Guest poppis Kirjoitettu August 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2012 johanna kurkela on kyllä ihana, ihan sama mitä se laulaa mut niin on tyttö sinä olet tähti leffankin (Nelli vai mikä se oli) pidä musta kii, siinä vaan tulee teinivuodet ja kaikki ihanat muistot mieleen ja bette midlerin (vai kenen lienee alkuperäinen??) mut westlifen esittämänä the rose seal (en tiedä onko se sen vai kenen) secret Näitä on ihan liikaa, ihan vaa muutama mainitakseni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest diangeli Kirjoitettu August 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2012 [media=] Olen vieläkin ällistynyt, kun kuulin tämän autossa eilen. Itkin toisella kuuntelukerralla koko biisin. Putro tulee sellaisella taidolla Juha Tapion tontille, että huhhuh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lunariem Kirjoitettu September 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2012 Oon tässä ystävän häihin menossa laulamaan, ja oon ettinyt sopivaa biisiä hääjuhlissa esitettävään kappaleeseen.Mietin tuota balladia, joka on kaunis ja käy äänelleni, mutta se kertosäe..":,:Sua odotan, siis näkemiin. Sinut kätken uniin kauniisiin. Sinua siis odottamaan jään, sinusta tarkoituksen hankin elämään.:,: "En oikein saa tuota ynnättyä hääjuhlaan sopivaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elotar_12 Kirjoitettu September 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2012 Häävalssi, "Rakkaudelle laulumme soi!"Hei, ihanat elohäät 2012 ovat takana. Ystävämme ja bestman sävelsi meille oman laulun, joka kasvoi häävalssiksi. Tätä häävalssia on tanssittu tasan kerran, omissa häissämme 11.8.2012. Alla tarkemmat tiedot. Jos häävalssi kuulostaa juuri Sinun valssiltasi, olethan yhteydessä häävalssin säveltäjään, Mikko Hietikkoon.Rakkaudelle laulumme soi! -valssin kantaesitys elokuussa 2012 Porvoossa.Laulun on säveltänyt ja sanoittanut Mikko Hietikko ystäviensä häävalssiksi. Tässä kantaesityksessä oopperalaulaja Jaakko Hietikko hienosti tulkitsee elämän ja rakkauden tuntoja. Bändinä on teekkarien jazzyhdistyksen bändi Polirytmi Jarno Kukkolan johdolla.Tutustu lisää osoitteessa www.musiikkihietikko.com ! Laulun ja videon kaikki oikeudet omistaa Mikko Hietikko.Copyright: Mikko Hietikko - www.musiikkihietikko.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marraskuun vaimo2012 Kirjoitettu October 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2012 Tässä pari hyvää: Mamba-Saa koskettaa, itse olisin halunnut tuon meidän häätanssiksi, mutta sulho inhoaa Mamban musaa Toinen on on "Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain" Ainakin Tapani Kansan laulamana löytyy juutuubista Meidän häätanssi on luultavasti tuo Romanssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ak Kirjoitettu November 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2012 Bon Jovi - Always Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu December 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2012 Tuli mieleen muutama laulu:Teleksin- tuulilasin nurkkaan... .tahdon sinut vallyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylma enaa milloinkaan... JaAnssi kelan -ala mene pois jaa mun syliin viereen nukkumaan, ala mene pois lahtiessas jotain jaa taas puuttumaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu February 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2013 Michael Bublen Everything!! Aivan ihana!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsipaanimakeinen Kirjoitettu February 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2013 (muokattu) Johanna Kurkela - Kaikki askeleet Vain yhden sydämen meitä kahta varten teki taivas aikoinaanKun luoja näki sen enkeleiden virheen,Piti sydän puolittaaMinä synnyin tuhat kertaaSinä kuljit jossakinEikä tiennyt kumpikaanEttä sydän kyllä muistaaJa se tahtoo takaisin toisen puolikkaanAi aaAivan kaikki kyyneleetKaikki askeleet ovat tänne johtaneetKauas kauas vaelsinJotain aina etsinLäpi vuosituhantenMonta monta kertaa luulinVastauksen jo löysinJa mä kuljin nauraenEnkä ymmärtänyt koskaanMikä voima sisälläin piti aina otteessaanEttä sydän kaiken aikaa mua kiskoi sinuun päinEi se voinut luovuttaaAi aaKaikki askeleet ovat tänne johtaneetPuoli sydäntä jaksoi kulkea edelläMinä löysin sinun luo, takaisin sinun luoAi aaAivan kaikki askeleetYksi kerrallaan ovat tänne johtaneetKaikki askeleet ovat tänne johtaneet Muokattu: February 5, 2013, käyttäjä: marsipaanimakeinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu July 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2013 Nosto!Vähän noloako , mutta olen aina tykännyt Pussy Cat Dolls: Stickwitu Lisäksi Lauri Tähkän Polte saa herkistymään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu July 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2013 Meidän hempeilybiisiksi on tässä vuosien varrella tullut Richard Marxin Right here waiting. Alkujaan tämä oli vitsi, koska onhan nyt ysärimusiikki noin niin kuin ylipäänsä vähän nolohkoa (joskin sitä luukutetaan meillä joka perjantai ). Mies oli kuitenkin kuunnellut kappaletta ikävissään, kun emme vielä seurustelleet. Aika liikkistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu August 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2013 Täydellinen hääbiisi: Westlife - Beautiful in white Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teiju Kirjoitettu February 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2014 Meidän laulu on Jenni Vartiaisen Missä muruseni on, koska seurustelumme ensimmäisen vuoden mieheni oli töissä ulkomailla pitkiäkin aikoja kerrallaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annelii Kirjoitettu March 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2014 (muokattu) Kauniita ja sykähdyttäviä kappaleita on useita Suomalaisista esim. Topi Sorsakoski: Olet kaikkeni.Ulkolaisista esim Beautiful Maria (alkuperäistä esittäjää en tiedä) Muokattu: March 26, 2014, käyttäjä: annelii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastori Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 ”Kun Jumala Sut Loi” https://www.youtube.com/watch?v=JHBxov903mQ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannuli22 Kirjoitettu October 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2014 Agents: Päivin öin Seurustelumme alkuaikoina mies lauleskeli tätä mulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauhanne Kirjoitettu October 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2014 Minä sinua rakastan <3 Sulho lauloi tuon siskonsa häissä ja itkin joka kerta, kun sitä kotona harjoitteli. Toivon, että laulaisi meidänkin häissä.... Löytyy youtubesta ainakin Juha Tapion laulamana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peikk0 Kirjoitettu October 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2014 Ellie Gouldingin versio kappaleesta Your song Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosenbej Kirjoitettu June 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2015 Itselläni ehdoton toive häihin on Finlandersin Oikeesti. Meillä ei mitään varsinaista "omaa" biisiä ole, mutta tuota biisiä olen monet kerrat kuunnellut miehen sylissä kyyneleet valuen istunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu February 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2017 (muokattu) Johanna Kurkelan Rakkauslaulu on minusta kaunein. Minulle tärkeä myös "meidän" biisinä, samaistun lyriikoihin vahvasti. Lisäksi tällä kappaleella korkkasin laulutuntini aikoinaan ja on tärkeä senkin takia. Muokattu: February 15, 2017, käyttäjä: Vaniella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu April 4, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2017 Johanna Kurkelan Rakkauslaulu on upea. Rakkausteemaisissa lauluissa on hirveä määrä muitakin suosikkeja, kuten Kaj Chydeniuksen Sinua sinua rakastan, Leif Wagerin Romanssi, Sielun Veljien Rakkaudesta, Anna Puun/ Egotripin Mestaripiirros, Juha Tapion Kaksi puuta jne. jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts