Adelheid Kirjoitettu July 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2005 Onko sellainen valssi kuin keltaiset ruusut? Tietääkö joku sanoja? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Löytyykö joltakulta Olavi Virran aikoinaan levyttämän biisin "Tirolin maass' jos ruusun saan" sanoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Löytyykö joltakulta Olavi Virran aikoinaan levyttämän biisin "Tirolin maass' jos ruusun saan" sanoja? Tirolin maass´jos ruusun saanTirolin maass´ jo ruusun saansilloin saan merkin onnekkaanKeralla ruusun armahansaan ensi lemmen hehkuvanJos merkin oikein ymmärtäisinkeralla ruusun luokses jäisinSilloin saat lemmen riemuineensilloin sut onnekkaaks mä teenTirolin kaunis neitonenjos mulle annat ruususenSe parhain onni varmaan oisen luotas koskaan lähtis poisSois laulu silloin vuoriteilläon silloin aina onni meilläJos annat mulle ruususensaat vastalahjaks rakkauden Tästä bändi häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu August 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2005 Kiitoksia Tirolin maass' jos ruusun saan -biisin sanoista. Epämusikaalisena :-/ kysyisin vielä, että onko se valssi vai kuvittelenko ainoastaan...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu August 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2005 Kiitoksia Tirolin maass' jos ruusun saan -biisin sanoista. Epämusikaalisena :-/ kysyisin vielä, että onko se valssi vai kuvittelenko ainoastaan...?Kyllä se on valssi. Tästä bändi häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teitsu Kirjoitettu September 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2005 Entä Rakkauden tuulet?Ei tunnu löytyvän mistään ??? Edit.No nyt kun luin tarkempaan, niin se taitaakin olla pelkkä instrumentaali... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirlandaa Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 TAAS AURINKO NOUSEETaas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaaolit unessa luonain, sait mut rakastumaanSaat siipiini tuulen, nojaan taas lujaa muuriinSaan vettä mun juuriin, olen janoinen puuOlet kosteaa multaa, olet valkoista tultaOlet taivaani maassa, minut ehjäksi teetJa jos aavoilla tuulee,olet purje mun laivaanOlet enkeli taivaan, sua saan rakastaaTaas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaaSain maa ja sain taivaan, minut ehjäksi teetJa jos aavoilla tuulee,olet purje mun laivaanOlet enkeli taivaan, sua saan rakastaa.[move] :[/move]Tähän Annie's songiin on toisenlaisetkin suomenkieliset sanat olemassa. Ne alkaa jotenkin näin: Sinä tunteeni täytät..Osaako joku jatkaa?Muoks. Eipä ole tullut keltään vastauksia :-/. Anyway, itse muistin taas jotain uutta noista sanoituksista. Biisi alkaa mielestäni näin:Sinut aistin kuin tuulen, aamukasteisen uuden. Sinä tunteeni täytät -- Mutta muuta en muista, äh! > Saisko keneltäkään apuja?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Koster-valssi Koster-valssi soi, poies jäädä siitä ei voi. Kun se helkähtää, hii-o-hoi huolet kauaksi jää. Koster-valssi soi, tuuli touveissa taas ilakoi. Armahin rinnallain tanssi riemuiten vain! Kuule sinä aarre taivahan, Koster-saaren kaunein morsian, milloin kuulla saa, koska pappilaan yhdessä kuljetaan? Koster- venheesein istu hetkeks mun rinnallein! Öinen tuulonen purtta vie hiljaa keinutellen. Yllämme on yö, taakse jääneet on arki ja työ. Armahain rinnallain istuu haaveillen vain. Kuule sinä... Neito verraton, luonas rauhan satama on. Sinne käydä suo, hetki luonasi autuuden tuo. Istu polvellein, sinä olethan mun tyttösein? Armahain rinnallain onnet löydät sä vain. Kuule sinä... Kerran sun mä saan, kerran meidät kai pappilaan Koster-venhe vie, alkaa yhteinen elämän tie. Koster-valssi soi, kukaan jäädä pois siitä ei voi. Armahain rinnallain tanssii riemuiten vain. Kuule sinä... Tästä bändi häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouskupossu Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 kiva ketju!!ei vaan löytynyt lumikkivalssin sanoja.. olisiko jollain?se nimi on "taas päivä kaunein on" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppu Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 HELP!Olen yrittänyt löytää sanoja lauluun "Rakkaus on sininen", ainakin Yölintu on esittänyt ???Niin ja sit Leijonakuninkaasta "Can you feel the love tonight" suomeksi / englanniksi? Meillä vähän erilaiset häät, joten musiikkikin tavallisuudesta poikkeavaa ;D ;D ;D-Hoppu- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu November 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2005 HELP!Olen yrittänyt löytää sanoja lauluun "Rakkaus on sininen" RAKKAUS ON SININENKaunis on maailmain,kaunis kun luoksein sinut mä sainKaunis on rakkautein,kaunis kun saavuit mun lähellein.Niin kuin vie virta venhettäin, kuljettaa onni saa sydäntäin.Rakkaus on sininen kuin kesätaivas onnellinenKaipuu on sininen,kuin hämy illan yksinäisen. Rakkaus on sininen,kun lähdet jälleen luotani munRakkaus on sininenkuin, kuin sinitaivas silmissä sun. Tästä bändi häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinjami Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Etsin sanoja kappaleeseen "Tää päivä kaunein on" (tai taas päivä kaunein on?) Alkuperäinen nimi "Some day my prince will come" elokuvasta Lumikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Taas päivä kaunein on,kun myötä auringon,saapuu prinssi,hän onneen mun vie,alkaa hurmaava yhteinen tie.En pelkää yötä maan,kun luonaan olla saan.Laulu lintusiensoi meille yhteinen,kun prinssi sinilinnaan käy.Edit. Mulle vihjattiin, että kuulemma tähän kuuluu alkuosakin, joka menee näin:Ah,niin uljahan vain prinssin rohkean nähdä mä sain. Leikkimään keralla kukkien näin, prinssini saapuvi varmaan. Mä en kyllä muista tuommoista koskaan kuulleeni, mutta kai se on uskottava kun näin sanotaan... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinjami Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Kiitos pampam Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaijaJaMikko Kirjoitettu January 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2006 AIKA KALLIS YHTEINENNiin monta yötä oot pelastanutNiin monta aamua oot antanutKun mutkaisen tien jota elämä vieKanssani oot kulkenut Niin monesti kiville reittimme veiNiin monesti huolet taas painaneet eiKultaisen juovan kun aamuuni tuotJa valoa päivääni luot On aika kallis yhteinenLiian harvoin huomaan senKanssas nauttia mä saanKun elämä antaa kalleintaanAika kallis yhteinenKultaan kietoo eilisenNäin matkoilleni sinut saanVaikka et luonain oisikaan Niin monesti syliin sut sulkenut oonNiin monesti syliisi nukkunut oonTunteiden myrskyyn ei milloinkaanIlta laskea saa huntuaan Niin monesti helppoa ollut kai onNiin monesti pettymys on lohdutonVaan tunteet aidot nyt kertovat senOn rakkaus todellinenJanne Tulkin valssi. Vaikka mies ei sinänsä ole suosikkejani, niin tämä valssi on aivan mieletön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni80 Kirjoitettu January 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2006 Heippati. Ihana ihana ketju ;DOnkos tuo Metallican biisi valssi tai entä se Puhu rakkaudesta hiljaa?! Kummatkin on ihania ja aikas sopivia meiän häihin. Vaikka eipä sen pakko ole valssi olla.metallican biisi ei ole valssi. ja puhu hiljaa rakkaudesta laulaa janne tulkki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
skugga Kirjoitettu January 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 Annie´songin suomenkieliset toiset sanat löytyy ihan uusimmasta Suuresta Toivelaulukirjasta, eli numero 18.Mä haluaisin häävalssikseni Olavi Virran Yö kerran unhoa annoit- valssin. Kaunis, hidas valssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Story Kirjoitettu March 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2006 Vanhempieni häissä on tanssittu häävalssina "Seitsemän tuntia onnehen". Onko kellään mitään tietoa missä voisin sen kuulla tai sanoja tähän? Olisi ihana kuulla se, mutten löydä tätä mistään. :-/Toinen hukassa oleva kappale on nimeltään "Tosca", joka on ollut isovanhempieni häävalssi. Sitäkään en löydä mistään, joten kaikki tieto ja sanat olisivat tervetulleita!- Kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu March 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2006 Seitsemän tuntia onnehen Elo kerran kaikillen, suopi ihmepäivän sen jolloin ruusun hohteen maailma saa ja hetket nuo kirkastaa. Tämä ihmepäivä mun, tuoko riemun toivotun? Pian tunnit iltaan nyt liittäkää ja toiveet täyttäkää. Seitsemän tuntia onnehen, vihdoin mä nään siis hetken sen. Satumaahan kun kanssasi laulellen hurmaan lemmen leijailen. Ihmeiden päivän onnekkaan yksin sä mulle annoit vaan. Monet toivehet nää mi on rinnassain täyttyvi kanssasi armain. Kuin huumeessa kuljen sua kaivaten nämä seitsemän tuntia onnehen. Tästä bändi häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Story Kirjoitettu March 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2006 KIITOS Pepe! Tämä valotti salaisuuksien arkkua jo aika paljon! Sotavuosien suosikit on paikannettu tuttavapiiristä ja Kauneimmat häävalssit on tilauksessa - pääsen kuulostelemaan molempia kappaleita viikon sisään! Tosca on tuolla levyllä instrumentaalina, mutta sanatkin olisi tietysti kiva päästä silti lukaisemaan. Täältä Saksasta käsin on vaan niin pirun vaikea päästä Toivelaulukirjoihin käsiksi :-/ Isoisä olisi varmaan aika otettu jos hänen ja mummin vanha häävalssi olisi valittu meillekin : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu March 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2006 Tosca (kaipaus) Mä kaukaa hiljaa häntä katselin tunteeni parhaat mä häneltä peittelin Ken lähdön hetken saattaa tiennyt milloinkaan kuinka hän huolissaan jäi mua kaivaten odottamaan. Jos kerran taasen tiemme erkanee kaiken nyt kestän kun eräs mua muistelee Mut sitten jälleen saavun etsin ystäväin milloinkaan uudestaan ei hän pääse mun viereltäin. Levyttänyt Metro-Tytöt 1958 Tanssiorkesteri häihin tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Story Kirjoitettu March 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2006 Kiitos Pepe kiltti! :-XEihän nuo nyt tosiaan häähenkiset sanat ole, muttei toisaalta mitkään aiheen vierestä kauhean paljon lipsuvatkaan. Mua kuitenkin vähän jäis kaivelemaan instrumentaalinakin esitetty häävalssi, jos siihen kuitenkin oikeasti olis jotkut tosi hurjat sanat olemassa. Eli ihan varteenotettava valssi, kunhan vielä kuulen biisin levyltäkin myöhemmin tällä viikolla. Kiitos vielä kerran, ihana kun joku jaksaa auttaa ja vaivautua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu March 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2006 Kiitos kaikille sanoja laittaneille!! ... tää kuivaa kyyneleet ja lähtee kirjaston levyhyllylle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Löysin toisetkin sanat tuohon Toscaan: Kaipaus (Tosca) Sä kaukaa saavuit maasta vieraiden vain vaiti ollen mä sinua katselin. Ja silloin tunsin kuinka silta katseiden johdattaa toivojaa,vaikka sanat on vieraitakin. Niin hiljaa kuljin siltaa luokses sun liittomme tunsin jo tähdissä solmitun. Ei ole väärää suuntaa tiellä kohtalon viimeinkin kohtasin hänet ken mulle määrätty on. Aaltojen pauhu riemuitsevin myrskyten niin kuin tunteenikin taivaan kaareen soi,tähdet jossain karkeloi. Olin luonas sun onnen uneksitun kaivatun kauan odotetun. Silloin haihtuu muu,silloin aikakin seisahtuu. Oi,saavu luoksein maasta vieraiden vain vaiti ollen nyt sinua kaipailen Ei ole väärää suuntaa tiellä kohtalon viimeinkin rakkahin saavu luoksein niin määrätty on. Levyttänyt Laila KinnunenOrkesteri häihin tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Story Kirjoitettu March 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2006 Kiitos Pepe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts