mieb Kirjoitettu March 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2004 Eino Leinon Nocturne kertoo itsemurhasta, onnettomasta rakkaudesta ja kuoleman kaipuusta. Siitä ei vain usein esitetä sitä toista ja "raskauttavaa" säkeistöä. Kannattaa siis harkita kahteen kertaa Nocturnea, vaikka yleinen harhaluulo (mistä syntynyt?) on se, että se on rakkauslaulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisuliini Kirjoitettu March 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2004 I want to spend my lifetime loving you lyrics by tina arena & marc anthony Moon so bright,night so fine Keep your heart here with mine Life´s a dream we are dreaming Race the moon,catch the wind Ride the night to the end Sieze the day,stand up for the light I want to spend my lifetime loving you If that is all in life I ever do Heroes rise,heroes fall Rise again,win it all In your heart,can´t you feel the glory Through our joy,through our pain We can move worlds again Take my hand,dance with me I want to spend my lifetime loving you If that is all in life I ever do I will want nothing else to see me through If I can spend my lifetime loving you Though we know we will never come again Where there is love,life begins Over and over again Save the night,save the day Save the love,come what may Love is worth everything we pay I want to spend my lifetime loving you If that is all in life I ever do I want to spend my lifetime loving you If that is all in life I ever do I will want nothing else to see me through If I can spend my lifetime loving you Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennynen Kirjoitettu March 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2004 Moikka!En tiedä onko tätä vielä ehdotettu, mutta minut saa aina kyyneliin Hectorin "Muistinko Kertoa", siinä on niin ihanat sanat että! Tämän pyydämme meiän bändiä soittamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kultahippu Kirjoitettu April 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2004 Kuulin eräissä häissä " Sinua, sinua rakastan"- biisin ja voi luoja että se oli kaunis. Puolet naisista taisi pyyhkiä silmiään. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelia Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 Olisiko kenelläkään Romanssi-kappaleen sanoja? Itse en muista siitä kuin sen alun. Googlettamallakaan ei löytynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisi Kirjoitettu April 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2004 ROMANSSIsua vain yli kaiken mä rakastan,sinä taivaani päällä maan!Minä maiset murheeni unohdansinisilmiis kun katsoa saan!Ylin riemuni oot mitä toivoisinsä kun istut mun rinnallain.Olen kaikkeni, aareeni kallehin!Olet onneni, unelmain!Oi sallithan että mä suutelensinisilmiäs arhain!Mä jos kauas sun luotasi joutunenkuvas seuraa mun matkallain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shira Kirjoitettu May 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2004 Vieläköhän näitä kaivataan? No tässä kuitenkin meikäläisen mielestä maailman kaunein rakkauslaulu: Sielun veljet: Rakkaudestahuokaus kulkee, se syliinsä sulkee jo vierähtäneen kyyneleentunnelma lämmin ja surullinen, mutta silti onnellinensun jalkasi hakkaavat katujen kultaa,mä jähmetyn keskellä jäänsä lähetät kaukaisen kaupungin luolista valoa lämmittävääme neroja ollaan, sä tiesitkö sen, me keksimme rakkauden sä olet maa, mä olen kuusä olet kuu, mä olen maa rakennan sun sydämmeesi taloa, mä rakastan sua enemmän kuin jumalaarakennan sun sydämmeesi taloa, mä rakastan sua enemmän kuin jumalaa hetkemme kauneimmat liian kauniita sanojen viekkaudellerakkaus on rauhaa ja vapautta, sanoja raiskattujaon kotini linnaakin komeampi, sydämesion kotisi lämmin ja lohdullinen, sydämenime neroja ollaan, sä tiesitkö sen, me keksimme rakkauden sä olet maa, mä olen kuusä olet kuu, mä olen maa rakennan sun sydämmeesi taloa,mä rakastan sua enemmän kuin jumalaarakennan sun sydämmeesi taloa, mä rakastan sua enemmän kuin jumalaa... Kertosäkeet saattaa olla vaikeata toteuttaa yksin laulamalla, mutta sovittaahan voi aina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu May 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2004 Joku tuossa mainitsi Se on rakkautta oikeaa -biisin:kenen se on?ja mistä saan nuotit/sanat?Ainoissa häissä, jonne sulhoni kanssa yhdessä pääsimme laulettiin tuo ja me paruttiin molemmat... joskos omiinkin järkkäisi?!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu May 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2004 Mutta, aiheeseen:Kaunein rakkauslaulu:I Will Follow Him (Sister Actistä)ja yks Herbert Grönemeyerin biisi, jonka nimeä en en nyt muista:alkaa jotenkin"Du bist, mein siebter Sinn, mein doppelter Boden mein zweites Gesicht..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morso Kirjoitettu May 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2004 etta james - at last"At last my love has come alongMy lonely days are overAnd life is like a songOhh yeah yeahAt lastthe skies above are blueMy heart was wrapped up in cloverThe night I looked at youI found a dream, that I could speak toA dream that I can call my ownI found a thrill to press my cheek toA thrill that I have never knownOhh yeah yeah…You smile, you smileoh And then the spell was castAnd here we are in heavenfor you are mine....At Last"<3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasu-80 Kirjoitettu May 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2004 Mun mielestä Ronan Kietingillä on monta ihanaa"The way you make me feel" on aivan älyttömän ihana, kylmät väreet menee ku kuuntele...Celie dionin biiseissäki on monta iki ihaaa kuten "because you loved me" ja "everytime I fall in love" Meillä tulee loppu illaski musiikki cd:ltä ja noita varmasti kuullaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maama Kirjoitettu May 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2004 Oisko kenelläkään laittaa Puhu hiljaa rakkaudesta laulun sanoja. Siis niitä "kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten, niin läheisyytes silloin tunnen lämpöisen..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immu Kirjoitettu May 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2004 lauloin eräissä häissä Hectorin Jos sä tahdot niin. Jos sä tahdot niinolen sulle joku aivan muu.Jos sä tahdot niin olen virhe joita tapahtuu.Jos sä tahdot niin tulen jouluksi kotiin.Jos sä tahdot niin en enää lähde uusiin sotiin. Jos sä tahdot niin jään vahtikoiraksi ovellestai painan pääni sun povelles.Jos sä tahdot niinet enää koskaan ole levoton.Jos sä tahdot niinkaikki minun myöskin sinun on. Jos sä tahdot niin otan sinun uskontosi.Jos tahdot niin on mulle valheesikin tosi.Jos sä tahdot niinmuutan kirjoille Andorraan,jos vielä siellä sut nähdä saan.Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviinja ilman sinua no niinilman sinua olen puolitiessä helvettiin.Jos sä tahdot niin nimeäsi enää toista en.Mut vaikka tahdot niinkuvaas mielestäni poista en.Jos sä tahdot niintulen kallioiden läpi. Jos sä tahdot niin what ever makes you happy. Jos sä tahdot niin tuon sulle tiibetin vuoteeseen tai siirrän pohjoisen luoteeseen ja aina uudelleen ja uudelleen sun muistan joskus mua suudelleen.mutta ilman rakkautta hukun öihin sekaviin ja ilman rakkautta no niinilman rakkautta olemme puolitiessä helvetiin jos sä tahdot niinjos sä tahdot niinJos sä tahdot niin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmikki Kirjoitettu May 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2004 Ehdottomasti Puhu hiljaa rakkaudesta!! Se soitettiin saksofonilla yksissä häissä ja oli aivan ihana!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrskytuuli Kirjoitettu June 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2004 On kovin vaikea suositella yhtä tiettyä laulua, sillä yleensähän kappaleisiin liittyy omakohtaisia muistoja ja kokemuksia, tuntemuksia. Joku oma suosikki-laulu saattaa jonkun muun mielestä olla aivan kamala, subjektiivinen tämänkin asia, kuten mielipiteet yleensäkin. Ihania kappaleita täällä on kyllä lueteltu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mytty Kirjoitettu June 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2004 Anna Eriksonin Sinä sanoit sen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bumble Kirjoitettu June 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2004 Petri Laaksosen tulkitsema Tein lasinkuultavan laulun.IHANA Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Saara Lepokorpi Kirjoitettu June 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2004 Tämä mm. Ella Fitzgeraldinkin esittämä luikautus on ainakin lyrikkansa puolesta häihin nappivalinta. Esittäjältä tosin vaaditaan jonkin verran musikaalisuutta - jazz ei koskaan ole ihan helpoimmasta päästä!Tekijät: Harold Arlen ja Johnny Mercer*I’m gonna love you, like nobody’s loved youCome rain or come shineHigh as a mountain, deep as a riverCome rain or come shineI guess when you met meIt was just one of those thingsBut don’t you ever bet me’cause I’m gonna be true if you let meYou’re gonna love me, like nobody’s loved meCome rain or come shineWe’ll be happy together, unhappy togetherNow won’t that be just fineThe days may be cloudy or sunnyWe’re in or out of the moneyBut I’m with you alwaysI’m with you rain or shine *Suosittelen!!Saara Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ElmiVanamo Kirjoitettu June 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2004 Voi Laulaja-kiltti, laittaisitko minullekin sen "se on rakkautta oikeaa"-laulun sanat ja nuotit. Sulhon siskoa pyydetään laulamaan se. Minusta siinä on niin sopivat sanat. Varsinkin miten se päättyy.."Ei riitä siihen koossaan vain rakastuminen vaan rakkaus on tulos vuosien.."Sitten minulla olisi kysymys..tietääkö kukaan laulua, joka ei ole aivan hidas, kertosäe menee "aiaiaiai, tuu mun vaimoksein.."Lisäksi sanoissa meni jotenkin niin, että tekisin oman kodin ja lapselle kehdon. Ja "olen minä sua katsellut, kirkkotiellä kun astellut oot yksinään, allapäin."Minusta se on ihana laulu..en vain muista kaikkia sanoja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veli Jouni Kirjoitettu June 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2004 Tuota tuota...Biisi "Tuu mun vaimoksein" nuotteineen löytyy ainakin "Nuoren seurakunnan veisukirja" -nimisestä kirjasta. Kappale on muistaakseni Jukka Mäki-Lohiluoman käsialaa. Mulla ei ole kyseistä veisukirjaa nyt käsillä, mutta yritän etsiskellä jos se jostain löytyisi - ellei joku ehdi noita sanoja tänne tuikata aiemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irputin Kirjoitettu June 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2004 Just iski ahaa- elämys yhestä kauneimmasta biisistä mitä tiiän.Eli tää tulee meille bändin esittämänä:Lou ReedTransformer (1972)Perfect DayJust a perfect day,Drink Sangria in the park,And then later, when it gets dark, We go home.Just a perfect day,Feed animals in the zooThen later, a movie, too,And then home.Oh it's such a perfect day, I'm glad I spent it with you.Oh such a perfect day,You just keep me hanging on,You just keep me hanging on.Just a perfect day,Problems all left alone,Weekenders on our own.It's such fun.Just a perfect day,You made me forget myself.I thought I was someone else,Someone good.Oh it's such a perfect day, I'm glad I spent it with you.Oh such a perfect day,You just keep me hanging on,You just keep me hanging on.You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
junica Kirjoitettu June 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2004 minä ajattelin laulaa shania twainiaFROM THIS MOMENT ONWritten by Twain/Lange (I do swear that I'll always be there. I'd giveanything and everything and I will always care.Through weakness and strength, happiness and sorrow,for better, for worse, I will love you With every beat if my heart.) From this moment life has begunFrom this moment you are the oneRight beside you is where I belongFrom this moment onFrom this moment I have been blessedI live only for your happinessAnd for your love I'd give my last breathFrom this moment on I give my hand to you with all my heartCan't wait to live my life with you can't wait to startYou and I will never be apartMy dreams came true because of you From this moment as long as I liveI will love you, I promise you thisThere is nothing I wouldn't giveFrom this moment on You're the reason I believe in loveAnd you're the answer to my prayers from up aboveAll we need is just the two of usMy dreams came true because of you From this moment as long as I liveI will love you, I promise you thisThere is nothing I wouldn't giveFrom this momentI will love you as long as I liveFrom this moment on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eleniini Kirjoitettu June 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2004 Tuo Eino Leinon itsemurhalyrikointi taitaa olla aivan totta...Toinen iki-ihana kappale jolla on kuulema vähemmän ihania taustavaikutteita on Lou Reedin Perfect Day... Huhun mukaan se on sanoitettu kunnianosoituksena heroiinille. You just keep me hangin' on, you just keep me hangin' on... :'(Suuri sääli sillä olen aina rakastanut kyseistä biisiä ja sen esittäminen häissä on käynyt omassa mielessänikin! Nyt kuitenkin vielä taitaa olla se täydellinen hakusessa. Tarkastakaa J.Karjalaisen Mä olen sinun (löytyy Electric sauna -albumilta)... Ihana!! Mä olen sinun, sama mitä tapahtuu... Tää ei oo unelmaaSatua kaukaisen maanMä sulta kaiken saanSun kanssas mä kaiken jaanIkävä kyllä muistan vaan ton kertsin mutta sanat on nyyhkykauniit, melodia yksinkertainen ja kaunis ja soinnut helpot itsekin vaikka selvittää. Jos apukaasoni mailaavat sanat kokonaisuudessaan, kirjotan ne tänne... ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laureline Kirjoitettu June 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2004 En mä nyt kauneimmasta tiedä, mutta sekä minua että Vallua on aina ihastuttanut Freud, Marx, Engel & Jungin "aina ja iänkaiken, aamen" lähinnä sanoituksen takia ja luulenpa, että saan sen kuullakin tulevissa häissäni "aion sua rakastaa aina, aina ja iänkaiken, aamen. Paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolaina ja paljon kauemmin kuin kestää tienata sen..." voiko tuota tuon paremmin sanoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikru78 Kirjoitettu June 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2004 Löytyiskö joltain aivan iki-ihana WetWetWetin Love is all aroud?? tais olla leffassa 4 häät ja yhdet hautajaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts