pippuri-81 Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Tämä on mun mielestä huippu ja tulee meidän häiden biisilistalle johonkin väliin. Kuulin ensimmäisen kerran muistaaksen 4 häät ja yhdet hautajaiset leffassa.CAN'T SMILE WITHOUT YOUChorus:You know I can't smile without youI can't smile without youI can't laugh and I can't singI'm finding it hard to do anythingYou see I feel sad when you're sadI feel glad when you're gladIf you only knew what I'm going throughI just can't smile without youYou came along just like a songAnd brightened my dayWho would believe that you're part of a dreamNow it all seems light years awayYou know I can't smile without youI can't smile without youI can't laugh and I can't singI'm finding it hard to do anythingYou see I feel sad when you're sadI feel glad when you're gladIf you only knew what I'm going throughI just can't smileSome people say happiness takesSo very long to findBut I'm finding it hardLeaving your love behind me, so you seeI can't smile without youI can't smile without youI can't laugh and I can't singI'm finding it hard to do anythingYou see I feel glad when you're gladI feel sad when you're sadIf you only knew what I'm going throughI just can't smile without you Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuikku1 Kirjoitettu September 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 ehdottomasti Romanssi tai Nocturne...kylmiä väreitä kun kuuntelee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvi81 Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Hei,löytyykö keneltäkään Annie's Songin suomenkielisiä sanoja? Olis iso jeesi. Sulhanen oli kuullut sen jossain ja ihastunut (heh, mutta ei tainnut olla Ressu Redfordin esittämänä ).Kiitoksia jo etukäteen.Elvi81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivien Kirjoitettu October 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2005 Yö - Rakkaus on lumivalkoinenAnna Eriksson - Kun katsoit minuunCeline Dion - My heart will go onPMMP - Oo siellä jossain munTauski - Sinä vainNegative - About my sorrowYö - Laulu rakkaudellePepe Willberg - AamuBon Jovi - AlwaysSami Saari - AinutkertainenEn tiä onko noista kaikki nyt rakkauslauluja,mut tollasia mä voisin meidän häihin kyl lykätä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipinkapin Kirjoitettu January 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2006 Georg Malmstenin Auringon lapset Tapio Rautavaaran laulamana. Kuuntelin sen eilen, tuli ihan vedet silmiin. Oli se niin vaikuttava... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu January 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2006 Nää on nössöjä, mutta ne laulettiin meidän häissä - osa mun toiveesta ja osa yllätyksenäYou Raise Me Up (muistaakseni West Life laulaa sen tällä hetkellä)Jos sua ei ois (Petri Munck)Haaveilija (Juha Tapio) Mun mies lauloi tämän mulle ;DLisäksi olla parissa häissä laulettu The Prayer (Celine Dion & Andrea Bocelli - löytyy Celinen joululevyltä) duettona kaverin kanssa ja on hieno. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsPooh Kirjoitettu January 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2006 Rod Stewart: Have I told you lately. Sulan joka kerta kun kuulen sen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest engelina Kirjoitettu January 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2006 Mä laulaisin kanssa mielelläni miehelleni, mutta olen niin herkkä, että ääni murtuu kuitenkin. Harmittaa. Jos pystyisin, laulaisin joko Romanssin tai Etta Jamesin At Last. Aivan ihana balladi. Suosittelen. At last my love has come alongMy lonely days are overAnd life is like a songAt last the skies above are blueAnd my heart was wrapped up in cloverThe night I looked at youI found a dream that I can speak toA dream that I could call my ownI found a thrill to press my cheek toA thrill that I have never knownYou smiled, and then the spell was castAnd here we are in heavenAnd you are mine at lastVai onkos tuo sittenkin alkuperäisesti Ella Fitzgeraldin biisi? Oon itse kuullut vain Etan laulamana, ja tykkään siitä kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu January 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2006 :-XJohnny - Olet kaikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue eyes Kirjoitettu March 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2006 Minä laulan häissämme sulholleni ainakin-Kaikista kasvoista (Anna Eriksson)-Oikeesti (Finlanders)-Valkeaa unelmaa (Sillanpää)sain bändin suostuteltua säestämään minua :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadri Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Aivan ihana on ehdottomasti Finlandersin melko uusi kappale Oikeesti :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu April 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2006 Siekkarien Rakkaudesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu April 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2006 Hei Elvi81, ei taida netistä löytyä noita kaipaamiasi Taas aurinko nousee- biisin sanoja. Kannattaa vaan kuunnella ja kirjoitaa ne itse ylös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tii-Ti Kirjoitettu April 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2006 Nat King Cole: Unforgettable :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu April 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2006 Ismon Rakkaudesta ja Love Story -elokuvan tunnari. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuula0606 Kirjoitettu April 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2006 Minusta Anna Eriksonin Kaikista kasvoista on aivan järjettömän upea rakkausbiisi,se laulu on kuin meille tehty :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaju Kirjoitettu April 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2006 Minusta Aki Sirkesalon ja Lisa Nilssonin duetto Mysteriet on valtavan kaunis! Sattuisko joku tietämään onko koko kappaletta tehty suomeksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapin Kirjoitettu May 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2006 Rauli-Badding Somerjoki: Paratiisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansuli82 Kirjoitettu May 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2006 Minäkin aion laulaa miehelleni...Olen ajatellut Laura Voutilaisen laulamaa kappaletta, Vuoksi sun. Siinä on mielestäni tosi kauniit sanat ja muutenkin luulen, että se sopisi äänelleni.Tässä ote sanoista:En kyyneleitä mä tänään peitä. Poskillain kuin timantit on onnen kyyneleet. Sain sulta kaiken, oon tänään nainen, onnellinen hehkusta tään ...Vuoksi sun, mä vaikka vuoret siirrän , vuoksi sun mä kaiken antaisin, vuoksi sun mä nimes pilviin piirrän...En muista sanoja kokonaan ja nuokin on vähän sinnepäin. Jos jollain on kaikki sanat niin laittakaa vain tänne! Mitä mieltä muuten olette, sopiiko laulaa täräyttää kyseinen kappale kullalle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 Zen Cafén Huonot päiväsi.Valo taittuu ikkunassas näinleijuu huoneen poikki seinään päinPeittää sinut liikkein etäisinsekös susta kauniin tekeekinMinä pysyn yhtä rumanakuin olin aina luokkakuvissaPidin siitä kuinka havahduitsekunniksi sitten uneen uitKatsoin tarkkaan niitä ilmeitäjotka kertoo että sä oot säMul on tasan kaksi ilmettätoinen niistä nyt on käytössäSitten kun osaan kaikki huonot päiväsi ulkoavoit kutsua öitä sisäänSitten kun osaan kaikki painajaisesi ulkoavoit keksiä niitä lisääMuistan sinut sentti sentiltämut en meidän juhlapäiviäJostain syystä mieleeni ei jäänumerot vaan kuvat niin kuin tääValo tarttuu sängynpeitteeseenkäsilläni sulle suojan teenSitten kun osaan kaikki huonot päiväsi...Vielä opin läpikotaisinhaaveesi ja historiaskinSitten kun osaan kaikki huonot päiväsi...Tämä on aivan ihana. :-X Siskon mies luki heidän häissään siskolleni puheena. Tippa tuli linssiin. Kaikilla. Janne Tulkki: Sinisen taivaan sateenkaariJanne Tulkki: Toisilleen luodutJanne Tulkki: Sisältä kultaa Ja ehdottomasti Elämältä kaiken sain piti vähän kirotusvihreitä korjailla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Taateli Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 "Silmäni kun auki saan ja sinut siinä nään"... Eli Aamu by Pepe Wilberg. Häissä tulee tuo soimaan. Toinen (hyvin kliseisesti) Yön "Kun sinut nään, en hetkeen pysty hengittämäänkään, sydän tahtiaan tarkistaa...." Tulee mieleen opiskeluajat (ja samalla seurustelumme alkuajat). Biisin nimen saa mainita, itse en sitä muista tähän hätään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tika_ Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 Mustat päivät jäädä saa on tuo Yön biisi. Ja Pepe Willbergin Aamu on kyllä kans yks mun suosikeista ja varmaankin soi myös meidän häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu May 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2006 joku kun puheli tuolla siitä Zen Cafén Todella kaunis biisistä. Taustatietojen mukaan se biisi on tehty kaljapullolle... : ihan näin offtopic... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reetu Kirjoitettu May 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2006 Minäkin liityn niihin, joiden mielestä Romanssi on SE rakkauslaulu :-X Ei tarvitse kuin alku kuulla niin alkaa jo itkettää. Pitää miettiä tarkkaan haluanko tän meidän häihin, lopun iltaa olen sitten silmät punasina ja meikit valuneina. Vaikka taitaa se olla sen arvosta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M77(Guest) Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 - Now and forever - Richard Marx- Right here waiting - Richard Marx - Ainutkertainen - Sami Saari- This I promise you - N'sync Kokeilkaa noita, varsinkin toi eka on loistava... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts