mayah Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 Onko kellään ollut jotain muuta häätulo musiikkina kuin perinteiset marssit? Itse en oikein niistä syty, varsinkaan nyt kun ei ole kirkossa vihkiminen. Olen jo tuttavaani kysynyt soittamaan kitaraa tai sähköurkuja, pitäis nyt kappale valita, että voipi ruveta harjoittelmaan. Jos jollain olis jotain ideaa, olisin erittäin kiitollinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evestiina Kirjoitettu November 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2007 Riippuu minkätyylisestä musiikista pidät? Olen kuullut ihan pop/rock-osastoakin käytettävän. Itse valkkaisin ton kitaran jos pitäis valita ja sitten jonkun iki-ihanan balladin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belle-Epoque Kirjoitettu November 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2007 Heips! Meille ei tule perinteisiä marsseja, eikä myöskään perinteisesti uruilla soitettuna. Meillä on huilisti ja viulisti, jotka saavat itse valita parhaimmaksi katsomansa kappaleet kirkkoon. Tietysti kysyvät vielä meiltä, hyväksymmekö valinnat. Minusta aivan ihanaa! Olen aina rakastanut melodiasoittimia ja urkumusiikkia en häihimme halunnut. Onneksi ei sulhokaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katrikaneli Kirjoitettu March 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2008 Ei tule meillekään perinteisiä marsseja. Sisääntulomusiikkina veli soittaa kaverinsa kanssa kitaroilla kappaleen Unchained Melody ja sitten poistumismusiikkina soi levyltä Ozzy Osbournen Dreamer -kappale!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu March 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2008 Marssia ei meilläkään. Sisääntulomusiikkina toimii Marty Friedmanin Scenes -levyn musiikkia, joka on siis hyvin tunnelmallista kitaramusiikkia. Ihaninta on se, että levyllä on meille erityistä merkitystä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu March 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2008 Itse pyydän ystävääni laulamaan Romanssin kitaran säestyksellä, kun kävelemme vihkipaikalle (meidät siis vihitään juhlapaikalla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HooQuu Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Meille sisäänmarssina toimii terminator 2 elokuvan theme song. Poistumismusiikkia ei olla vielä mietitty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_epeli_* Kirjoitettu December 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2008 Meillä oli häämarssina apocalyptican nothing else matters. Toimi hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts