Jewell Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 MICHAEL GRAY: WEEKENDMICHELLE BRANCH: EVERYWHEREMIGHTY 44: SUPERSTARMISSY ELLIOTT: GET UR FREAK ONMISSY ELLIOTT: WORK ITMODJO: LADYMOLOKO: SING IT BACKMR. OIZO: FLAT BEATMR. PRESIDENT: COCO JAMBOOMR. PRESIDENT: I GIVE YOU MY HEARTMUSE: BLISSMUSE: HYSTERIAMUSE: PLUG IN BABYMUSE: STOCKHOLM SYNDROMEN.E.R.D: SHE WANTS TO MOVENEGATIVE: THE MOMENT OF OUR LOVENELJÄ RUUSUA: HUNNINGOLLANELJÄ RUUSUA: OLEN NIIN POPNELJÄ RUUSUA: SUKELLUSNIGHTWISH: BLESS THE CHILDNIGHTWISH: OVER THE HILLS AND FAR AWAYNIGHTWISH: THE SIRENNINA SKY: MOVE YA BODY GIRLNIRVANA: IN BLOOMNO DOUBT: HELLA GOODNYLON BEAT: ANNA MULLENYLON BEAT: NUKUTAANNYPYKÄT: LASTENLAULUOASIS: LIVE FOREVEROUTKAST: MS. JACKSONOUTKAST: SO FRESH, SO CLEANP.O.D: ALIVEPIKKU G: KYLKI KYLJESSÄPOETS OF THE FALL: LIFTPOPEDA: TAHDOTKO MUT TOSIAANPRAS: GHETTO SUPERSTARPRESIDENTS OF THE U.S.A.: LUMPPRESIDENTS OF THE U.S.A.: PEACHESPRODIGY: BREATHEPRODIGY: NO GOOD (START THE DANCE)RAUTAKELLO: RAUTAKELLORED HOT CHILI PEPPERS: AROUND THE WORLDRED HOT CHILI PEPPERS: LOVE ROLLERCOASTERRED HOT CHILI PEPPERS: SUCK MY KISSRICHARD X: FINEST DREAMSROBBIE WILLIAMS: LET ME ENTERTEIN YOUROBYN: SHOW ME LOVEROD STEWARD, STING & BRYAN ADAMS: ALL FOR ONEROD STEWARD: WHEN I NEED YOURUN DMC VS. JASON NEVINS: IT'S LIKE THATSAMANTHA MUMBA: GOTTA TELL YOUSAMANTHA MUMBA: I ALWAYS COME BACK TO YOUR LOVESANTANA FEAT. ROB THOMAS: SMOOTHSASH!: ECUADORSCANDINAVIAN MUSIC GROUP: TÄLLAISENA KESÄYÖNÄSCOOTER: HOW MUCH IS THE FISH?SEPTEMBER: SATELLITESSEREMONIAMESTARI: CHILLAA MEIÄ KANSSASEREMONIAMESTARI: IHANA PÄIVÄSHAKEDOWN: AT NIGHTSHANIA TWAIN: YOU'RE STILL THE ONESHAPE SHIFTERS: LOLAS THEMESKEE LO: I WISH SPICE GIRLS: WHO DO YOU THINK YOU ARESPILLER: GROOVEJETSUBURBAN TRIBE: FROZEN ASHESSUNSET STRIPPERS: FALLING STARSTAPANI KANSA: R-A-K-A-STAYLOR DAYNE: TELL IT TO MY HEARTTEDDYBEARS STHLM: ROCKEN' ROLL HIGHSCHOOLTEHOSEKOITIN: ASFALTTI POLTTAATEHOSEKOITIN: MAAILMA ON SUNTERÄSBETONI: TAIVAS LYÖ TULTATEUVO LOMAN: HELSINKI CITY BOYTHE BEATLES: YESTERDAYTHE BLOODHOUND GANG: FIRE, WATER, BURNTHE BLOODHOUND GANG: THE BAD TOUCHTHE CHEMICAL BROTHERS: GALVANIZETHE CHEMICAL BROTHERS: HEY BOY, HEY GIRLTHE DARKNESS: GET YOUR HANDS OFF MY WOMANTHE DARKNESS: I BELIEVE IN A THING CALLED LOVETHE HIVES: HATE TO SAY I TOLD YOU SOTHE OFFSPRING: PRETTY FLY (FOR A WHITE GUY)THE PRETENDERS: I'LL STAND BY YOUTHE REAL MCCOY: ANOTHER NIGHTTHOMAS RUSIAK: HIPHOPPERTIKTAK: LÄHDETÄÄN TÄNÄÄNTIKTAK: MINNE VAANTIKTAK: SEKOITAT MUN MAAILMANTOM JONES: SEXBOMBTONI BRAXTON: YOU'RE MAKIN' ME HIGHU2: STARING AT THE SUNULTRA BRA: MINÄ SUOJELEN SINUA KAIKELTAUSHER: YEAH!WALDO: I DREAMWARREN G: I SHOT THE SHERIFFWEEZER: BUDDY HOLLYVELCRA: CAN'T STOP FIGHTINGWILL SMITH: GETTING JIGGY WITH ITWILL SMITH: MEN IN BLACKVIRVE ROSTI: MENOLIPPUVIRVE ROSTI: SATA SALAMAAVIRVE ROSTI: TUOLTA SAAPUU CHARLIE BROWNYUP: ITSEPÄISYYSPÄIVÄYUP: ME VIIHDYTÄMME TEITÄYUP: MEITÄ ODOTELLAAN MULLAN ALLAYÖ: VIE MUT MINNE VAANYÖLINTU: SITÄ SAA MITÄ TILAAZÉN CAFE: LAUANTAIZÉN CAFE: TODELLA KAUNISToivottavasti on tarpeeks musiikkia. Rokkia soittaa sit vielä bändikin pari settiä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Mamban saa koskettaa , ihana Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasemin Kirjoitettu January 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2006 Häätanssi: Tauski: Sinä vain Tai Matti ja Teppo: Minä rakastan suaRomanssi (Leif Wager)Cherbourgin sateenvarjot (Nana Mouskouri, Umbrellas of cherbourg)Vain rakkaus (Mari Rantasila)Kylähäät (Marion)R-A-K-A-S (Tapani Kansa)L’hymne a’lamour (Edith Piaf)Aamu (Pepe Willberg)Jäätelökesä (Maarit)Nousee päiväOlet kaikki (Your’re my world, Cilla Black)Paratiisi (Rauli Badding Somerjoki)Only love (Nana Mouskouri)Vie meidät rakkauteen (Arja Koriseva)Rannalla (Arja Koriseva)Ole sinä minun (Tauski)Koskaan et muuttua saa (Tauski)Satulinna (J. Sillanpää)Valkeaa Unelmaa (J. Sillanpää)Oot voimani mun (Anna Eriksson)Kun katsoit minuun (Anna Eriksson)Juliet ja Joonatan (Anna Eriksson)Muuttanut oot maailmain (Laura Voutilainen)Puhu hiljaa rakkaudesta (Fredi)Uneen aika vaipuu (Fredi)Shalom Israel (Army of Lovers)Heaven (Bryan Adams)You’re one in a million (Bosson)Alive (Da Buzz)Superhero (Daze)Miracle of love (Eurythmics)There you’ll be (Faith Hill)Titanic (Frederik)Volga (Frederik)Ti amo (Gina G)Toisilleen luodut (Janne Tulkki)Caravan (Kitaro and the Pages)Je t’aime (Lara Fabian)Onnenmaa (Maarit Peltoniemi)Whan a man loves a woman (Michael Bolton)Bailando (Paradisio)Sua vasten aina painautuisin (Paula Koivuniemi)Baila Casanova (Paulina Rubio)Te quise tanto (Paulina Rubio)Angel (Robbie Williams)Rise (Safri duo)Adelante (Sash)Tell him (Vonda Shephard)Pelimies (Martti Vainaa ja Kielletyt aineet)Nothing´s gonna change my love for you (Glenn Medeiros)Vuosisadan rakkaustarina (SIG)Viimeinen (Anne Mattila) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elinamarja Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Vielä kun joku osaisi kertoa, että miten paljon sitä musaa oikein tarvitaan... Oisko 60 biisiä suunnilleen kolme tuntia? :-? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiVe Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Vielä kun joku osaisi kertoa, että miten paljon sitä musaa oikein tarvitaan... Oisko 60 biisiä suunnilleen kolme tuntia? :-?Bändi soittaa 45 min ja lepää 15 min, joten tuntiin menee sellaset 10 - 15 biisiä. Eli 60 biisiä on ehkäpä 5 tuntia.-TV- Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowqueen Kirjoitettu February 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2006 Suomi-iskelmät Aamu (Pepe Willberg) Aamu airistolla Aikuinen nainen (Paula Koivuniemi) Ajetaan tandemilla (Freeman) Akselin ja Elinan häävalssi Anna jatkua yön (Finlanders) Cherbourgin sateenvarjot Daa-da daa-da (Kirka) Elämältä kaiken sain (Pepe Willberg) Heili Karjalasta (George Malmsten) Hopeinen kuu (Olavi Virta ym.) Ikkunaprinsessa (Rauli ”Badding” Somerjoki) Ilta skanssissa Jos rakastat (Anna Kuoppamäki ym.) Juokse sinä humma (Tapio Rautavaara ym.) Jätkän humppa Katson autiota hiekkarantaa (Katri-Helena) Kauan (Danny ym.) Kaunis maailma (Rauli ”Badding” Somerjoki) Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäillan valssi Kielon jäähyväiset Koster-valssi Kulkurin iltatähti (Tapio Rautavaara ym.) Kulkuri ja joutsen (Tapio Rautavaara ym.) Kulkurin valssi (Tapio Rautavaara ym.) Kuuleeko yö (Paula Koivuniemi) Käymme yhdessä ain (Tapani Kansa) Käyn ahon laitaa (Juha Vainio) La Cumparsita (Olavi Virta ym.) Lakeuden kutsu Lapin kesä (Vesa-Matti Loiri ym.) Lauluni aiheet (Tapio Rautavaara ym.) Lentäjän valssi (Tapio Rautavaata ym.) Maijan ja Jannen häävalssi Meksikon pikajuna (Reino Helismaa) Metsäkukkia Minä rakastan sua Moskovan valot Myrskyn jälkeen (Kari Tapio) Niin paljon kuuluu rakkauteen Nousee päivä On hetki Paljon sanomatta jää (Jukka Kuoppamäki ym.) Paratiisi (Rauli ”Badding” Somerjoki) Poika varjoiselta kujalta (Olavi Virta ym.) Poing, poing, poing Puhu hiljaa rakkaudesta Päivänsäde ja menninkäinen Rakkauden jälkeen (Carola) Rakkaus Rakkaustarina Rakovalkealla Ranskalaiset korot Rantakoivun alla Romanssi Saat miehen kyyneliin (Pepe Willberg) Satulinna (Jari Sillanpää) Satumaa (Olavi Virta ym.) Surun pyyhit silmistäni pois (Kirka) Suvivalssi Tahdon olla sulle hellä Tahdon tanssia kanssasi (Tomi Metsäketo) Tule lähemmäksi (Finlanders) Tulipunaruusut Tähdet meren yllä Tähdet, tähdet (Rauli ”Badding” Somerjoki) Täällä Pohjantähden alla (Petri Laaksonen) Uralin pihlaja Vanha holvikirkko (Eero Raittinen ym.) Vanhoja poikia viiksekkäitä (Juha Vainio) Varrella virran (Kirka) Volga (Frederik) Yön väistyessä Suomi-pop/rock Ainutkertainen (Sami Saari) Autiotalo (Dingo) Enkelit lentää sun uniin (Mikko Kuustonen) Haaveilija (Juha Tapio) Hukun (Jani Wickholm) Hölmö nuori sydän (J. Karjalainen) Jano (Pave Maijanen) Joutsenlaulu (Yö) Jäätelökesä (Maarit Hurmerinta) Kuka keksi rakkauden (Kaija Koo) Kuka on se oikea (Ressu Redford) Kuka pysäyttäisi kellot (Suurlähettiläät) Kun katsoit minuun (Anna Eriksson) Kylmä ilman sua (Kaija Koo) Levoton tuhkimo (Dingo) Lähtisitkö (Pave Maijanen) Mitä silmät ei nää (Juha Tapio) Mombasa Nahkatakkinen tyttö (Dingo) Oi mikä ihana ilta (J. Karjalainen) Pieni sydän (Sakari Kuosmanen) Polku (Neon 2) Pop-musiikkia (Neljä tenoria) Rafaelin enkeli (Pekka Ruuska) Rakkauden haudalla (Jonna Tervomaa) Rakkaus on lumivalkoinen (Yö) Sano että jäät (Yö) Sinä ja minä (Dingo) Sinä lähdit pois (Ultra Bra) Tahroja paperilla (Eppu Normaali) Telepatiaa (J. Karjalainen) Tuollainen tyttö (Mamba) Uneton yö (Heikki Hela) Valokuvia (Mamba) Vielä on kesää jäljellä (Mamba) Viidestoista yö (Juice Leskinen) Vuosisadan rakkaustarina (SIG) Ulkomainen pop/rockAlways on my mind (Elvis Presley) All my loving (The Beatles) A woman's worth (Alicia Keys) Billie Jean (Michael Jackson) Blue suede shoes (Carl Perkins ym.) Bridge over troubled water (Simon & Garfunkel) Can’t by me love (The Beatles) Can’t help falling in love (Elvis Presley) Cosmic girl (Jamiroquai) Crocodile rock (Elton John) Dancing queen (ABBA) Does your mother know? (ABBA) Don´t know why (Norah Jones) Fallin' (Alicia Keys) Feelings (klassikko) Georgy porgy (TOTO) Happy together (The Turtles) Have I told you lately (Van Morrison) Hello (Lionel Richie) Hey Jude (The Beatles) I just called to say I love you (Stevie Wonder) I´m so excited (The Pointer Sisters) It´s my life (No Doubt) I will survive (Gloria Gaynor) Killing me softly with his song Knowing me, knowing you (ABBA) La isla bonita (Madonna) Let it be (The Beatles) Like a virgin (Madonna) Love and marriage (Frank Sinatra ym.) Love me tender (Elvis Presley) Mamma mia (ABBA) Material girl (Madonna) Michelle (The Beatles) Money, money, money (ABBA) Nothing’s gonna change my love for you (Glenn Medeiros) One of us (ABBA) Pretty woman (Roy Orbison) Proud Mary (CCR) Rock around the clock (Bill Haley & his Comets) Runaway (Bon Jovi) Sorry seems to be the hardest word (Elton John) S.O.S. (ABBA) Strong enough (Cher) Summer of ´69 (Bryan Adams) Sunny (Boney M, Stevie Wonder ym.) The winner takes it all (ABBA) This masquerade (George Benson ym.) Tutti Frutti (Little Richard) Up around the bend (CCR) Voulez-vous (ABBA) Waterloo (ABBA) Without you (Mariah Carey) What a feeling (Flashdance/Irene Cara) What a wonderful world Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowqueen Kirjoitettu February 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2006 jatkuu..When a man loves a woman (Percy Sledge) When I need you Words (F. R. David) You got it (Roy Orbison) You’ve got a friend (Carole King ym.) You (Ten Sharp) Your Song (Elton John) Jazz-klassikotAin’t misbehavin’ All of me Almost like being in love Autumn leaves As time goes by Body and soul Cry me a river Desafinado Don’t get around much anymore Dream a little dream of me Fly me to the moon Georgia Here’s that rainy day I can´t give you anything but love I’m beginning to see the light Let’s call the whole thing off L-O-V-E Lullaby of birdland Mack the knife Misty Moon River On the sunny side of the street Polkadots and moonbeams Route 66 Smile Solitude Summertime Take the A-train The girl from Ipanema Willow weep for me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annu(Guest) Kirjoitettu April 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2006 Meidän bändiltä tuli tällainen lista1. SETTI (TANSSI)Oikean löytänyt oon (Finlanders)-Kultainen nuoruus (Kullervo Linna)Mä tahdon sun elämään(Pekka Ruuska)-Antaudun(Agents)Paratiisi(Bädding)-Mä putoan(Yölintu)Kaksi kolpakkoa, neiti(Solistiyhtye Suomi)-Mahtava peräsin ja pulleat purjeet(Solistiyhtye Suomi)El cumbachero(lattari)-Perfidia(lattari)Muistathan(Kirka)-Katujen kuningatar(Irina)2. SETTI (ISKELMÄ)(1. toivekappale)Laulumies(J.Karjalainen)-Tie sydämeeni(Yö)Kaipuun kuu(T.Sorsakoski)-Teit minusta autiomaan((T.Sorsakoski))Muistan kesän(Agents)-Päivin öin(Agents)Kuningatar (M.Kuustonen)-Langennut sinuun(J.Wickholm)Ukkosta ja ullakolla(Juha Tapio)- Mitä silmät ei nää(Juha Tapio)Hukun(J.Wickholm)-Ohikiitävää(Juha Tapio)3. SETTI (BILETYS)(2. toivekappale)Burning love(Elvis)-Sea cruise(Huey Smith)Great balls of fire(Jerry Lee Lewis)-Marie Marie(Shakin Stevens)I feel good(James Brown)-Power of love(Huey Lewis)Hyvännäköinen(Turo's Hevi G)-Matkalla Alabamaan(Popeda)Poing poing(Irwin)-Dirlandaa(Kai Hyttinen)Angels(Robbie Williams)-Heaven(Bryan Adams)4. SETTI (BILETYS!)(3. toivekappale)Can’t get enough(Bad Company)-Have a nice day(Bon Jovi)Jealous lover(Rainbow)-Wishing well(Gary Moore)Eye of the tiger(Survivor)-Final countdown(Europe)Black night (Deep Purple)-Highway star(Deep Purple)Every breath you take(Police)-Carrie(Europe)Soldier of fortune(Deep Purple)-Desperado(Eagles) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu April 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2006 Ihana hidas biisi on Diskon Pidä hyvää huolta minusta. :-X Pidä hyvää huolta minusta.Minä tahdon ettei koskaan, erota.Katso minuun sydän avoinna.Ja kun tarvitsen sua, rakasta.Jos rakastat mua silloin,kun eniten mä sitä tarvitsen,oot mulle oikea ihminen.Ja Jos rakastat mua silloin,kun vähiten mä sitä ansaitsen,oot mulle oikea ihminen.Pidä hyvää huolta minusta.Minä tahdon ettei koskaan, erota.Katso kuinka sydän avoinnaminä tarvitsen sua, rakasta.Jos rakastat mua silloin,kun eniten mä sitä tarvitsen,oot mulle oikea ihminen.Ja Jos rakastat mua silloin,kun vähiten mä sitä ansaitsen,oot mulle oikea ihminen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras 77(Guest) Kirjoitettu May 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2006 Häätanssimme Anna Erikssonin Miksi sanoit sen?Miksi sanoit sen? Miksi teit sen niin? puhuit hiljaa, puhuit mut taivaisiin Miksi sanoit sen? Miksi teit sen niin? hiivit hiljaa uniini sinisiin Sinulle uneni annan, sua kuuntelen Tahdon sanasi kuulla aina uudelleen aina uudelleen Kuinka rakkaus lausutaan, kun se totta tarkoittaa? Sait mut viimein oppimaan kuinka rakkaus lausutaan Kun se totta tarkoittaa Kuinka rakkaus lausutaan Miksi sanoit sen Miksi teit sen niin Sanoit suuren sanan hiljaa kuiskaten Miksi sanoit sen Miksi teit sen niin aivan hiljaa veit mun sydämen Puhu vielä kerran, sua kuuntelen Tahdon sanasi kuulla aina uudelleen Aina uudelleen Kuinka rakkaus lausutaan, kun se totta tarkoittaa? Sait mut viimein oppimaan kuinka rakkaus lausutaan Kun se totta tarkoittaa Kuinka rakkaus lausutaan Miksi sanoit sen? Miksi teit sen niin? Sanoit suuren sanan hiljaa kuiskaten Miksi sanoit sen? Miksi sanoit sen? Miksi sanoit sen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jenni(Guest) Kirjoitettu May 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2006 Me ollaan ajateltu soittaa ruokailun aikana Buena Vista Social Clubin tyyppistä musiikkia CD:iltä, ja me haluttais luoda sellainen rento ja leppoisa tunnelma. Osaisiko kukaan teistä ehdottaa muita saman tyylisiä lattaribändejä jotka sopisi soitettavaksi?Kiitos paljon avusta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu May 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2006 Kuunnelkaapa Finlandersin Seikkailija-levyltä Oikeesti-biisi... :-X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dj BoBo(Guest) Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Mamba: Sä onneni oot :'(Nylon Beat: Rakastuin mä luuseriin Nylon Beat: Anna mulle Tarharyhmä: Beibini asuu Torniossa :-X Virve Rosti - Oon voimissain ;DEläkeläiset: En naista mä nai Link to comment Share on other sites More sharing options...
annunen Kirjoitettu July 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2006 Tässä on alkua meidän listasta Ekana mun rakas tuleva siippani laulaa Romanssin 1.BÄNDI SOITTAAElokuun häävalssiRouva ElokuuAkselin ja Elinan häävalssiMatti & Teppo: Minä Rakastan SuaSatumaaMetsäkukkiaLiljankukkaVesivehmaan jenkkaSuklaasydänSilmät tummat kuin yö2.BÄNDI SOITTAAÄidin pikkupoikaTAPANI KANSA : R-A-K-A-SHymyhuuletfly me to the moonMamba: Älä jätä minuaElton John: Can you feel the love tonightFeverTäällä pohjantähden allaTytöt tahtoo pitää hauskaaDancing QueenKatujen kuningatar3. CD:LTÄI was made for loving youPMMP: RusketusraidatTiktak: Tänä yönä taivaaseenBryan Adams: HeavenJuanes: La Camisa NegraFunkytownMonty python: Always look on the…..All that remains: whispers (I hear your voice)Jaarli Padington: sun silmiistehosekoitin: kaukaisimmalle rannalleApulanta: Teit meisät kauniinMaija Vilkkumaa: Satumaa tangoTikTak: Minne vaanZen cafe: Piha ilman sadettajaaPink: Most girlsShakira: Hips don`t lieCmx:RuosteDon johnsons big band: RoadZen Cafe: Todella kaunisRihanna:pon de replayLauri tähkä: Vävy ja appiLauri tähkä: Sitä tyttöäStella: PisteStam1na:Likainen parkettiToni Wirtanen: RomanssiLacuna coil: Our truthRicky Martin: I dont´t careMaija Vilkkumaa: Hiuksissa hiekkaaTiktak: SamantekevääKillswitch engage: Rose of sharynPoets of the fall: Carnival of rustKhia: Lick my neck, my backFugees: Killing me softly with his songKaija Koo: Tinakenkätyttömuokkasin viestiä sitä mukaa kun biisilista hakee ominta muotoaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareta Kirjoitettu July 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2006 Vinkki: olemme koonneet nyt vuoden ajan ennen häitä iTunesiin musiikkikirjastoa. Olen tehnyt erityylisiä soittolistoja, mm. romanttista alkuiltaan, omia listoja eri vuosikymmenille (60-00-luku), suomalaista, soulia, funkkia ja discoa loppuiltaan. Aion soittaa biisejä kansoista tunnelman mukaan. iTunesista näkee sopivasti kuinka monta tuntia kukin lista on pitkä. Ja kun siltä tuntuu, on musiikki helppo vaihtaa soittolistalta toiseen.Levyjä olemme haalineet kotoa, tutuilta ja kirjastosta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiitii Kirjoitettu August 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2006 Soitetuimmat kappaleet top 40 vuodelta. Samat biisit on ollut kärjessä jo vuosikaudet. http://www.teosto.fi/teosto/webpages.nsf/0...22570340036D8EC1. Paratiisi (1)säv. Rauli Somerjoki, san. R. Somerjoki,Arja Tiainen, kust. Warner/Chappell Music Finland Oy2. Keinu kanssani (2)(Quien sera)säv. ja san. Pablo Rosas Rodriguez, suom. Ulla Sand,kust. Peer International, alikust. Peermusic Ab3. Satumaa (4)säv. ja san. Unto Mononen,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy4. Ikkunaprinsessa (3)(Glendora)säv. ja san. Ray Stanley, suom. Saukki,kust. Campbell Connelly,alikust. Emi Music ja Warner/Chappell Music Finland Oy5. Jätkän humppa (7)säv. Paavo Melander, san. Tupa-Uuno,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy6. Valot (8)säv. ja san. Rauli Somerjokikust. Warner/Chappell Music Finland Oy7. Ilta skanssissa (9)säv. ja san. Georg Malmsténkust. Säveltäjät ja Sanoittajat Elvis ry8. Kaksi kolpakkoa neiti (5)säv. ja san. Martti Maja,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy9. Hopeinen kuu (11)(Guarda che luna)säv. ja san. G. Malgoni, suom. Reino Helismaa nimimerkillä Rauni Kouta*,kust. Southern Music, alikust. Peermusic Ab10. Myrskyn jälkeen (12)säv. Veikko Samuli, san. Kari Tapio,kust. Samusiikki-Samusic Oy11. Yön syliin (26)säv. Heikki Annala, san. Veikko Juntunenkust. Emi Music Publishing Scandinavia12. Kultainen nuoruus (6)säv. Kullervo Linna, san. Kullervo,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy13. Se jokin sinulla on (21)(You've got what I like)säv. & san. Leslie Maguire, Les Chadwick, Gerard Marsden, Fred Marsden, suom. san. J. Vainiokust. Pacermusic Ltd, alikust. Universal/Dick James Music Ab14. Moskovan valot (14)säv. Tihon Hrennikov, san. Pauli Salonenkust. Warner/Chappell Music Finland Oy15. Kulkurin iltatähti (39)säv. Toivo Kärki nimimerkillä Martti Ounamo, san. Reino Helismaa nimimerkillä Orvokki Itä*,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy16. Viidestoista yö (24)säv. ja san. Juice Leskinenkust. Love Kustannus Oy, Bluesway Ky17. Jaksaa vanhakin tanssia (23)säv. Kari Litmanen, san. Turkka Malikust. Lebaron Music Oy18. Minä rakastan suasäv. Teppo Ruohonen, san. V.-P. Lehtokust. MTR-Music Oy19. Kotkan poikii ilman siipii (27)säv. ja san. Juha Vainiokust. Warner/Chappell Music Finland Oy20. Äidin pikku poikasäv. Martti Pörhö, san. Tapani Kansakust. Emi Music Publishing Scandinavia21. Kerran saavun satamaan (19)(En gång jag seglar i hamn)säv. ja san. Stig Olin, suom. Reino Helismaa,kust. Nils-Georgs Musikförlags Ab, alikust. Warner/Chappell Music Finland Oy22. Lokki (22)säv. trad., san. Antti Henttonen,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy23. Anna yön jatkuasäv. Jukka Koivisto, san. Chrisse Johanssonkust. Caj Music Oy24. Salattu suru (25)(My heart must do the crying)säv. ja san. Kim Brown, Denys Gibson, Graham Johnson, Ian Mallettsuom. Kari Tuomisaarikust. Warner/Chappell Music Finland Oy25. Amor amor amorsäv. Gabriel Ruiz Galindo, san. Ricardo Lopez Mendezsuom. Kerttu Mustonenkust. Peer International, alikust. Peermusic Ab26. Pienen pojan haaveetsäv. ja san. Kari Kuuvakust. Warner/Chappell Music Finland27. Jambalaya (18)säv. ja san. Hank Williams, suom. Saukki,kust. Sony/ATV Acuff Rose Musicalikust. Sony/ATV Music Publishing Scandinavia,Warner/Chappell Music Finland,Nils-Georgs Musikförlags Ab28. Tulipunaruusut (13)säv. ja san. Usko Kemppikust. Warner/Chappell Music Finland Oy29. Heili Karjalasta (34)säv. Georg Malmsten, san. Reino Rantakust. Warner/Chappell Music Finland Oy30. Tähti ja meripoika (32)(Sömanden og stjernen)säv. Wilhelm Sörensen, san. Carl Carlsen, suom. Olavi Virtakust. Skandinavisk musikförlag, alikust. Universal/Ahlins musikförlag31. Rakkaus on lumivalkoinen (20)säv. ja san. Jussi Hakulinensov. Hakulinen, Terävä, Lewis, Mäkinen, Latomaa, Tikanmäki, Kangasjärvikust. Poplandia Music Oy32. Vielä on kesää jäljellä (38)säv. ja san. Tero Vaarasov. Vaara, Anttila, Mynttinen, Lehtonen, Immonen, Code FX33. On hetki (30)säv. ja san. Rauno Lehtinenkust. Warner/Chappell Music Finland Oy34. Eeva(Eva)säv. Benedict Silbermann, Van Aleda, san. Jacques Verrieressuom. Orvokki Itäkust. World-Music Co, alikust. World Music/Succemelodier, Warner/Chappelle Music Finland35. Satulinna (31)säv. ja san. Jukka Kuoppamäkikust. Warner/Chappell Music Finland Oy36. Blue suede shoes (10)säv. ja san. Carl Perkinskust. Carl Perkins Music Inc, alikust. Emi Music Scandinavia37. Yö kerran unhoa annoit (28)säv. ja san. Olavi Virtakust. Warner/Chappell Music Finland Oy38. Lapin jenkka (17)säv. T. Kärki, san. R. Helismaakust. Warner/Chappell Music Finland Oy39. Yölintu (29)säv. Arvo Heikkilä, san. Tuula Valkama,kust. Warner/Chappell Music Finland Oy40. Yölintu (36)säv. Arvo Heikkilä, san. Lauri Jauhiainenkust. Warner/Chappell Music Finland Oy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikki77 Kirjoitettu September 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2006 Meidän häissä bändi soitti erinomaista disco/funk -musaa. Saimme kuulla paljon toiveitamme mm.Cosmic GirlI Will SurviveSunnyPlay That Funky MuusicDisco InfernoAinutkertainenKesäkatuViimeinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu September 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2006 Ennen hääparin saapumista juhlapaikalle soi taustalla:1. Anne of Green Gables – Theme2. The Piano3. Anne of Green Gables - Love Me4. Yann Tiersen - La Valse D'AmelieRuokailun aikana soi taustalla:1. Dionne Warwick - What the World Needs Now2. Ben King - Stand By Me3. The Four Tops - Just My Imagination4. Robert Plant - Sea of Love5. John Lennon – Woman6. Dionne Warwick - The Look of Love7. Louis Armstrong - Wonderful World8. The Platters - Put Your Head on My Shoulder9. The Platters - Earth Angel10. The Drifters - Unchained Melody11. The Mamas & The Papas - Dream a Little Dream of Me12. Aretha Franklin - You Make Me Feel Like A Natural Woman13. Carpenters - Close To You14. Carpenters - Yesterday Once More15. Vaya Con Dios - What's a Woman16. Beatles - And I Love Her17. Mary Beth - Daydream Believer18. Carol King - Will You Still Love Me Tomorrow19. Dionne Warwick - I Say a Little Prayer20. Carol King – I Feel The Earth Move21. Lionel Richie - Do It to Me One More Time22. Dido - Thank You23. Norah Jones - Come Away With Me24. Macy Gray - I'll Try25. Alicia Keys - You Don't Know My Name26. Lionel Ritchie – Lady27. Eric Clapton - Wonderful Tonight28. Bryan Adams – Heaven29. Chris Isaak - Wicked Game30. Santana - Samba Pa Ti31. Seal - Kiss From a Rose32. Robbie Williams – Feel33. Ten Sharp – YouKahvittelun aikana soi taustalla:1. Alicia Keys - Fallin'2. Marvin Gaye - Lets Get It On3. Carlos Santana and Rob Thomas – Smooth4. Lionel Richie - My Destiny5. Simply Red – Stars6. Fine Young Cannibals - Johnny Come Home7. Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy8. Hurriganes - I Will Stay9. Sonata Arctica – Shamandalie10. Tehosekoitin - Hetken Tie On Kevyt11. Yö - Rakkauden Vahvistama12. Samuli Edelmann - Kaikki Häipyy, On Vain Nyt13. Samuli Edelmann – Postikortti14. Samuli Edelman - Ihana Ilta15. Kolmas Nainen – Pyörteeseen16. J. Karjalainen - Oi Mikä Ihana Ilta17. Pepe Willberg – Aamu18. Pepe Willberg - Elamaltä Kaiken Sain12. Topi Sorsakoski – Haavekuva13. Topi Sorsakoski - Olet kaikki14. Topi Sorsakoski - Olet rakkainHääbiisi ja hidas setti:1. Louis Armstrong - We Have All the Time in the World2. Shania Twain - You're Still the One3. Humane - Wish God Was a Woman4. Mamba - Saa Koskettaa5. Sade - By Your Side6. Frankie Goes to Hollywood - The Power of Love7. Queen - These Are the Days of Our Lives8. Whitney Houston - My Love Is Your LoveJa sen jälkeen soikin...UB 40 - Can't Help Falling in LoveBig Mountain - Baby I Love Your WayUB 40 - Bring Me Your CupNo Doubt - Underneath It AllJackson Browne - I Hear Your HeartUB 40 - Red Red WineUB 40 - Kingston TownInner Circle - Rock With You10CC - Dreadlock HolidayDoobie Brothers - Long Train RunningFine Young Cannibals - I've Been Thinking About YouBarry White - Your The First The Last My EverythingS.o.u.l.s.y.s.t.e.m - It's Gonna Be a Lovely DayBob Sinclair - Love GenerationQueen - Crazy Little Thing Called LoveHurriganes - Do You Wanna DanceElvis - (You're The) Devil In DisguiseElvis - Rubberneckin'Elvis Presley vs JXL - A Little Less ConversationDoors - Touch MeBoney M - Daddy CoolBoney M - Ma BakerBoney M - SunnyKaoma – LambadaRitchie Valens - La BambaTequilaTapani Kansa - Äidin PikkupoikaTapani Kansa - R-A-K-A-SMatti ja Teppo - Kaiken Takana on NainenMarkku Karjalainen - Läähätän ja LäkähdynFreeman - Ajetaan Me TandemillaNylon Beat – NukutaanNylon Beat – JosRessu Redford - Kuusi Kuuta Ja Saturnuksen RenkaatRessu Redford - Jos Vielä Oot VapaaRessu Redford - Taas aurinko nouseeEgotrippi - Älä Koskaan IkinäOlavi Uusivirta - Tuu Mun VaimoksenAki Sirkesalo - Enkeleitä Onko HeitäAki Sirkesalo – PunatukkainenSami Saari – AinutkertainenKolmas Nainen - Tästä Asti AikaaTeleks - Elämäni Viimeinen Elämäni RakkausKolmas Nainen - Elämän TarkoitusPekka Ruuska - Mä Tahdon Sun ElämäänPopeda - Tahdotko Mut TosiaanPopeda - Punaista ja MakeaaDanny – KauanTopi Sorsakoski - Keinu KanssaniTopi Sorsakoski - Rakkaus on SininenTopi Sorsakoski - Sua Lemmin Kuin Järjetön Mä OisinJuanes -Tengo la Camisa NegraShakira Feat. Wycleff Jean - Hips Don't LieSergio Mendes - Mas Que Nada (Feat The Black Eyed Peas)Paul Pakenfold - Starry Eyed SurpriseDJ Slow - Got to FunkModjo - What I MeanDeepest Blue - Deepest BlueRoger Sanchez - Another Chance (Club Mix)Jakatta & Seal - My VisionLooper - Mondo '77Gnarls Barkley – CrazyMadonna - Get TogetherEric Prydz - Call on MeHi-Tack - Say Say Say (Waiting 4 U)September - Looking For LoveJonna – Jäässä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miuccia Kirjoitettu November 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2006 Nostellaanpas... Meille tulee ainakin tällaisia biisejä: Valssit::-XMaijan ja Jannen häävalssi Nousee päivä, laskee päiväVanhoja poikia viiksekkäitäKulkurin iltatähtiMinä rakastan suaKotkan poikii ilman siipiiKultainen nuoruusKulkurin valssiSome day my prince will comeSit iskelmiä:On hetkiSatulinnaTähdet, tähdetValotIkkunaprinsessaKauanVarrella virranHopeinen kuuCherbourgin sateenvarjotCharlie BrownParatiisiPuhu hiljaa rakkaudestaAamuUlkomaalaiset: (vanhempaa rokkia)The Beatles-All my lovingThe Beatles-And I love herThe Beatles-Can't buy me loveThe Beatles-Let it beElvis-Hound dogElvis-All shook upFrank Sinatra-My wayCCR-Have you ever seen the rainCCR-Proud MaryEagles-Hotel CaliforniaSantana-Black magic womanChuck Berry-Johnny be goodJerry Lee Lewis-Great balls of fireBob Marley-I shot the sheriffEric Clapton-Wonderful tonightKnockin' on heavens doorChris Isaak-Wicked gameSuomalaiset: pop, rockJ.Karjalainen-TelepatiaaJ.Karjalainen-Mies, jolle ei koskaan tapahdu mitäänHurriganes-Get onHurriganes-I will stayDingo-Levoton tuhkimoDon huonot-Hyvää yötä ja huomentaMamba-ValokuviaUlkomaalaiset: pop, rockBon Jovi-RunawayBryan Adams-Summer of 69Robbie-FeelRobbie-AngelsRobbie-Let me entertain youRobbie-Something beautifulSteppenwolf-Born to be wildUriah heep-Easy living Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Tarttisin jotain discobiisejä, mut ei oikein tuu mieleen, kun en sellaisia kauheasti kuuntele. Sellasia mitä baareissakin soitetaan, multa löytyy nyt listalta esim. Madonnan Hung Up, joku Kylien biisi. Apua, että oon onneton näissä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samina Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Meille ei tule mitään suomalaista musiikkia, koska kumpikaan meistä ei voi sietää sitä.Meidän listasta löytyy siis mm. seuraavia:Cheek to cheekYou send meTwilight timeBlue velvetUnforgettableYou're nobody 'ti somebody loves youWhen I fall in loveI want to be wanted (Per tutta la vita)Can't help falling in loveI wanna be love by youI've got a crush on youSomething stupidMoon riverPut your head on my shoulderThe girl from IpanemaThe shadow of your smileRaindrops keep fallin' on my headIf I rule the worldNew York, New YorkFly me to the moonIt's impossibleCabaretSummertimeLast WaltzBridge over troubled waterBesame muchoCan't smile without youThe long and winding roadHere there and everywhereEternity Link to comment Share on other sites More sharing options...
HobnaCat Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Jeps, tämän ongelman parissa painitaan. Mietin, että pitäskö jo kutsussa varottaa sukulaisia siitä, että meiän häissähän ei mitään humppaa ja poppia kuunnella, vaan biisilistat täyttyy silkasta hevistä ja rokista... kaveritan tämän tietää ja äitiä olen varoitellut (tuskin kuitenkaan ymmärtää, että Metallica on siitä kevyestä päästä) mutta sukulaisilla tuskin mitään tietoa. Pitää yrittää alkuiltaan laitella kevyempää ja loppua kohti oksat pois -menoa!!ja tässä meidän kevyttä biisilistaa:1 Black dog Led Zeppelin2 Before the Fall Hellacopters3 Little green bag George Baker4 I hunt alone Mustasch5 Turn the page Metallica6 Bring it on home Hellacopters7 Keijujen kengät Sapattivuosi8 Stuck in the middle with you Stelaers Wheel9 Hello, I love you The Doors10 Savua laatokalla Eläkeläiset11 See through head The Hives12 Pilke silmäkulmassa Klamydia13 Space lord Monster Magnet14 Los Rammstein15 Sydämeni osuman sai Siiri Nordin16 Paint it Black Rolling stones (tai Smack)17 Ticks & leeches Tool18 Sharp dressed man ZZ top19 Soul kitchen The Doors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurinkoinen82 Kirjoitettu April 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2008 (muokattu) Eli aloittaisin nyt mielelläni ihan uuden ketjun tälle aiheelle.. Selailin jotakin biisilistaa ja kappale-ehdotukset oli laitettu sinne vuosina 2004-2006, joten jos jotain uudempaa olisi mahdollista saada jo.. Meille siis häihin tulossa DJ, mutta päänvaivaa aiheuttaa kappalevalinnat. Kun olisi kiva saada vähän jokaiselle jotakin. Minkälaisia musiikkilistoja muilla on? T:Heinäkuun morsian Muokattu: April 9, 2008, käyttäjä: Aurinkoinen82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esson Kirjoitettu April 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2008 Eli aloittaisin nyt mielelläni ihan uuden ketjun tälle aiheelle.. Selailin jotakin biisilistaa ja kappale-ehdotukset oli laitettu sinne vuosina 2004-2006, joten jos jotain uudempaa olisi mahdollista saada jo.. Jatketaan kuitenkin vanhassa ketjussa, kun tässä on paljon "ikivihreitäkin" mainittu. Toki lisäkeskustelu on aina hyvin tervetullutta, joten laittakaa toki lisää kappale-ehdotuksia. Siivoilen tätä vanhaa ketjua vielä tämän viikon aikana, niin saadaan siistimpi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Valitsetteko musiikkia rakkaus/häät -teeman mukaan vai sen mukaan, mistä pidätte?Minusta tuntuisi hullulta, että kaikki biisit pitäisi sopia häihin. Mutta kummeksuvatko vieraat vaikkapa Tehosekoittimen Pakko päästä pois -biisiä, Yö:n Yhden illan varietee -biisiä jne.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts