja haastehiennäki rakkauden - ja hän tunnisti sen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu May 23, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2007 Nyt muutamaa kuukautta ja kuuntelukertaa viisaampana... Sävel oli ihan valssin tahtilajissa ja itsessään kaunis. Sanat vaan ei jotenkin nappaa, ei kuulosta Yöltä parhaimmillaan! Voisinpa kuitenkin harkita tätä meille häävalssiksi, vahvana haastajana Saarenmaan valssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadian_Ulla Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Mä olen alustavasti suunnitellut ja sulholtakin hyväksynnän saanut häätanssiksi kappaletta Hetki kahden, meillä kun tuota jälkikasvua on siunaantunut ja niitä yhteisiä hetkiä kahdestaan on usein vain iltaisin. Häissä muutenkin varmasti soi Yö useampaan kertaan, mies mulle soitti silloin kun tavattiin jukeboxista biisiä Vie mut minne vaan, tämä vaan on ehkä hiukan liian nopea häätanssiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmawoman Kirjoitettu July 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2007 Onko tänä kesänä häävalssina soinut Satukirjan sankari? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janetsu Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Minä myös Yö fani ja meinattiin eka tätä häävalsiksi ja mieski tykkäs mut vaihrettiin sitte toiseen,ku mies näki satuhäis(se ohjelma) hääparin tanssivan helloweeniä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viimeinenkevät Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Herätelläämpäs tätä ketjua, josko tulevista morsiamista, joku olisi kanssani Yö fani Meille on tulossa juurikin kyseinen biisi häävalssiksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Meillekin se on tulossa häävalssiksi. Oli ihan ehdoton valinta, niin meidän biisi!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annas kun Kirjoitettu February 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2013 Meillä vain minä olen faniksi luettavissa oleva, joten ehkä valssiksi asti Yö tuskin pääsee, mutta jonkin tärkeän kappaleen haluaisin kuitenkin miehen kanssa Yöltä tanssia Ehkä siis kaksi "häätanssia"? Tai kolme, ensimmäinen yhteinen suosikki, toinen miehen ja toinen minun oma? Noei.. En tiedä. Kai se muuten vaan sitten taustalla tulee soimaan. Kappaleita vaan on niin monta hyvää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts