Pepe Laine Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Heips! [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=vrolijk_26.gif]Olisiko kellään sanoja valssiin "Pariisin taivaan alla" ? Kiire!-tulevavaimoMene kirjastoon ja etsi Suuri Toivelaulukirja 5,sanat löytyyy sieltä. Tanssi- ja bilemusiikkia häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulina Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Moiksista!Ensimmäisellä sivulla (kolmannessa viestissä) on kaunis Talvihäät -valssi"On taivaanrannassa talven taikaa. Niin kuulas on sää. Pakkasilmassa kello kaikaa, hääkutsu helähtää. Niin puhtaan kaunis on lumen pinta, jää kristallinen, Hääpäivää ihaninta ei haittaa kylmyys pakkasen. Soi häävalssi loitolle sen...." jne.Miltäköhän levyltä sen voisi löytää? Netistä en löytänyt kyseisestä valssista juurikaan tieota. Oliskos kenelläkään muistissaan muita talviaiheisia valsseja? Talvihäissämme haluaisimme tanssia jonkun muun kuin ihan kesäisen kukkaisvalssin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tulevavaimo(Guest) Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Mene kirjastoon ja etsi Suuri Toivelaulukirja 5,sanat löytyyy sieltä.Kiitos Pepelle vinkistä!! [smiley=dankk2.gif]-tulevavaimo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niin onnellinen oon(Guest) Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Marina78 taisi kysellä Markku Aron levyttämän valssin "Niin onnellinen oon" suomenkielisiä sanoja, joten olepa hyvä NIIN ONNELLINEN OONOnnemme siemen itää, sun minä tahdon pitää.Rakkaus kasvaa päivittäin, olkoon ja käyköön näin.Niin onnellinen oon,näin aina jatkukoon.Tyynet ja myrskytkin yhdessä kestämme helposti kaksistaan Kun vain sun rakkautes lämpöinen säilyy ja ainiaan kestää vaan.Rakkaus onnen takaa, kaikki voin kanssas jakaa.Silmäsi kertoo jälleen sen, tunne on ainainen.Niin onnellinen oon, näin aina jatkukoon.Rakkaus onnen takaa.kaikki voin kanssas jakaa.Silmäsi kertoo jälleen sen, tunne on ainainen.Niin onnellinen oon,näin aina jatkukoon.Toivottavasti vastaus ei tullut liian myöhään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iida(Guest) Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Oliskos kenelläkään kirjoittaa tuon valssin sanoja.Suurkiitos, jos löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 AAMUKun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläinNiin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäinsiihen mä jäänSä tuot niin hiljaa kätes kädelleinSanot kultasein, mä näin tahdon olla vain Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaanVain hyvänolon hiipivän mä tunnen suonissain odotan vaanSä viet mun hiljaa niin kuin varoenJa mä myötäilen ja näin tahdon olla vain Ei saa tätä tunnelmaa kun vain aamuisinNäin aloittaa mä päiväni tahdonkinJa syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläinNiin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäinSiihen mä jäänSä tuot niin hiljaa kätes kädeilleinSanot kultasein mä näin tahdon olla vain HÄÄBÄNDI TÄSTÄ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvineito Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Meillä häävalssina FBI-beatin Huhtikuun hetki (Säv: Markus Törmälä, San: Ilkka Taalikka, Levyltä nuotinnos ESTRADOS)Muistan sen keväisen hetken huhtikuun.Sinulle ojensin sormuksen kultaisen merkiksi rakkauden.Hetken sen yhteisen luonto hehkumaan saijoen rantaan kun kuljettiin vannomaan yhteiset rakkauden lait.Sielussain tunnen sen hetken huhtikuun.Sinut sain omaksi rakkahimpain, muuta en toivonut lain.Sielussain tunnen sen hetken huhtikuun.Päivä tuo kaunehin säilyy se ain, sinua rakastan vain.Käydä näin käsikkäin tiemme yhteisen.Saamme nyt kulkea rakkauden polkua toista suudellen.Aika lie muistot vie hetken huhtikuun.Elossa nuoruuden rakkaus on ikuinen vain jos uskoo sen.Sielussain tunnen sen hetken huhtikuun.Sinut sain omaksi rakkahimpain, muuta en toivonut lain.Sielussain tunnen sen hetken huhtikuun.Päivä tuo kaunehin säilyy se ain, sinua rakastan vain.Päivä tuo kaunehin säilyy se ain, sinua rakastan vain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvineito Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Toisena valssina meillä on luultavasti Yölintu, ja kolmantena valssina Satakielen laulu.SATAKIELEN LAULUSatakielen laulu soi,rakkaus kaipuun mulle toi.Lintu laulaa säveltään,sydän kaipaa ystävää.Sinisilmät nauraen,korvaan kuiskit laulaen.Onko rakkautta tää,silloin syliis minä jään.";" En tiennyt mä silloin,kun tanssiin sut hain,et' millaisen aarteenmä rinnallein sain.Näin tanssimme jälleen, kun valssi tää soi.Sun rinnallas kulkea,tahtoisin ain ";"Rakkauslaulu hiljaa soi,tanssi meidät yhteen toi.Sävel kaunein päällä maan,kutsuu häitä tanssimaan.Lintu kertoo laulullaan,nyt oman kullan saan.Alkaa tiemme yhteinen,käsi kädes' kulkien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka81 Kirjoitettu October 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2007 Tää on tosi hyödyllinen ketju,upeaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janskun Kirjoitettu November 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2007 Miltä levyltä voisi kuulla: tää päivä on teidän-valssin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 TÄÄ PÄIVÄ ON TEIDÄN Kellojen soiton mä kuulen ja urkujen pauhu ylhäältä soi. Te alttarin edessä seisotte hiljaa ei kauniimpaa hetkeä olla kai voi. Sun silmäsi tähtinä hehkuu kun sormuksen sormees hän pujottaa. Se merkki on yhteisen ikuisen liiton se merkki on ikuisen rakkauden. Tää päivä on teidän se päivä on nyt kun tanssitte rakkauden tanssin. Tähdetkin taivaan teitä nyt katsoo kun jaatte tän päivän niin onnellisen Ootte yhdessä olleet jo kauan ihan nuoresta toisiinne tukeutuen. On tunteenne kasvanut vuosien myötä niin ilot kuin surutkin ain jakaen. Nyt tienne on alussa vasta sen kuljette voimalla rakkauden. Kaikki se kestää ja kaikki se voittaa sen voima on suuri ja ihmeellinen. Finlanders levyllä Kauneinta häämusiikkia Tästä orkesteri häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nanulinna Kirjoitettu December 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2007 Onpa hyvä viestiketju! Häävalssia mietitään parhaillaan...Kappaleista on kätevä käydä kuuntelemassa pieni pätkä esim. osoitteessa http://download.netanttila.com (mikäli ko kappale sieltä löytyy - useimmat tunnetuista kyllä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Taru Elena_* Kirjoitettu March 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2008 Heip!Kuulin kauniin instrumentaalipätkän Tuulin ja Hannun häävalssista. Onkohan tähän kappaleeseen olemassa sanoja? Entä nuotteja jossain? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taru Elena Kirjoitettu March 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2008 Kas kun olin unohtanut kirjautua. Olisin vielä kysynyt miltä levyltä tuon Tuulin ja Hannun häävalssin voisi löytää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narskutus Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Mulla ois hakusessa valssi, jossa lauletaan jotain joko rantakoivusta tai sitten ihan vaan koivusta. Ilmeisesti soinut jossain Uuno Turhapuro elokuvassa. Osaisko joku noin huonoista "vihjeistä" kertoa mikä valssi on kyseessä?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esson Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 (muokattu) ^Mahtaisiko olla Matti Salmisen Rantakoivun alla, elokuvasta Uuno muuttaa maalle?Siis korjaan, A. Aimon säveltämä, Matti Salminen on vain levyttänyt kappaleen. Muokattu: October 9, 2008, käyttäjä: anselmi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2009 Löytyiskö keltään Muskan häävalssin huuma jo haihtunut lie... sanoja??Se on niin hyvä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynis Kirjoitettu January 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2009 (muokattu) * Muokattu: April 6, 2016, käyttäjä: Hynis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu February 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2009 mahtaisko löytyä sanoja valsseihin Lumous ja Lemmen seitsemäs taivas? ne löytyvät levyltä kauneimmat häävalssit 2, mutta instrumentaaliversioina, joten haluaisin varmistaa mikä teksti joillekin saattaa tulla mieleen. levyn biisilista: http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php...E4valssit+osa+2 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pirjo Niemi Kirjoitettu December 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2009 NUORUUSMUISTOJA1. "On arkea elomme tää, ja kaikki mi jäljelle jää - päivät sen, nuoruuden - usein muistoissa kimaltelee. Ei aina se ruusuja suo, ei aina se onnea tuo. Kuitenkin tiedän sen: nuoruuden aika on rakkauden. Kertosäe: Taas muistelen aikaa nuoruuden, kauneinta aikaa rakkauden. Kirkkainta päivää, yötöntä yötä kansssi viettää sain. Nuo kuvina silmissäni näin: häävalssit, hunnut ystäväin. Ilot ja surut, ne kullanmurut, kaikki on muistoja vain. 2. On elomme muistoja vain, on elomme haaveita vain. Päivät sen nuoruuden kulkee ohitse kimaltaen. Ei aina se ruusuja suo...." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pirjo Niemi Kirjoitettu December 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2009 mahtaisko löytyä sanoja valsseihin Lumous ja Lemmen seitsemäs taivas? ne löytyvät levyltä kauneimmat häävalssit 2, mutta instrumentaaliversioina, joten haluaisin varmistaa mikä teksti joillekin saattaa tulla mieleen. levyn biisilista: http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php...E4valssit+osa+2 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 Hannun ja Tuulin häävalssi löytyy Tsuumi Sound System -nimisen yhtyeen levyltä Hotas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henkka Kirjoitettu August 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2010 YÖ - Satukirjan sankari(Säv: Olli Lindholm & Mikko Kangasjärvi, San: Pauli Hanhiniemi) Kerran sankari mätkähti tarinastaanSatukirjasta arkehen vaan.Outoja katseli maisemiaan,Kun ei linnaa näy ainuttakaan.Lohikäärmeitä ei, kreivit ratsastaneetEivät neitojaan pelastamaan.Minnepä saapuikaan hän matkallaan,Näki työtä ja touhua vaan.kerto:Ihmisten silmissä tuikkivan senNäki lämpöään hehkuvan innostaen.Läpi aikuisten huolten ja haastehienNäki rakkauden - ja hän tunnisti sen.Niimpä sankari ei kohta haikaillutkaanSatukirjaansa seikkailemaan.Löysi hän onnen ja sankaruudenTosipaikoista arjesta vaan.kertoIhmisten silmissä tuikkivan senNäki lämpöään hehkuvan innostaen.Läpi aikuisten huolten ja haastehienNäki rakkauden.Nuotit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rii'a Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Riki Sorsa - Kaunis on hänKauneimman naisen nään edessäin,onko harhaa se mielen, hän on haave ja enemmän.Enkä lausettakaan,uskalla sanoa,vain vaieten mietin,kuinka kaunis onkaan hän.Varjoihin peittyy tie,naiseni kaunein tanssiin viimeiseen mut vie,et mennä voi.Sävelmä kantautuu,minua vasten vartalonsa painautuu,yö hiljaa soi.Kaunis on hän.Lumivalkoinen alla maa,on paljainen jalkain,tuuli käy nainen värähtää.Etkö kylmästä vois lämpööni sä jäädä,kun hellimmin pyydän.Kuinka kaunis onkaan hän.Varjoihin peittyy tie,naiseni kaunein tanssiin viimeiseen mut vie,et mennä voi.Sävelmä kantautuu,minua vasten vartalonsa painautuu,yö hiljaa soi.Varjoihin peittyy tie,naiseni kaunein tanssiin viimeiseen mut vie,et mennä voi.Sävelmä kantautuu,minua vasten vartalonsa painautuu,yö hiljaa soi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lissu Kirjoitettu April 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2011 HeiEn huomannut oliko tämän sanoja, mutta laitoin nyt. Eli Janne Raappana ja Kaksi Onnellista. Aivan ihana <3Missä on se pieni tyttöjoka nauravin silmin aina leikki pikku prinsessaahäähunnussaanMissä on se pieni tyttö joka seinään kun piirsiriitti hymy isän sydämen sulattamaan.Nyt leikit taakse jääneet jo onmutta tuttu hymy on morsionNiin katsovat toisiaan silmiinKaksi onnellista, täynnä rakkauttaHe tanssivat nousevat pilviinkaksi onnellista, luodut toisillensaMissä on se pieni poikajoka päättäväisestiaikoi kiertää koko maapallon raketillaanMissä on se pieni poika joka äitiään halaslähtiessään koulumatkaansa taivaltamaan.Nyt puheet on jo aikamiehenMutta tuttu katse on sulhasenNiin katsovat toisiaan silmiinkaksi onnellista, täynnä rakkauttaHe tanssivat nousevat pilviinKaksi onnellista, luodut toisillensaNyt huoli on poisJa jos huomen sen toisNiin yhdessä helpommin kestääVain kahdella on sama tie kohtalonkun yhteinen on määränpääMinä muistan tämän päivän niin kauan kuin elänTätä tunnelmaa unohda en milloinkaanNiin katsovat toisiaan silmiin....jneMinä muistan tämän päivän niin kauan kuin elän,tätä tunnelmaa unohda en milloinkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts