hulta Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 meikäläisellä ei ole oikein tuo englanti 100 % hanskassa, joten voisko kukaan auttaa mua ku pitäis saada suomennettua hurriganesin I will stay biisin sanat... Kiitos jo etu käteen jos joku vaan viittii.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest too(Guest) Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Finlanders - OikeestiJoka päivä kaiken aikaamietin onko tämä totta ollenkaanettä kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaanettä kantaa oikeastitämä tunne aina päivään huomiseenja taas hetkenihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneentahdon oikeesti olla sinunenkä vain leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaaUskonut en silloin ennenettä todellisen onnen löytäisinkun mä aina tullen mennen sitä juuri pakeninmutta nyt on kaikki toisinluotas lähteä mä koskaan tahdo enolet nainen suurenmoisinmulle lahjoitit sä aidon rakkaudenTahdon oikeesti olla sinunenkä vain leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaaTahdon oikeesti olla sinunenkä vain leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sua vain(Guest) Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Tätäkö tarkoitit? Sua vain yli kaiken mä rakastan,sinä taivaani päällä maan.Minä maiset murheeni unohdan,sinisilmiis kun katsoa saan.Minä maiset…Ylin riemuni oot mitä toivoisin,sä kun istut mun rinnallain.Olet kaikkeni, aarteeni kallehin,olet onneni, unelmain.Oi sallithan, että mä suutelensinisilmiäs, armahain.Mä jos kauas sun luotasi joutunen,kuvas seuraa mun matkallain.Mä jos…Ylin riemuni…- Romanssi, elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Meille tulee tuo iki-ihana Akselin ja Elinan häävalssi ja on aivan varmaa että tulen myös itkemâän aivan kauheasti.Rakastan sitä koko sydämestâni.Kiitos kaikista laulujen sanoista.!!! Tullee hyvään tarkoitukseen ja kiitos vinkeistä hänellä kuka niitä halusi.!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taskuvalas Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Kuinkahan näihin ihaniin sanoihin löytyis nuotteja? Ainakin muutama Finlandersin biisi sykähdytti tosi lujaa. :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Itse ainakin olen tekemässä omaa hääcd:tä phnetin kautta ja olen löytânyt moniin sanoihin laulut.Ja olet oikeassa Finlandersin laulut,niistä tulee suunnilleen itku.!! :-Xhttp://www.phnetmusiikki.fi/scweb/scwebsho...languagecode=FINuoteista en kylläkâän osaa sanoa.!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marilyn_M Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Onko kellään sanoja näihin valsseihin : Hääpäivänä ja Rakkautemme valssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Hääpäivänä On kauan taas kulunut siitä, kun muistin sua näin kukkasin. Ja sanoja löydä en niitä, joilla tunteeni nyt kertoisin. Taas tänään on aihetta juhlaan, on päivä tää myös muistojen. Ja tänään myös shampanjaan tuhlaan, hääpäivämme on,muistin sen. Saanko pyytää nyt rakkain sua tanssiin, kuin silloin ,kun olit sä mun morsian. Sinut tahdon taas viedä mä valssiin, tähän pyyntööni suostuthan. Kun mennyttä tuotä mä aikaa, nyt mielessäin kertailen. Niin myönnän sen ollut ei lainkaan joka päivämme vain ruusuinen. Mut ajat,mi muistoihin jäivät, ne koettu yhdessä on. Monet kauniit nuo onnemme päivät, sekä kolhaisut myös kohtalon. Toivon vain,että vuosia monta vielä saisimme yhdessä taivaltaa. Että matkamme ois huoletonta, elon tiellä kun kuljetaan. Minä vuosista menneistä sulle tahdon lausua kauneimman kiitoksen. Sinä kaikkeni rakkain oot mulle, vaikka harvoin saat kuulla sen. Reijo Taipale Ole hyvä ! Toiseen en löytänyt sanoja,sorry ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marilyn_M Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Kiitos SISSI07!Varmaan päädytään valssiin "Oikean löytänyt oon"Ainakin sanat sopivat hyvin meille Vielä, kun Rakkautemme valssin sanat löytyisivät jostain.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 yritän kaivaa jostain jotenkin kaverin avulla ...Vaikeeta on .!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marilyn_M Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Olisin vielä kysynyt löytyykö sanoja Taas päivä kaunein on Tätä ollaan mietitty kakkosvalssiksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Ah,niin uljahan vain prinssin rohkean nähdä mä sain. Leikkimään keralla kukkien näin, prinssini saapuvi varmaan. Taas päivä kaunein on, kun myötä auringon, saapuu prinssi, hän onneen mun vie, alkaa hurmaava yhteinen tie. En pelkää yötä maan, kun luonaan olla saan. Laulu lintusien soi meille yhteinen, kun prinssi sinilinnaan käy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marilyn_M Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Kiitoksia taas, kun olet laittanut sanoja!En sitten itsekkään löydä millään sanoja tuohon "Rakkautemme valssiin"Ainut tieto minulla on vain se, että Tapani Kansa laulaa kyseisen valssin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaija Oijennus(Guest) Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 NOUSEE PÄIVÄ, LASKEE PÄIVÄMuistaa sen tytön pienen voinhan,muistaa sen pojan pienen voin,milloin mä vanhenin, he milloin varttui noin?Kauniiksi tytön huomaan tulleen, pitkäksi pojan tulleen niin.Eilenhän vielä kanssaan leikittiin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää hetket näin.Siemen niin pian maasta kasvaa auringonkukaks silmissäin.Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet niin.Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin.Millaiset neuvot voisin antaa,tietänsä miten helpottaa?Päivittäin toisiltaan he parhaatneuvot saa.Tyyneltä molemmat niin näyttääniinkuin hääparin kuuluukin.Alle tuon katoksen myös tahtoisin.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo.Nousee päivä, laskee päivä,kiitää vuodet nuo.Talvet ja kesät toistaan seuraa,riemut ja surutkin kai tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Singer(Guest) Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Jos lukisitte ensin ketjun läpi,ennenkuin kysytte johonkin kappaleeseen sanoja.TuohonHääpäivään olisi löytynyt sanat tästä ketjusta edelliseltä sivulta.Tämä ketju on tullut aivantarpeettoman pitkäksi,kun monien laulujen sanat on siellä moneen kertaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marilyn_M Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Niinpä tosiaan olikin, mutta tässä hekumassa ei kato kaikkea huomaa.Mutta kyllä mulle vastaus tuli ilman nirputusta.Enpä tuota Hääpäivän sanoja ainoastaan kysellyt! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heta80(Guest) Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Vähän erilainen häävalssi Ewan McGregor and Nicole Kidman - Come What May (Elokuvasta Moulin Rouge)Never knew I could feel like thisLike I've never seen the sky beforeWant to vanish inside your kissEveryday I love you more and moreListen to my heart, can you hear it singsTelling me to give you everythingSeasons may change winter to springBut I love you until the end of timeCome what may, come what mayI will love you until my dying daySuddenly the world seems such a perfect placeSuddenly it moves with such a perfect graceSuddenly my life doesn't seem such a wasteIt all revolves around youAnd there's no mountain too high no river too wideSing out this song and I'll be there by your sideStorm clouds may gather and stars may collideBut I love you until the end of timeCome what may, come what mayI will love you until my dying dayOh come what may, come what mayI will love youSuddenly the world seems such a perfect place...Come what may, come what mayI will love you until my dying day Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heisaa Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Mua on mietityttänyt kaksi asiaa. 1. Onko olemassa valssia nimeltä Tonava kaunoinen? 2. Entä Tonavan aallot, onko se yhtä kuin Häämuistojen valssi? Ymmärsin näin joidenkin bändien sivuilta.Kiitos jo etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hh(Guest) Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 TYTTÄREN VALSSIMorsiusvalssi soi sulle nyt näin, kun luotani lähdet, mä ikävään jäin. On vuodet niin kauaksi jääneet jo taa, se lapsuutes mieleeni saa. Valssihin sulhanen morsion vie, näin alkavi teille nyt yhteinen tie. Oot morsian kaunis ja onnellinen, tuo pien oma tyttönen. Tyttärein, on valssi tää sun, oothan lapseni mun. Toivon sulle onnea vain, vaik’ kyyneleet silmiini sain. Ennen kuin alttarin ääreen sun vein, mä lahjaksi sulle tään sävelen tein. Kai viuluni sulle sen soittaa nyt saa, sinut toiselle sain luovuttaa. Tyttärein, mulle sä rakkahin oot, nyt liittonne enkelit ain varjelkoot. Soi morsiusvalssin nyt sävelet nää, ne sinulle muistoksi jää. Tyttärein, on valssi tää sun, oothan lapseni mun. Toivon sulle onnea vain, vaik’ kyyneleet silmiini sain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valkea ruusu(Guest) Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 ai hitsi kun oli hyvä kun tulin tätä ketjua lukemaan! Varsinaiseen häävalssiin, sekä kakkos häävalssiin löytyivät sanat! Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Ah,niin uljahan vain prinssin rohkean nähdä mä sain. Leikkimään keralla kukkien näin, prinssini saapuvi varmaan. Taas päivä kaunein on, kun myötä auringon, saapuu prinssi, hän onneen mun vie, alkaa hurmaava yhteinen tie. En pelkää yötä maan, kun luonaan olla saan. Laulu lintusien soi meille yhteinen, kun prinssi sinilinnaan käy.Onkohan tähän (Taas päivä kaunein on) olemassa suomeksi muita kuin tuo yksi säkeistä? Englanniksihan niitä löytyy kolme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kullero(Guest) Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Anteeksi että olen natsipoliisi... Pyynikki-valssissa hiivitään TAHMELAAN päin; Tammelan kaupunginosa on ihan eri puolella kaupunkia... Eikun sitä vaan että Tahmela on Pispalan ja Pyynikin etelän puolella, Tahmelan valtatie kulkee siellä. Tahmelan lähde on siellä ja pyhäjärven ranta on Tahmelaa.....Tammela on eripuolella kaupunkia, sielä turistis syö tapolan kopilta mustaa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pentti(Guest) Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Mua on mietityttänyt kaksi asiaa. 1. Onko olemassa valssia nimeltä Tonava kaunoinen? 2. Entä Tonavan aallot, onko se yhtä kuin Häämuistojen valssi? Ymmärsin näin joidenkin bändien sivuilta.Kiitos jo etukäteen!Tonava kaunoinen on muistaakseni Johan Strauss vanhemman, säveltämä wiener valssi. Olen katsellut telkkarista vuosikymmenien ajan uudenvuodenpäivän strauss konsertteja, jotka wienin filharmoonikot järjestävät. Klassisesta en pätkääkään käsitä, mutta jotenkin upea konsertti on ollut aina, vaikka perusrokkari olenkin.kakkos kysymys onkin vaikeampi, Virran Ola kyllä pystyi puhaltelemaan huuliltaan mitä vaan, valssit voivat olla yksi ja sama asia, häävalssin huuman melodia on Suomalaista puurattaat puurattaat linjaa koukeroisempi. jotenkin epäilen Franz Leharin tuotteeksi, kuten Kultaa ja Hopeaa, tai kerran viel, jotenkin sopis operettisäveltäjälle.Vastaukseni voivat olla tottakin, suotakoon se vanhalle höppänälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Mua on mietityttänyt kaksi asiaa. 1. Onko olemassa valssia nimeltä Tonava kaunoinen? 2. Entä Tonavan aallot, onko se yhtä kuin Häämuistojen valssi? Ymmärsin näin joidenkin bändien sivuilta.Kiitos jo etukäteen!1.On olemassa,sen on säveltänyt Johann Strauss nuorempi.Se on aika pitkä ja moni osainen,niinkuin Wiener-valssit yleensäkin.2.Tonavan aallot,säv.Ivanovici,on myös pitkä konserttivalssi,jossaei ole sanoja.Siitä lyhennetty ja sanoitettu versio on "Häämuistojen valssi. Eli Häämuistojen valssi ja Tonavan aallot on sama kappale, mutta Tonava kaunoinen on aivan eri kappale. Siihen ei ole sanoja. Tästä orkesteri häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevavaimo Kirjoitettu July 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2007 Heips! [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=vrolijk_26.gif]Olisiko kellään sanoja valssiin "Pariisin taivaan alla" ? Kiire!-tulevavaimo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts