Guest -=ennu=- Kirjoitettu June 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2004 Hei! Se Anna-Mari Kaskisen "Minä sinua rakastan" on jo sävelletty (Lasse Heikkilä, ellen väärin muista), löytyy uusimmasta Elämän siiville- laulukirjasta!Oikeesti? Ihan mahtavaa. Kiitos tästä tiedosta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu June 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2004 http://www.lasse.net/musiikki_laululuettelo.htm <--- tuolta sivulta ymmärsin, että Juha Tapio on levyttänyt tuon Minä Sinua Rakastan -biisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu June 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2004 Petri Laaksosen tulkitsema Tein lasinkuultavan laulun.IHANA Olisko jollakin sanoja tähän biisiin? En löydä mistään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eleniini Kirjoitettu June 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2004 Mä olen sinun/J.KarjalainenMä olen sinunsinun enkä kenenkään muunMä olen sinunsama mitä tapahtuuSuistukoon tähdetkauaksi radoiltaanMä olen sinunnyt ja ainiaanTää ei oo unelmaa satua kaukaisen maanMä sulta kaiken saansun kanssas mä kaiken jaanMä olen sinunen tiedä varmempaaMä olen sinunmissä kuljetkaanAuringon allaalla polttavan kuunMä olen sinunsinun enkä kenenkään muunTää ei oo unelmaa...Mä olen sinunkun kaikki unohtuuviimeiseen astisinun enkä kenenkään muunTää ei oo unelmaa...Tässä siis sanat kokonaisuudessaan! Löytyy Electric Sauna -levyltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
samssu Kirjoitettu June 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2004 Elmivanamo, jos et vielä ole saanut "Tuu mun vaimoksen"-laulun sanoja niin tässäpä olisi:Teppo Nuorva: Tuu mun vaimoksenSun silmäs aina mä muistan,niin yltäin murheen puistan.Kun illoin panen maate,on mielessäni aate:Minä sulle kihlat ostan, sinut vielä mä syliin nostan, kun rakas niin olet sinä mulle.Minä sulle haastelen: Tuu mun vaimoksen.Mökin paikan mä mettään raivaanalle kaartuvan korkean taivaan,viereen veen, joka venhettä kantaa, jonka aurinko kuultaa rantaa.Koivun kaajan laijasta lehdon.Siitä teen minä kiikkuvan kehdon.Siinä lasta kun liekuttaapi, unen saapi pikkuinen.Tuu mun vaimoksen.Olen minä sua kattellut, niin kirkkotietä kun astellut oot yksinäs, allapäin,sinut sulkenut siunauksiin,että Luojamme varjelis sun elämäs etteenpäin.En mä voi sulle onnea taata.En mä paljon luvata saata.En voi kotia mä kultaa kantaa. Mutta parhaani koitan antaa.Kun mä nään miten liinasi liehuu,minun rinnassa rakkaus riehuu.Sua ootan ja melkeinpä palvon, yön valvon, aatellen:Tuu mun vaimoksen.Muoks. Kirjoituspaholaisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiploomi Kirjoitettu June 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2004 Muistaako kukaan sitä "vain kaksi nauhaa" biisiä joka oli tunnarina "Against the Wind" sarjassa ? 70 -luvun lasta kyllä sykähdyttää tuo rakkauslaulu.No muita aika kivoja on Chapel of love, Elton John laulaa sitä neljät häät ja yhdet hautajaiset -leffassa.Aretha Franklin - I say a little pray for you ( kertosäe menee " Forever, and ever, you'll stay in my heart jne. " )Mamas and Papas - Dream a little dream of meVaikka Yö yhtyeestä en niin hirmuisesti välitä niin joskus ollaan miehen kanssa hoilattu täyttä kurkkua "Vie mut minne vaan" -biisiä. Kai se on sitten se "meidän" biisi.Kerran olen murtunut täysin ( enkä ollut ainut ) kaverin hääkirkossa, kun mieslaulaja kajautti Georg Malmsten:n Auringon lapset.säv. Georg Malmstensan. Erkki Karu Missä meren aallot milloin hiljaaja milloin riehuin myrskyisinä käy,vaalii kaksi syöntä lemmen viljaa, ja lempi tää ei maailmalle näy.Palvovat he rakkautta suurta, niin puhtaana, kuin kilo auringon. Heillä aartehena kalliina on lempi tahraton. Kaksi onnellista lasta auringon.Lemmen taivaan poutapilvet kiitää, ne ruusunhohteisina karkeloi. Syömmet linnoihin unelmien liitää, niin korkeana lemmen hymni soi.Saapuu iltatuulet viimoin kylmin, ne syleilee myös lapset auringon. Mutta aina heillä suojanaan on lempi rajaton. Kaksi onnellista lasta auringon.Tiploomi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veli Jouni Kirjoitettu June 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2004 Tein lasinkuultavan laulunPetri LaaksonenTein lasinkuultavan laulun,älä luule, että voit sen alta paeta.Siihen jäät ja siinä aina soit,ja laulu jonka laadin,oli aivan sanaton.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on.Tein lasinkuultavan laulun,joko huomaat, tajuat,se vaimentain vahvistaasuven äänet, suven äänet ihanat,veden solinan,airojen kohahtelun,ja suhinan kaislikon.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on.Olet kaunein mitä tiedän,olet kaunein mitä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiiTaa Kirjoitettu July 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2004 :-XRomanssi Mutta esim Anna Erikssonin Kun katsoit minuun (Kun katsoit minuun, kaiken muun mä unohdin.Kun katsoit minuun, vain sinun olla halusin.Kun katsoit minuun, sytyin sylissäs ja paloin.Silloin rakastaa sua aloin kun sä katsoit minuun, hetken niin....)Tai Elton John - Something about the way you look tonight. There was a timeI was everything and nothing all in oneWhen you found meI was feeling like a cloud across the sunI need to tell youHow you light up every second of the dayBut in the moonlightYou just shine like a beacon on the bayAnd I can’t explainBut it’s something about the way you look tonightTakes my breath awayIt’s that feeling I get about you, deep insideAnd I can’t describeBut it’s something about the way you look tonightTakes my breath awayThe way you look tonightWith a smileYou pull the deepest secrets from my heartIn all honestyI’m speechless and I don’t know where to start Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brianna Kirjoitettu July 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2004 Your Song (Elton John)It's a little bit funny this feeling insideI'm not one of those who can easily hideI don't have much money but boy if I didI'd buy a big house where we both could liveIf I was a sculptor, but then again, noOr a man who makes potions in a travelling showI know it's not much but it's the best I can doMy gift is my song and this one's for youAnd you can tell everybody this is your songIt may be quite simple but now that it's doneI hope you don't mindI hope you don't mind that I put down in wordsHow wonderful life is while you're in the worldI sat on the roof and kicked off the mossWell a few of the verses well they've got me quite crossBut the sun's been quite kind while I wrote this songIt's for people like you that keep it turned onSo excuse me forgetting but these things I doYou see I've forgotten if they're green or they're blueAnyway the thing is what I really meanYours are the sweetest eyes I've ever seen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nipsuli Kirjoitettu July 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2004 :-XYour song :-X :-XCome what may :-XEka on Elton Johnin, molemmat olivat elokuvassa Moulin Rouge Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnaMaria Kirjoitettu July 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2004 Aivan ihania biisejä!Sattuuko kukaan tietämään onko kukaan levyttänyt tuota Annalle-biisiä. Sanat on ihanat, mutta säveltä en tiedä (enkä nuottejakaan osaa lukea).Ihana rakkauslaulu häihin on Häälaulu, jonka on esittänyt joku 90-luvun tangokuningattarista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pandajanina Kirjoitettu July 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2004 Karataan maailmalta karataan maailmalta, aivan kahdestaan :':etsitään hylätty tuulen tupa ja käydään asumaan:': paetaan talven alta, ihan sinä ja minä vaan :':luodaan lapsillemme koti ja turva tuiskuilta:': kerto: löydetään nuoruus ja vanhuuskin, ja mitä ihmiselämään mahtuukin etsitään suru ja kyyneleet, ja riemu varrelta taipaleen kohdataan mitä Luoja antaakin, muttei koskaan enää olla yksin paetaan tuulten taakse, toivossa käsikkäin :':etsitään nöyrä polunvarsi ja käydään vierekkäin:': rukoillaan johdatusta elämäämme pieneen :':toivotetaan elävää siunausta kun käymme toistemme viereen:': kerto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanook Kirjoitettu July 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2004 Stand by meSä onneni oot / Mamba Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tositosivieras Kirjoitettu July 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2004 Hei, haaste! Miltä kuulostaisi jos yrittäisin säveltää tuon ja laulaisin sen miehelleni häissämme? Muutkin saavat yrittää! Minä sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa. Se kestää arjet ja pehmeät yöt, se kestää, on myrsky tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lahjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja aika tuo murheita tupaan, pidän kädestä Sinua silloinkin, yhä Sinua rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme korkeaan ikään. Olet edelleen minulle suloisin, ei hellyyttä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiisi saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat, taas polvilleen rakkaus taipuu. A-M Kaskinen Tämä runohan on jo kertaalleen sävelletty by Lasse Heikkilä... Tietty jos se ei kelpaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HannaKristiina Kirjoitettu July 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2004 Heihei: yks on unohtunut!Dave Lindholmin Pieni ja hento ote. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viuhake Kirjoitettu July 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2004 Löytääkö kukaan netistä Janne Tulkin "Kivestä veistetty sydän"biisin sanoja ???Ite en ainakaan löytäny > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu July 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2004 Hei! Se Anna-Mari Kaskisen "Minä sinua rakastan" on jo sävelletty (Lasse Heikkilä, ellen väärin muista), löytyy uusimmasta Elämän siiville- laulukirjasta!Enpä mä ainakaan löytänyt tuosta nuottikirjasta... ??? Mutta se on ainakin Kaikki mitä näen - Lauluja elämänpuusta -cd:llä. Ja ilmeisesti samannimisessa nuottikirjassa. Mistä ihmeestä saada nuo nuotit? Eipä ollu ainakaan kirjastossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsikka79 Kirjoitettu July 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2004 anna eriksonin kun katsoit minuun ja hääyönä soinut Riki sorsan tää yö.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Saparoinen Kirjoitettu August 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2004 Tässä yksi erittäin kaunis kappale joka on jäänyt listalta vaikkakaan se ei ehkä ole niin tunnettu kuin moni muu edellisistä, mutta ERITTÄIN kaunis. Bon Jovin-Thank you for loving me. Sanat ovat erittäin kauniit ja siksi valitsimmekin sen "hääkappaleeksemme" koska meillä ei valssia häissä tanssita. Ollaan myös kappaletta tanssittu joskus yön pimeinä hetkinä kotona seurustelun alkuaikoina.Bon Jovi- Thank you for loving meIt's hard for me to say the thingsI want to say sometimesThere's no one here but you and meAnd that broken old street lightLock the doorsWe'll leave the world outsideAll I've got to give to youAre these five words when IThank you for loving meFor being my eyesWhen I couldn't seeFor parting my lipsWhen I couldn't breatheThank you for loving meThank you for loving meI never knew I had a dreamUntil that dream was youWhen I look into your eyesThe sky's a different blueCross my heartI wear no disguiseIf I tried, you'd make believeThat you believed my liesThank you for loving meFor being my eyesWhen I couldn't seeFor parting my lipsWhen I couldn't breatheThank you for loving meYou pick me up when I fall downYou ring the bell before they count me outIf I was drowning you would part the seaAnd risk your own life to rescue meLock the doorsWe'll leave the world outsideAll I've got to give to youAre these five words when IThank you for loving meFor being my eyesWhen I couldn't seeYou parted my lipsWhen I couldn't breatheThank you for loving meWhen I couldn't flyOh, you gave me wingsYou parted my lipsWhen I couldn't breatheThank you for loving me... ja taas silmäkulma kostui. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJJ Kirjoitettu August 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2004 Aamu... Se on niin kaunis biisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
plonti Kirjoitettu August 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2004 Bette Midlerin "The Rose" on mun suosikki. erittain kaunis ja oon kuullut sen laulettuna kirkossa ulkomailla ja kylla karvat nousi pystyyn..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu August 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2004 John Lennonin ja Yoko Onon "Oh my love" on aivan älyttömän kaunis.Ronan Keatingiltä tosiaan löytyy ihan hyviäkin kappaleita, vaikka mielikuva saattaa olla ällön poikabändimäinen. Muistaakseni "When the world was mine" on aika hyvä. Hmm... ei se kyllä sovikaan häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päivänkakkara82 Kirjoitettu August 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2004 Kauneimpia rakkauslauluja ovat mielestäni nämä:Fly Me to the Moon (meidän tuleva "häävalssimme"), Beatlesin "I Will", "(I Love You) For Sentimental Reasons", "Let There Be Love", "The More I See You", "Because You're Mine" sekä musikaalista My Fair Lady tunnettu "On the Street Where You Live", "S'Wonderful", "Besame Mucho", "The Look of Love", "East of the Sun (and West of the Moon)", When I Look In Your Eyes", "I Can't Give You Anything but Love (oma suosikkini sinulle)", "Do It Again", "Because You Loved Me", "Falling Into You", "(You Make Me Feel Like A) Natural Woman", "Love Doesn't Ask Why", "You're Getting to Be a Habit with Me", "How Deep is the Ocean (How High is the Sky)", " My Love Is", "Come Running", "Crazy Love", "For Once In My Life", "Because of You", "The Shadow of Your Smile" "The Way You Look Tonight", "I Wanna Be Around", "Just In Time", "You Belong To Me", .Nämä ovat hauskoja sekä kauniita rakkauslauluja: The Best Thing For You sekä "I Love You Honey" Patsy Clinelta. Lopuksi vielä sanat kaikkien aikojen suosikistani, joka löytyy Celine Dionin saman nimiseltä levyltä, eli The Colour of My Love. Kappale on suhteellisen helppo laulaa vaikka se onkin hidas. Erittäin hienot runolliset sanat eikä äänenkään tarvitse olla kuuluvin (mutta eihän siitä haittaakaan ole). I'll paint my mood in shades of blue Paint my soul to be with you I'll sketch your lips in shaded tones Draw your mouth to my own I'll draw your arms around my waist Then all doubt I shall erase I'll paint the rain that softly lands on your wind-blown hair I'll trace a hand to wipe your tears A look to calm your fears A silhouette of dark and light While we hold each other oh so tight I'll paint a sun to warm your heart Swearing that we'll never part That's the colour of my love I'll paint the truth Show how I feel Try to make you completely real I'll use a brush so light and fine To draw you close and make you mine I'll paint a sun to warm your heart Swearing that we'll never part That's the colour of my love I'll draw the years all passing by So much to learn so much to try And with this ring our lives will start Swearing that we'll never part I offer what you cannot buy Devoted love until we die Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elokuun_rouva Kirjoitettu August 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2004 Oisko kellään sanoja Samuli Edelmannin "Enkelten tuli" kappaleeseen? Mun pitäis laulaa se veljeni häissä piakkoin...... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wife_to_be Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 Hei Ei ilmeisesti kovin tuttu kappale ihmisille on tämmöinen:John DenverAnnie's SongKuulin sen noin 7 vuotta sitten kavereitten esittämänä kitara duona. Olen siitä asti rakastanut sitä, ja toivon että tavalla tai toisella sen saan häihimme ensi keväänä. Sanoja ei minulla nyt ole mutta tiedostona koneella kylläkin.. Jos joku sitä tahtoo udella ???Siinä on se kaikki :...Come let me love youLet me give my life to youLet drown in your laughterLet me die in your armsLet me lay beside youLet me allways be with youCome let me love you come love me again... :-X :-X :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts