Pupska Kirjoitettu September 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2009 Finlandersin uusin: Sinun vuokses <3 Sinun vuokses voisin tehdä mitä vaan...Charles Plogman - Tiesitkö ...Tiesitkö, kuinka paljon merkitsetToiveitani petä etSen sanoa tahdon sulleSydämeni kaivatulleSä tärkeä olet mulleTiesitkö sen, tiesitkö... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetire Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Egotripin Mian laulu on tosi ihana ja herkkä, jos tykkää jostain "ei niin paljon kuullusta" biisistä menee näin:Tää laulu on sullemä tein sen sua vartenihan vaan sen takiaetten ole tehnyt sitä aikasemminTää laulu on sullemä tein sen sua vartenmä tein sen sua vartenSä oot nähnyt mutmustelmat ja arven jokaisensä oot nähnyt mutvalvotut yöt ja painajaisetsä oot nähnyt mutrakastanut vaikka ansainnut ois ensinä olet parasta mitä on sattunutTää laulu on sullemä tein sen sua vartentein sen valmiiksietten vain unohtaisiettet unohtaisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnie's Kirjoitettu October 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2009 (muokattu) Hitaaksi:Lionel Richie - Say You, Say MeElvis Presley - Unchained MelodyBerlin - Take My Breath AwaySam Cooke - Wonderful World EI SAMA KUIN Louis Armstrongin - What a wonderful World Leann Rimes - But I Do Love You tai I Believe In YouAntti Huovinen - VaskikellotModern Talking - You're My Heart, You're My Soul (Tosin tuollainen tassittavampi)Itse rakastan World Disneyn elokuvia ja musikaaleja, joista varmasti ottaisin yhden tai useamman häihini kuten: Hopelessly Devoted To You (Grease)You're The One That I Want (Grease)Maria Arredondo - Beauty & The Beast (Kaunotar &Hirviö) Elton John - Can You Feel The Love Tonight (Leijona Kuningas) Muokattu: October 4, 2009, käyttäjä: Minnie's Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackcurrant Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Saint-Saëns: Mon cœur s'ouvre à ta voixsuomalaisista nyt mieleen tuli vain Romanssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 On varmasti mainittu aiemminkin, mutta itse pidän kovasti Tehosekoittimen biisistä "Hetken tie on kevyt". Ei varmasti mikään maailman hienoin rakkauslaulu, mutta kovin koskettava. Samoin Dave Lindholmin "Pieni ja hento ote on hieno". Tosin jälkimmäinen melkein vaatii ne jouset kuulostaakseen herkältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabine Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Finlandersin Oikeesti ja Sinun vuokses on ihania. Kun ei tuo englanti luonnistu, niin mulle noi suomalaiset on ihan ykkösiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2010 ihan nopsaan kävin läpi tuota listausta ja ei ainakan osunut mun silmään tätä herkkää ja kaunista:nina tapio: elämän syliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
{minna} Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Juha Tapio - Vain sun biisi on todella kaunis, sillä on monia muitakin ihania biisejä. Kappaleita voi muuten etsiä esittäjän, biisin nimen ja sanojenkin mukaan sellaisesta osoitteesta kuin lirama.net sinne kun syöttää hakusanat niin se antaa vaihtoehtoja. Vaikka pätkä biisin sanoistakin riittää jos ei muista esittäjää tai laulun nimeä. Löytyy ainakin suomenkielisiä ja englanninkielisiä kappaleitaOnnea kaikille naimisiin meneville, itse täräytän heinäkuussa alttarille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demma Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Piti ihan tulla tännekin kirjottamaan, että Jipun ja Samuli Edelmanin Jos Sä Tahdot Niin, on jotenkin aivan ihana ja koskettava rakkauslaulu. Mutta sopiiko häihin?? Mitä ootte mieltä?Ja toinen uutukainen ihanuus on Samuli Putron Minä Rakastan Sinua. Kertsin sanat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maimai09 Kirjoitettu February 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2010 (muokattu) Piti ihan tulla tännekin kirjottamaan, että Jipun ja Samuli Edelmanin Jos Sä Tahdot Niin, on jotenkin aivan ihana ja koskettava rakkauslaulu. Mutta sopiiko häihin?? Mitä ootte mieltä?^Aivan ihana biisi!! Ainakin hääjuhlaan sopii hyvin, ja meinataankin soittaa siellä Alkuperäinen biisi on Hectorin, jos joku haluaa etsiä sointuja, lyriikoita ym.Pakko vielä lisätä huomautus miesten ja naisten eroista romantiikan suhteen: Mun sulhaseni mielestä tää on romanttisinta mitä se tietää. Etenkin oikein hellinä hetkinä tykkää "laulaa" tätä: http://www.youtube.com/watch?v=7xz-uKCpq64Kyseessä on siis Risto - Pupu Tupuna Muokattu: February 9, 2010, käyttäjä: maimai09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoliina82 Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Mielestäni kaunein: Savage Garden - Truly Madly Deeply Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 (muokattu) Lifehouse Everything Minusta kaunein rakkauslaulu! Roswell -sarjassa aikoinaan tuo soi ja jo silloin ihastuin siihen ihan täysillä Lifehouse EverythingFind Me HereSpeak To MeI want to feel youI need to hear youYou are the lightThat's leading meTo the place where I find peace again.You are the strength, that keeps me walking.You are the hope, that keeps me trusting.You are the light to my soul.You are my purpose...you're everything.How can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?You calm the storms, and you give me rest.You hold me in your hands, you won't let me fall.You steal my heart, and you take my breath away.Would you take me in? Take me deeper now?How can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?And how can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?Cause you're all I want, You're all I needYou're everything,everythingYou're all I want your all I needYou're everything, everything.You're all I want you're all I need.You're everything, everythingYou're all I want you're all I need, you're everything, everything.And How can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?How can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?How can I stand here with you and not be moved by you?Would you tell me how could it be any better than this?Would you tell me how could it be any better than this? Muokattu: February 14, 2010, käyttäjä: Tinakeiju Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beardie Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Johanna Kurkela -RakkauslauluKauan sitten minussaaavistus jo sinustaSilloin tuntemattomantunnen nyt ja tunnustanSä olit vaara liian suuri kiertääja liian houkuttava ohittaaEn tiennyt kuinka kaikki voisikaan niin palaa, polttaaKaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaaKunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaanKauan sitten jotenkintuntematta aavistinettä illan harmaassatulet vastaan pelottaJos joskus pimeässä yksin seisonja liekki sammunut jo kylmä onen tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinenKaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaaKunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaanEn pidä kiinni, en työnnä sua poisja pyytämättäkin tahtoisit jäädäTänään ei satanutkaan vaikka taivas on ollut painava pitkäänKaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaaKunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaanKaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaaKunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu July 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2010 Mä en tiedä nyt suosikista, enkä edes siitä onko tämä nyt ihan puhdas rakkauslaulu (mutta mä tulkitsen sen omalla kohdalla sellaiseksi ), mutta heti ensikuulemalta The Arkin Have You Ever Heard A Song vakuutti lyriikoillaan. Musta se vaan on jotenkin ihana "Have you ever heard a song that you wish would never end?Did you ever have a conversation with a real good friendThat you wish would just go on and on and on forever more?Then you know what I'm looking forThen you know what I'm looking forDid you ever have a taste in your mouth of something new?In the beginning it was strange, until suddenly it grewInto something that you knew you didn't want to live withoutThen you know what I'm talking aboutThen you know what I'm talking aboutDid you ever have a dream, where you actually could fly?And by some odd lovely reason, didn't ask for reasons whyAnd you'd wake up feeling strong and glad to meet a brand new dayThen you know what I'm trying to sayThen you know what I'm trying to sayWell I don't believe in class, and I don't believe in tasteI believe in simple happiness, and I believe in avoiding wasteI believe in endless winter nights with good friends and good wineI believe in endless summer nights, good friends and feeling fine" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carita81 Kirjoitettu July 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2010 Musiikin suurena kuluttajana eksyin tällekin puolelle ja ihastelin kuinka paljon näitä rakkauslauluja voikaan olla. Jokaiselle jotain Kuulin Veetin ja Lauran Ei edes kuolema - kappaleen joitain vuosia juutuupissa seikkaillesani ja ihastuin heti kappaleeseen. Vaikka tämä on omalla tavalla "karu" kappale, kun lauletaan kuolemasta. Mutta eikös valassakin ole "...olla hänelle uskollinen ja rakastaa häntä hyvinä ja pahoina päivinä, aina kuolemaan asti?". Kappaleen sanathttp://lirama.net/song/253111 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria83- Kirjoitettu July 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2010 (muokattu) Mä oon tykästyny tuohon Finlandersin Sinun vuokses <3Ja jos nyt saan sulhon suostumaan häätanssiin niin tuon kyllä todennäkösesti valitsen!! Muokattu: July 14, 2010, käyttäjä: maria83- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lounatuuli Kirjoitettu July 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2010 Juuri löysin tällaisen kuin Palava: laulujen laulu. Kolahti melkoisen kovaa heti ensi kuulemalta. Tarkemmin ja toistolla muistuttaa kovasti Tehosekoittimen Maailma on sun. (Minun mielestäni ainakin). Mutta hirmu kauniit sanat ja se viulu...ahh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
calciooo Kirjoitettu December 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2010 Itse kesällä bongasin tällasen. Huikea ääni varsinkin tolla tytöllä, ja sanat todella hienot! Blackout Junkies -Yhdessä Suurta Kunpa vielä veisitsinne samaan rantaanpaikan sydämeeni tekisitjäätäis siihen paikkaanjossa taivas kauniisti punastuukäy maalauksiaan luomaanvarjomme yhteen sulautuutoinen toistemme huomaanAntaa tuulten ja tuiskujentiellemme sattuaemme milloinkaan rakkaudentoisiimme anna sammuaja kaksi niin pientäovat yhdessä suurtaUnessain kauneimmassasinut rantaan taas vienoomme rakkauden satamassajonne aallot näyttää tiensateenkaari kumartuupeitoten meidät suojaanhempeä tuuli voimistuusoittaa omaa melodiaaAntaa tuulten ja tuiskujentiellemme sattuaemme milloinkaan rakkaudentoisiimme anna sammuaja kaksi niin pientäovat yhdessä suurtaToivon että huominenaurinko nousisi tänäänsillä hetkeäkään enääilman sua en pysty elämäänunelmiemme helmetvielä yhteen punoutuuja kahden pienen sormettoisiinsa nivoutuuAntaa tuulten ja tuiskujentiellemme sattuaemme milloinkaan rakkaudentoisiimme anna sammuaja kaksi niin pientäovat yhdessä suurta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu December 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2010 Mun mielestä "Romanssi" on jotenkin iki ihana... Kenenkäs se nyt olikaan...?? Tauno Palo sitä ainakin Ansalle lauleli jossain Kulkurin Valssissa tms. ;DAaaaahhhh....Fougsted:in Romanssi.... Sem lauloi Leif Wager Elokuvassa "Katariina ja Munkkiniemen kreivi"Jo useaan kertaan mainittu..Mutta jaksaa aina sävähdyttää. Ihana kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Con Te Kirjoitettu December 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2010 Mielestäni kaunein suomalainen rakkauslaulu on Antti Tuiskun: Läpi Jään. Siinä on todella kauniit sanat ja sävel, löytyy kyllä Youtubesta, kuunnelkaahan "Jos saan, niin kävelen sun luokse.En kiirehdi, en juokse.En katso myöskään taakse,Tuun sua rakastamaan.Tajusin just äsken,Jäi paljon meiltä kesken.Siis palaan, jos vain saan, jee.Ja mä kuljen eteenpäinTeiden tomuu kengissäinToivoen, et mua vielä kaipaatPäästätkö sisään,Jos sun oven taakse jäänAikaas pyytämään?Ennen en tiennyt, mutta jälkeenpäin mä sain vastauksen.Tahtoisin istua viereesi, kertoa sen.Kertoo sulle sen,Vain kertoo sen.Läpi jään,Kylmän sään lämpimäänKuljen vain,Jotta taasKauneutesi nään.Mieleen kasvosi ikuistin.Oot ihanampi, kuin muistin.Sun nimeäsi toistin,Se tarttui kieleen.Mä sinut kyllä löydän,Puhdistaisimme pöydän.Sä painuit mieleen.Askel askeleelta matkani lyheneeJos sä annat, niin saavunEn enää pois mee" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsusanna Kirjoitettu February 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2011 (muokattu) Toi Johanna Kurkela-Rakkauslaulu on niin ihana Kovasti yritän ylipuhua miestä et se olisi meijän tanssi... Muokattu: February 9, 2011, käyttäjä: bsusanna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RJy Kirjoitettu February 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2011 Tomi Markolan laulama: Kauneimpain, Rakkaimpain"... oot kauneimpain, oot rakkaimpain, oot aina mun mielessäin.Oon onnekkain kun Sinut mä sain, kulkemaan rinnallain ... "jotenki noin.Rape Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu March 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2011 Ihanimpia varmaankin:Minä Sinua rakastan -Minä Sinua rakastan tiedän sen, se ei ole vain hetkisen huumaa... (Anna.Mari Kaskinen & Lasse Heikkilä)The Rose -Some say love it is a river... (Bette Midler)Rakkauslaulu -Kauan sitten minussa, aavistus jo sinusta... (Johanna Kurkela)It is You i have loved all along -There is something that I see, in the way You look at me... (Dana Glover)Jos uskaltaisin, laulaisin noista yhden meijjän häissä. En vaan uskalla kyselyistä huolimatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minkie Kirjoitettu May 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2011 Haluisin ehdottomasti ulkona tapahtuvaan vihkimiseen sisääntulo musiikiksi Damien Ricen "The blower's daughter". Sanoja täytyy vähän miettiä, ei taida olla ihan rakkauslaulu, mutta niin kaunis, etten ikinä kyllästy... Siihen akustinen kitara ja mieslaulaja... ai että... <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest annis Kirjoitettu June 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2011 Eino Leinon Nocturne kertoo itsemurhasta, onnettomasta rakkaudesta ja kuoleman kaipuusta. Siitä ei vain usein esitetä sitä toista ja "raskauttavaa" säkeistöä. Kannattaa siis harkita kahteen kertaa Nocturnea, vaikka yleinen harhaluulo (mistä syntynyt?) on se, että se on rakkauslaulu.Ei se nyt ihan niin mene, lukekaa vaikka täältä eräs kuvaus: http://www.angelfire.com/ma/jaaske/nocturne.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts