Guest nöpö(Guest) Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Meillä häissä; Finlandersin Oikeesti.. Herkkä ja todella hyvät sanat.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anu(Guest) Kirjoitettu September 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2006 Minusta Anna Eriksonin Kaikista kasvoista on aivan järjettömän upea rakkausbiisi,se laulu on kuin meille tehty :-X :-XOlen aivan samaa mieltä, kauneimmat sanat mitä suomen kielellä on rakkaudesta ja rakastumisesta tehty, mahtava hääbiisi! ihmettelinki kun kukaan muu ei tästä puhunut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iinukka Kirjoitettu September 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2006 Jaa...Näitähän löytyy, mutta itse olen ehdottomasti rakastunut seuraaviin biiseihin: Elton John: One, Bryan Adams: I`m ready, Mariah Carey: Till the end of time, Sting: When we dance, Bill Medley & Jeniffer Warnes: Time of my life...Bryanin biisin ainakin voisi nostaa häissä jalustalle, kuten myös Billin ja Jenniferin... :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pohanna(Guest) Kirjoitettu October 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2006 Minun mielestäni maailman kauneimpia rakkauslauluja ovat Siiri Nordinin Sydämeni osuman sai, Pepe Willbergin Aamu, Leevi and The Leavingsin Mutta viereesi nukahdan ja Ronan Keatingin When you say nothing at all, Stingin Every breath you take, Elton Johnin Your Song, Rod Stewartin When I need you ja Look of Love, en tiedä kenen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu October 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2006 Meidän kappale on myös Finlandersin oikeesti.. :-* se on kolahtanu molemmilla täysin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.T Kirjoitettu October 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2006 Minusta Aki Sirkesalon ja Lisa Nilssonin duetto Mysteriet on valtavan kaunis! Sattuisko joku tietämään onko koko kappaletta tehty suomeksi?Ei pitäisi olla kokonaan suomenkielisenä. Ja oikeastaan ihan hyväkin, tuo on kaunis juuri noi. Molempien puolilta jotain... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Kirjoitettu October 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2006 Aivan ihania lauluja tänne listattu. Mulle olis käyny varmaan kaikki noista.Meille esitettiin kirkossa yllätyksenä laulu nimeltä Olet kaikki. Sillä on useita eri esittäjiä."...Olet ilma, jota hengitänOlet kaikki, mitä ymmärränTähdet taivaalla muita varten onSilmäs mulle suovat auringon......Olet kaikkeni sä silloinkinVaikka maailman mä voittaisinMitä jää jos menet poisTyhjyyttä pelkkää vain mulla ois..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.E.A Kirjoitettu October 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2006 Toivon, että joku tulisi laulamaan meidän vihkimiseen MEREN LAULUA KUUNTELEN, kylmät väreet menee kun kuulee. Nim. tämän kesän kaaso joka tärisi kuin morsian kuullessaan tämän kirkossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaiza Kirjoitettu October 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2006 Heidi jyrön SYKSY on myös ihana kappale, se on meidän "häävalssi"... sanat on todella ihanat...varsinkin jos häät on syksyllä niin pikkuisen hyvin sopii... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeyCe Kirjoitettu October 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2006 Pekka Simojoki : Taivaan siniset silmät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu October 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2006 Lou Reed: Perfect Day Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juupeli(Guest) Kirjoitettu October 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2006 Ehdottomasti (nimensä mukaisesti):Leevi and the Leavings - RakkauslauluSe vaan on niin hyvä. Kylmät väreet vaan käy... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanta Kirjoitettu October 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2006 Hei Ei ilmeisesti kovin tuttu kappale ihmisille on tämmöinen:John DenverAnnie's SongKuulin sen noin 7 vuotta sitten kavereitten esittämänä kitara duona. Olen siitä asti rakastanut sitä, ja toivon että tavalla tai toisella sen saan häihimme ensi keväänä. Sanoja ei minulla nyt ole mutta tiedostona koneella kylläkin.. Jos joku sitä tahtoo udella ???Siinä on se kaikki :...Come let me love youLet me give my life to youLet drown in your laughterLet me die in your armsLet me lay beside youLet me allways be with youCome let me love you come love me again... :-X :-X :'(Siskoni häissä tämä oli häävalssina. Ja biisihän siis jopa oikeasti on valssi, eli sopi mainiosti siihen käyttötarkoitukseen ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu October 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2006 come what may on kyl aivan ihana...jos meillä soitetaan koko ajan tuommoista ihanaa nii mää oon kyynelis koko ajan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hulda Kirjoitettu November 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2006 Hiljaa rakkaudesta Guns'n Roses versiona : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tietämätön(Guest) Kirjoitettu November 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2006 anteeks et laitan tänne viestin joka ei liity rakkaus musiikki juttuu tavalleen olleskaa mut tietäiskö joku mistä löytää nuoren seurakunnan veisukirjan niitten laulujen sanat?? kiitos todella paljon jos viittitte vastata... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erica07 Kirjoitettu November 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2006 Minäkin aion laulaa miehelleni...Olen ajatellut Laura Voutilaisen laulamaa kappaletta, Vuoksi sun. Siinä on mielestäni tosi kauniit sanat ja muutenkin luulen, että se sopisi äänelleni.Tässä ote sanoista:En kyyneleitä mä tänään peitä. Poskillain kuin timantit on onnen kyyneleet. Sain sulta kaiken, oon tänään nainen, onnellinen hehkusta tään ...Vuoksi sun, mä vaikka vuoret siirrän , vuoksi sun mä kaiken antaisin, vuoksi sun mä nimes pilviin piirrän...En muista sanoja kokonaan ja nuokin on vähän sinnepäin. Jos jollain on kaikki sanat niin laittakaa vain tänne! Mitä mieltä muuten olette, sopiiko laulaa täräyttää kyseinen kappale kullalle? Moikka Hansuli,Mä olen ajatellut laulaa tämän saman laulun. Siinä on aivan taivaallisen ihanat sanat. Luultavasti en saa laulua laulettua läpi, ilman että ääni pettää ja alan nyhkyttää. Tässä sanat jotka kirjoitin kuunnellessani biisiä, netistä sanoja en löytänyt: Vuoksi sunEn kyyneleitä mä tänään peitäposkillain kuin timantit on onnen kyneeleetSain sulta kaiken, oon tänään nainenonnellinen hehkusta tän suuren rakkaudenValloitan maalimanVuoksi sun mä vaikka vuoret siirränVuoksi sun mä kaiken antaisinVuoksi sun mä nimes pilviin piirrän siivilläinMä sua kantaisinVuoksi sunVuoksi sunJäi leikit lasten kun olkaas vasten pääni painan alla tähtitaivaan ElokuunJa unlemissa niin utuisissa tanssia saan aamuunkun sun syliisi mä tuunValloitan maailmanVuoksi sun mä vaikka vuoret siirränVuoksi sun mä kaiken antaisinVuoksi sun mä nimes pilviin piirrän siivilläinMä sua kantaisinVuoksi sunVuoksi sunVuoksi sun mä vaikka vuoret siirränVuoksi sun mä kaiken antaisinVuoksi sun mä nimes pilviin piirrän siivilläinMä sua kantaisinVuoksi sunTää on niiiiiiiiin kaunis kipale että!! Ja tämän kohdan pääni painan alla tähtitaivaan Elokuun laulan tietysti pääni painan alla tähtitaivaan Maaliskuun Muoks. Jäi yksi sana puuttumaan biisistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanne(Guest) Kirjoitettu November 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2006 Stingin Every breath you takePientä pilkunviilausta mutta toi ei oikeestaan ole rakkauslaulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ninni- Kirjoitettu November 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2006 Heippa! Tässä ketjussa on usein mainittu biisi Armaan läheisyys. Osaisiko kukaan kertoa tuon biisin sanoja tai sitä, mistä sen voisi nuotteineen saada käsiinsä? Kiitos kaunis jo etukäteen! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskuli(Guest) Kirjoitettu November 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2006 Heippa! Tässä ketjussa on usein mainittu biisi Armaan läheisyys. Osaisiko kukaan kertoa tuon biisin sanoja tai sitä, mistä sen voisi nuotteineen saada käsiinsä? Kiitos kaunis jo etukäteen! :Kappale löytyy Toni Edelmannin nuottikirjasta Lauluja. Saattaa olla kirjastoidenkin "valikoimissa".... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adette Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Meidän kappale on myös Finlandersin oikeesti.. :-* se on kolahtanu molemmilla täysin... Juuri eilen kuulin tuon kappaleen ensimmäisen kerran ja huomasin sanojen olevan se "runo" jonka laitamme kutsukorttiin!! Aivan ihana biisi! Sisko lupasikin laulaa lurauttaa sen meille kirkossa vihkitilaisuudessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanouk Kirjoitettu November 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2006 En oo ikinä kuullut mitään niin ihanaa kuin Kaj Chydeniuksen Nuoruustango! Voi kun keksis jonkun, joka sen meidän häissä vois laulaa.. Oon ite varmasti niin itku kurkussa koko ajan, et en voi harkitakaan itse laulamista..Ystäväni pyysivät laulamaan häissään kappaleen, jonka sain valita itse. Aluksi tuo valinta tuntui ihan mahdottomalta, mutta sitten sen keksin! Laila Kinnusen Kellä kulta, sillä onni! Ihana, juuri oikean hyväntuulinen biisi hyväntuulisiin häihin! "Jokainen etsien tietään taivaltaakultaakin löytyvän joskus nähdä saaSilloin on arki kuin juhlaa vaanaartehen sainlöytöni on tuo pieni kullannuppu!Kellä kulta, sillä onniKauan tuntenut on lauseen sen ja viimeinkin nyt tiedän,mitä onni oikein on!" pst tietämätön, jos käyt pyytämässä seurakunnan nuorisotoimistosta, niin saat niistä ihan varmasti kopiot! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FutureMrsSSS Kirjoitettu December 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2006 Juanesin Para tu amor. Mielettömän kaunis biisi, kun kuuntelee sanoja tarkkaan. Sulkku on puoliksi espanjalainen, joten ainakin meidän häihin ko. kappale sopisi täydellisesti . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammimorsian Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 Speak softly love (Kummisedästä) on luultavasti meidän häätanssi, toinen vaihtoehto on Annie`s song. Mielettömän kauniita biisejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hinaja Kirjoitettu December 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2006 Elvis Costello She may be the face I can't forgetThe trace of pleasure or regretMaybe my treasure or the price I have to payShe may be the song that summer singsMay be the chill that autumn bringsMay be a hundred different thingsWithin the measure of a dayShe may be the beauty or the beastMay be the famine or the feastMay turn each day into a Heaven or a HellShe may be the mirror of my dreamsA smile reflected in a streamShe may not be what she may seemInside her shell....She, who always seems so happy in a crowdWhose eyes can be so private and so proudNo one's allowed to see them when they cryShe maybe the love that cannot hope to lastMay come to me from shadows in the pastThat I remember 'till the day I dieShe maybe the reason I surviveThe why and wherefore I'm aliveThe one I care for through the rough and ready yearsMe, I'll take the laughter and her tearsAnd make them all my souvenirsFor where she goes I've got to beThe meaning of my life isShe....SheOh, she.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts