Guest MangoMango Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 Olisko jollain nuoruustangon sanoja? Ei löydy netistä. Suuressa laulukirja vitosessa olisi, mutta ajatttelin ensin kokeilla jos jollain täällä olisi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
20062006 Kirjoitettu June 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2006 NuoruustangoLämpöni lempeni annankaunis on nuoruuteinnäät suven ruusut kannanitseni yksin teinei ole muuta antaakuin tämä nuoruuteinsulle sen tahdon kantaaen ota itselleinMuuta en koskaan tahdokuin sinun olla vainelämä ympärilläinkaikkoaa kokonaanhuominen päivä ei meitä vaaranna varjollaankun sinun saan vain olla täysin ja kokonaan100% varmuutta en sanojen oikeellisuudesta anna koska kirjotin ne biisiä kuunnellen ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OliviaS Kirjoitettu June 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2006 Ihanimpia rakkauslauluja on mielestäni Sammy Kershaw:n Love of My Life(keith stegall/dan hill)You are the love of my lifeAnd you are the reason Im aliveAnd baby baby babyWhen I think of how you saved meI go crazyIve never known love like thisAnd it fills me with a new tendernessAnd I know I know I knowYoure in my heart youre in my soulYoure all I cant resistAnd I need to tell youThe first time I held youI knew you are the love of my lifeI spent a lifetime waitingAlways hesitating until youI was lost so deep inside my shelltil you came and saved me from myselfNow all I really knowIs I need youAnd you are the love of my lifeAll the joy and tears that I cryAnd baby baby babyYou dont have to say a wordI see it in your eyesAs we stand togetherI promise forevertil the day that I dieYou are the love of my lifeI spent a lifetime waitingAlways hesitating until youI was lost so deep inside my shelltil you came and saved me from myselfNow all I really knowIs I need youYou are the love of my lifeYou are the reason Im alive Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia-81 Kirjoitettu June 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2006 Yön Vie mut minne vaan:On aamuja kaupunki vielä uinuu,kuu jossain mailleen painuu.Yön usva hiljaa leijuu pois.On aamu,herään sylistäsi sinun.Kiedot kätes kaulaan minunja tunnen kuinka maailma tääallamme pyörähtää taas eteenpäinja uuteen päivään vieminne lie..Vie mut minne vaantaivaanrannan taayli merten seilataanyli vuorten kahdestaanKanssasi nähdä saankun yö taas peittää maan.Sen hetken kanssas jaanihan kahdestaan... ihana:-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nora_ Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Lauloin veljeni häissä Pepe Willbergin Elämältä kaiken sain-kappaleen. Monet kehuivat hyväksi valinnaksi ja oli hääparinkin mieleinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sukulaku Kirjoitettu July 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2006 HELLO!ONKO KUKAAN EHDOTTANUT VIELÄ TAUSKI PELTOSEN TAIVAASSA TAVANNEET-BIISIÄ?MINUSTA AIVAN IHANA! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinttiliinukka Kirjoitettu July 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2006 Ihania rakkauslauluja on niin monta! Meidän häissä esitetään yks mun suosikeista: Nuoruustango.Ja yks mitä en huomannu että olis vielä mainittu täällä on Samuli Edelmanin "Miten ja miksi". Täytyy etsiä jos löytäisin sen sanat jostain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinttiliinukka Kirjoitettu July 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2006 En löytäny sanoja valmiina joten kirjotin itse. (toivottavasti ovat edes sinne päin )Miten ja miksiMiten ja miksi tuntuikaankuin ystävä vanha oisitikkunaan tuntemattomaanmiksi sä katsoitkaanMiten ja miksi vain minut löysit merestä ihmistenMiten sä sait minut syttymään roihuksi tunteidenKun kanssas lähden tiedät sentaakseni kääntyisi en koskaanpois surut pyyhin menneisyydenkun huominen sinä ootMiten ja miksi lausuitkaansanoja joita mä ootinMiksi sun äänes kuulemaankorvani sattuikaanMiten ja miksi tän oven löysit talossa vieraidenkadulta vieraan kaupungin luokseni saapuenKun kanssas lähden tiedät sentaakseni kääntyisi en koskaanpois surut pyyhin menneisyydenkun huominen sinä oot Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaidiHoo Kirjoitettu July 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2006 Aivan ihania rakkauslauluja niitä onkin olemassa Tällä hetkellä eniten ihastuttaa Queen:in I Was Born to Love You jaherkistää tuo uusi Finlanders:in Oikeesti.Hei, olisiko kellään Janne Tulkin: Onneen eksyneet, laulunsanoja?Se kolahti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskuli(Guest) Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Olenkos minä jotenkin hömelö, kun minusta tässä ketjussa monesti mainittu Anna Erikssonin kappale Kun katsoit minuun kertoo entisestä rakkaudesta...? Ei siis oikeen hääbiisi? :-?"Kun uni haparoivin sormin luomet yhteen sulattaa tulet mieleen huolettomin askelin On jälleen kesäyö ja rannan tuoksu tihkuu kuusamaa hymyilet taas niin kuin silloinkin En enää muista kasvojas tai mitä mulle sanoitkaan mutta muistan miten katsoit miten sait mut hehkumaan" Nuo lihavoidut kohdat etenkin tuo tämän mieleen ja toisen säkeistön loppu:"...En enää muista vuosia oot tässä unen verran vain enkä kadu sitä koskaan mitä sinulta mä sain....."Laulujen sanoja voi tietenkin tulkita monella tavalla, mutta minulle tuli tämä mieleen. Olenko ainut...? :-? Muuten tuo laulu on kyllä todella kaunis, järjettömän ihana melodia! Yks mun lempparibiiseistä!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tintti84 Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Onko jollain tietoa Sillanpään Rakkauden aamu - sanoista ja nuoteista? entä tomi metsäkedon: Tahdon tanssia kanssasi..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kittymau Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Queenin One year of love.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian Kirjoitettu July 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2006 hyvä pointti Anskuli...Tuo biisi ei laulajan vuoksi ole koskaan minuun kolahtanutkaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marjo(Guest) Kirjoitettu August 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2006 Mikko Leppilammen ja Nina Tapion esittämä kappale Jotain jää elokuvasta Kaksipäisen kotkan varjossa...IHANA! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu August 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2006 Hei, olisiko kellään Janne Tulkin: Onneen eksyneet, laulunsanoja?Se kolahti...Tässähän ne:"Mä jo melkein tyydyin siihen kohtaloon,että yksinäinen taivaltaja oon.Tähdet tuikkien, näytti suunnan sen, minne johtaa jäljet askelten.Päässä tien näin jonkun vastaa tulevan.Lähemmäs kun saapui hahmo kulkijan, outo voima tuo, sinut toi mun luo.Pois on päivät yksinäiset nuo.Onneen eksyneet oomme parhaillaan,sitä kumpikaan ei pysty salaamaan.Onneen eksyneet täällä harhaillaan,emme suostu koskaan arkeen palaamaan.Olet siinä kuin et pois ois ollutkaan.Olet siinä nyt sen tuntea mä saan.Löytyi ystävyys, lämmin läheisyys,rakkaudessa hukkuu itsekkyys.Onneen eksyneet...Vielä monta mutkaa varmaan kuljetaan.Mäet jyrkätkin, mut silti uskon vaan,tarkoitettu lie, yhtä matkaa vie,tästä eteenpäin nyt meidän tie.Onneen eksyneet..."Kaunis laulu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu August 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2006 Tässä Tomi Metsäkedon kauniin kappaleen ,Tahdon tanssia kanssasi, sanat:"Tahdon tanssia kanssasi valssin suuressa salissa,kristallikruunujen alla kiihkosta hehkuvana.Lentää kiiltävän parketin halki kuin ei jalkoja olisikaan, antaa vielujen viedä kauas, jonnekin, jonnekin vaan.Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi,tahdon tanssia kanssasi huomenna kun surun sammunut laulu soi.Tahdon tanssia kanssasi aina, poikki pitkien vuosien,käsivarsiisi kasvaa kiinni niin että irti mä pääse en.Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä,kulkureiden kuppilassa, jossa ei hätkähdetä.Työntää syrjään ne virttyneet tuolit,painaa suullesi suudelman,kieltää mielestä kaiken synkän, pahan ja pelottavan.Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi..Tahdon tanssia kanssasi valssin suuressa salissa.Tahdon tanssia kanssasi tangon pöytien välissä.Tahdon tanssia kanssasi tänään kuten riemusta tanssia voi.."Kylmät väreet menee selkää pitkin kun tätä kuuntelee, ihanan tunnelmallinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu August 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2006 Tää on jo hiukan uus kappale, eikä ole soinu radioissa. mutta olen rakastunut siihen tämän haluan meillä soivan kun/jos tanssimme edes hitaan tässä on aivan ihana kitara..ja esittäjänä tietysti suomalainen Poets of the Fall (jo kolme keikkaa käyty kattomassa yhdessä )Seems to matter what I do, so I'm saving this 4U'Cause it seems to be the last piece there isAnd you haven't had a chance yet to taste thisFragments of a life you shouldn't missSeems to matter what I say, so I'll hold my tongue at bayAnd rather use my lips to kiss your frown awaySo your doubts no longer darken your daySo you can hold your head up high come what maySo please remember that I'm gonna follow through all the way'Cause it seems to matter where I go, I will always let you knowThat the place where I am is never farYou know, you're not alone, don't be alarmedI'll find you no matter where you areSo please remember that I'm gonna follow through all the wayOh my love, if it's all I can do, I'll take the fall 4U'Cause I will soar when I lay down with you and give my all 4Usopii meille hyvin...voin melkein kuulla sulhoni sanovan noin... kyllä, olen tossun alla ja ikävöin häntä kovin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erya Kirjoitettu August 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2006 Yksi kaunis biisi, jota ei varmaan kukaan oo vielä maininnut, on Discon Pidä hyvää huolta minusta. En ainakaan huomannut, että kukaan ois siitä puhunut.. Siinä on todella kauniit sanat, sopii meidän suhteeseen todella hyvin Siksipä se soikin meidän tulevissa häissä "Pidä hyvää huolta minusta,minä tahdon ettei koskaan erota.Katso minuun sydän avoinna,ja kun tarvitsen sua - rakasta.Ja jos rakastat mua silloin, kun eniten mä sitä tarvitsen,oot mulle oikea ihminen.Ja jos rakastat mua silloin, kun vähiten mä sitä ansaitsen,oot mulle oikea ihminen.Pidä hyvää huolta minusta,minä tahdon ettei koskaan erota.Katso kuinka sydän avoinna,minä tarvitsen sua - rakasta.Ja jos rakastat mua silloin,kun eniten mä sitä tarvitsen,oot mulle oikea ihminen.Ja jos rakastat mua silloin, kun vähiten mä sitä ansaitsen,oot mulle oikea ihminen." Löytyy Discon levyltä Musta sydän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
O+K_010907 Kirjoitettu August 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2006 Tiedä sitten kuuluuko tämä näihin kauneimpiin rakkauslauluihin, mutta mä oon ajatellu meidän kaverin laulavan meille Mika Pohjosen Sua rakastan. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipsukka2007 Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 U2:sen One Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krise Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 COME WHAT MAY ( Original Movie Version )http://members.aol.com/secrtplace/MR_Lyrics.htm#ComeWhatMayONever knew I could feel like thisLike I've never seen the sky beforeI want to vanish inside your kissSeasons may change, winter to springBut I Love You, until the end of timeCome what mayCome what mayI will Love YouUntil my dying daySuddenly the world seems such a perfect placeSuddenly it moves with such a perfect graceSuddenly my life doesn't seem such a wasteIt all revolves around youAnd there's no mountain too highNo river too wideSing out this song,I'll be there by your sideStorm clouds may gatherAnd stars may collideBut I Love You, I Love You,Until the end of timeCome what may, come what may, I will Love YouThe greastest thing you'll ever learn...I will Love You, Come what may, Yes, I will Love YouCome what may, I will Love You, Til my dying dayPakko lisätä lyriikat tänne, on vaan niin ihana ja hellyyttävä biisi..Oih ja voih.Ja Egotripin Unihiekkaa on myös ihana rakkauslaulu, sitä ei ole varmaan vielä mainittu.Kiitos kaikille muuten vinkeistä, täältä oli hyvä poimia biisejä bändille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu September 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2006 Tietäisikö joku suomenkieliset sanat Nana Mouskourin kappaleeseen Only love?Jotenkin muistelen, että kappaleen nimi olisi suomeksi Rakkaus. Osa sanoista jotenkin näin: Rakkaus, merkitsi kaikkea. Elämään pohjan loit sä vain. Hengitin kuin osa oisin sua...Olen aina pitänyt kappaleen melodiasta, mutta en vain tosiaan muista, että minkälainen laulu on kokonaisuudessaan suomeksi. Ihanaa, jos joku osaa auttaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu September 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2006 Tämmöiset sanat mä löysin, suomentajana Chrisse Johansson:Rakkausmuistoja synnyttää,rakkausmenneitä säilyttää,maailmaannuoruutta hehkuvaanriensimme kulkemaan,sua niin kuin silloin muistanKun rakkausmerkitsi kaikkea,elämään pohjan loit sä vain,hengitinkuin osa oisin sua,sydän rinnassainarkana tunteistainLämpöä päivät ja yöt tulvillaankankailla kauneus haaveiden maanitkut ja naurut ja toiveemme nuokehyksiin jäi eilisiinRakkausmuistoja synnyttää, rakkausmenneitä säilyttää,täyttäentoistemme tyhjyydenelimme loppuun sen,sua niin kuin silloin muistanKun rakkausmerkitsi kaikkeaelämään pohjan loit sä vain,hengitinkuin...Ei ehkä ihan häihin sopiva. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinsessa_Ruusunen Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Tuo Finlandersin Oikeesti, on aivan ihana kappale, tai sitten Yön Rakkaus on lumivalkoinen (sitä jopa meidän 80v mamma Kuuntelee)Haluaisin että, mies laulaisi minulle meidän häissä Janne Tulkin kappaleen Sinisen Taivaan Sateenkaari, mutta kun mistään ei löydy nuotteja. Olisiko jollakin ne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EevaLiina Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Me valittiin häätanssiksi Neljän Suoran Sun Kanssa, vaikka sanat kertookin menneestä, mutta biisi vaan on niin HYVÄ!SUN KANSSAsäv. ja san. Juha MäkiKatseltiin tähtiin tuhansiin, sun kanssayhdessä aamuun valvottiin, sun kanssauniin vaivuin ihaniin, sinun kanssasaamulla myöhään herättiin.Laulettiin laulut puhuttiin, sun kanssayhdessä naurut naurettiin, sun kanssayöllä puistoon käveltiin, sinun kanssashaaveemme yhteen punottiin.Unessa nään taas kuvasi sun,unessa oot vain pieni enkeli mun,näänköhän koskaan sua uudestaan,sitä mä toivon aina vaan,että sinut mä nähdä saan.Aurinko paistoi kirkkaammin, sun kanssaminäkin jaksoin paremmin, sun kanssauniin vaivuin ihaniin, sinun kanssasaamulla myöhään herättiin.Muistoja vain, hyviä kanssas sain,hetket nuo kulkee, nyt ja aina rinnassain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts