Eepastiina Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Olisiko jollakin tiedossa Taikakuun "Sinut tahdon kokonaan" -kappaleen sanoja? Netistä koetin hakea, mutta ei löytynyt... Todella kaunis kappale, olen kovasti kiitollinen, jos jollakin on antaa kappaleen sanat kokonaisuudessaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elluli Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Minä yksin en voi olla, nyt mä tiedän sen, sua kaipaan mulle taivaan tuot mun sydämmeen, minä vannon, en mä koskaan luotas mee, sinun vuokses, teen kaiken minkä teen ja en luovuttaa voisi milloinkaan, sinut tahdon kokonaan, elämääni jakamaan,mä en luovuttaa voisi milloinkaan, kaikki muu pois katoaa kun sun vierees tulla saan, sinut tahdon kokonaansinut tunnen kun silmät suljen sua miettien, kauneimpaa uneen vaivun sinä täytät sen, vaikka tiedän ettei helppoo kaikki oo, sinun vuokses mun sydän palakoonja en luovuttaa...joo... olet tärkein päällä maan, (sinut tahdon kokonaan) sinua yli kaiken rakastanja en luovuttaa...voi sitten olla jotain painovirhe paholaisia mutta toivottavasti ei haittaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts