bouge Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Moi!Miltä teistä kuulostaa häämarssiksi "The snowman" -piirretyn tunnari. Suostuukohan kanttori tällaisen kappaleen soittamiseen? Onko kokemuksia?Meille tämä sävelmä on todella tärkeä ja olisi mukava kuulla se myös häissämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Kysy rohkeasti kanttorilta, siitähän se on kiinni. Minusta kuullostaa hyvältä.-Rocky, jolla myös kovin erilaiset "häämarssit" tulossa- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eshter Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Se on ihana, mutta niin haikea... Sopii minusta parhaiten talvihäihin. On vähän ehkä hidas (rytmitön) marssiksi, mutta toiminee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian1978 Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Tämä kappale on myös minun suosikki! Minun mielestä kävisi hyvin marssiksi. Haluamme erilaiset marssit, joten ei kun kysymään kanttorilta vaan!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ötökkä Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Kappale on tosi kaunis, ja sopii ainakin talvihäihin (kun varmaan monilla siitä tulee talvinen/jouluinen olo). Mutta marssiksi.. minä en parhaalla tahdollakaan pysty kuvittelemaan sitä marssina. Riippuu kyllä tietysti tulkinnasta, toimiiko se marssina vai ei. Kannattaa varmaan cd:n avustuksella vähän testailla, miltä tuntuisi kävellä sen tahdissa ja miltä se näyttää (siis ettei tule ihan rytmittömän näköistä laahustamista). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu February 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2005 Meilläkin mies ois halunnut Snowmanin marssiksi, mutta kanttori ei tykännyt ajatuksesta. Nyt jälkeenpäin kun ajattelen, niin hyvä oikeastaan niin. Kaunis kappalehan se on ja edelleenkin yksi lemppareista (varsinkin miehen), mutta eihän se marssi ole. Laahustamiseksi olisi tainnut mennä. (tosin nythän me poistuttiin kirkosta melkein juoksujalkaa Mendelssohnin tahdissa, että oliko se sitten parempi, mene ja tiedä ;D )Ja kun ei ne meidän häät edes ollut talvella, niin ois voinut olla turhan jouluinenkin. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ocean Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Meille tulee Snowman. Meidät vihitään ulkona, joten kanttori ongelmaakaan ei ole ;DVoihan olla, että minä sitten laahustan pitkin Kartanontietä, mutta se on sen ajan murhe : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dipmix Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Hmm. No jos kirkkohäistä on kyse, ja uruista, niin voi olla hieman hankalaa. Ensiksikin, kanttori joutuisi tekemään itse sovituksen (mihin useimmat eivät suostu), ja ehkä kaikki eivät edes pidä sitä soveliaana. Ainakaan marssiksi en sitä laittaisi - ehkä sitten musiikkiesitykseksi? Tämä on sitten vain minun mielipiteeni, mutta se ei välttämättä sovi uruille. Kuulostaa paremmalta jollain muulla soitettuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
punahilkka76 Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Meillä oli tarkotus laulajan esittää tämä laulu kirkossa, mutta kanttori ei suostunu. Eli nyt se sit esitetään hääjuhlassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Mulla tulee kans jouluinen fiilis, tosin tuttavilla oli häämarssina Nightwish:in versio kipaleesta - luulivat että olisivat saaneet sen alkuperäisen. Toimi kuitenkin ihan kivasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taru83 Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Täydellinen valinta. Meidän häissä soitettiin walking in the air. Aivan ihana biisi. Kanttori meinasi ensin, ettei soita, mutta ei löytänyt mitään syytä, miksi ei soittaisi. Kappaleessa on ihana tunnelma, ihanat sanat ja uruilla se on todella hieno soittaa. Sitä ei tarvi edes muuttaa. Itku meinas tulla, kun kirkon käytävää käveli. Kaunis ja herkkä biisi. Suosittelen kaikille. Mulla on nuotit, jos joku tarvii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvaari Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Meillä oli myös päätösmusiikkina Howard Balken Walking in the air. Aivan ihana oli uruilla soitettuna!!! Suosittelen! Kanttorikin suostui heti, vaikka sanoikin ettei ollut aikaisemmin sitä soittanut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenniiko Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 minäkin olen ihastunut tuohon lauluun ja haluttais se poistumismusiikiks. nyt pitää jännittää, suostuuko kanttori siihen. toivotaan parasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MHT_08 Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Meillä sisääntulomarssina oli walking in the air huilulla soitettuna. Kirkko oli hiiren hiljaa.. joka kerta menee kylmät väreet kun mietin sitä. Voin siis suositella kappaletta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts