HannaPanna82 Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Vielä meillä on paljoltikin aikaa mutta olen tässä pikkuhiljaa alkanut tekemään levyä meidän hääjuhlaan,levyä mihin kokoan vain suomalaista musiikkia,sellaista hääjuhliin sopivia lauluja,tunnettuja iskelmiä,rakkauslauluja ja poppia..6-vuotta täällä Ruotsissa on saanut aikaan sen,että en nykyään enään muista varmasti ihan kaikki hyviä suomalaisia tanssikappaleita jotenkan ajattelin katsoa josko täältä löytyisi apua minulle,minkäslaisia cd-kokelmia te oletta kasailleet aikaiseksi teidän hääjuhliinne??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalaranta Kirjoitettu September 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2007 Minä kasailin finnhits-helmiä Paula Koivuniemeltä/Luotan sydämen ääneen/Kun kuuntelen tomppaa/Jos konduktöörin nait (tosi "hilpee" biisi muuten), Katri Helenalta/katson sineen taivaan, Agents/Sinä vain, Freeman/ajetaan tandemilla, Irwin Goodman, Matti ja Teppo/Kaiken takan on nainen ja esim. Jean S:llä on paljon covereina näitä helmiä... Tässä muutamia tärpiksi... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts