Riisimuro Kirjoitettu March 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2006 Tässä vielä tällainen,luulen että on Jari Sillanpäätä...Häävalssi kun meille soi,se herkimmän hetkemme loi,kun kahden me tanssimmetän kauneimman häävalssimme.Taas laulu lintujen soi häitä ilmoittaenei pysty kuut,ei tähdetkäänsun rinnallas säihkymään.Valssiin sinut saatan, kaikkein kalleinkäsilläni keinut, rakkaimpain.Elämäni päivän kauneimman kanssas jaanainiaaks sinut kun saan.On tuoksuja tulvillaan, tää kukkiva kesäinen maa.Kuin luontokin riemuissaansen antaisi häälahjanaan.Taas laulu lintujen, soi häitä ilmoittaenei pysty kuut,ei tähdetkään sun rinnallas säihkymään.Valssiin sinut saatan, kaikkein kallein...Varsinkin kertosäe on aika ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueViolet Kirjoitettu April 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2006 Kuinka Kielon jäähyväiset -valssin sanat menevät? Kiitos vastauksesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu April 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2006 Kielon jäähyväisetLuoksein käy, lämmin läntinen tuulonen.Värjyen, pieni kielo sua kaipaelen.Kevätauringon säde lehdoissa leikkiä lyö.Tule jo, odotan sua, ennen kuin saapuu jo ylleni yö.Kun taivas ja maa kesän tuoksuja on tulvillaan,unohdan silloin mä sen: pian kuolohon käyn kalveten.Mullassa maan uinua saan.Lumihiutaleet leijuu niin hiljaamua tuuditellen keväimehen, kerran mi saapuvi taas uudelleen.(suom. sanat Kerttu Mustonen) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ametisti Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Tarvitsen hieman apua... nimittäin kysyisin onko Tahdon tanssia kanssasi (Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela), Sinun kanssasi (Simo Silmu) ja Taas aurinko nousee (En tiedä esittäjää) valsseja. Käymme yhdessä ain ei taida olla valssi?! KIITOS! Tietäisikö joku sanoja tuohon Tahdon tanssia kanssasi kappaleeseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Tarvitsen hieman apua... nimittäin kysyisin onko Tahdon tanssia kanssasi (Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela), Sinun kanssasi (Simo Silmu) ja Taas aurinko nousee (En tiedä esittäjää) valsseja. Käymme yhdessä ain ei taida olla valssi?! KIITOS! Tietäisikö joku sanoja tuohon Tahdon tanssia kanssasi kappaleeseen? Noista mainitsemistasi kappaleista vain "Sinun kanssasi on valssi. Tästä orkesteri häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ametisti Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Kiitoksia Pepelle! Voi harmi, kun mä jo ihastuin tuohon Tomi Metsäkedon kappaleeseen niin kovasti. :-/ Täytyy etsiä jokin toinen kappale valssiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Noista mainitsemistasi kappaleista vain "Sinun kanssasi on valssi.Mä kuvittelisin kyllä tuon "Taas aurinko nousee" olevan myös valssi. Vai onkos noita saman nimisiä biisejä useampia? Tää mitä mä ajattelen on Ressun esittämä suomennos Annie's Song:ista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syysmorsmaikku Kirjoitettu April 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2006 ;DLöytyiskö sanoja "Lemmen seitsemäs taivas" -valssille? Saattaa tosin olla, että jytäämme sen ilman hoilotusta, mutta kuitenkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amie Kirjoitettu April 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2006 Löytyisikö sanoja (ja / tai nuotteja) Souvareitten Nina valssiin?Olen kuullut ko. valssin kerran ja sopisi mielestäni tosi hyvin toiseksi valssiksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu April 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2006 Nina Oman tien kulkijaa tähti johtaa maailmaan kiehtovaan tie vie Kautta seikkailujen reitti itsenäisen kohti onnea suunnistaa Etsien satamaa jossa kohtaa tärkeimmän ystävän käy tie Nina löysit nyt sen aidon rakkauden,jota toiset ei koskaan saa Kumpa seesteinen matkanne ois eikä aurinko haihtuisi pois Vaan ajan onnellisen,lujan rakkauden teille taivaitten haltijat sois Kumpa seesteinen matkanne ois hellyys purttanne ain ankkurois Jaan ilon kanssasi sun,sinä lapseni mun kukaan kauniimpi olla ei vois Arki myös olla voi suurta juhlaa kahdestaan huoletkaan ei syö Teillä toisenne on,valo sammumaton teitä yhdessä johdattaa Rakkauden luoja loi sitä tuhlaa helkkyvää sävelmää soi yö Ootte löytäneet sen aidon rakkauden ole ei mitään suurempaa. Tästä tanssiorkesteri häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu June 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2006 Vain kaksi nauhaaJos laulaa mä saisinniin lauluista kauneinnyt sulle vain kertoismun rakkaudestainjos kiertäisin maailmansen kalleudet toisinsun jalkojes juureenne kantaisin vain Mut oon vain mä köyhä miesmies arkinen aivanja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toinsinisen niin kuin silmät sunpunaisen kuin vereni mun Jos oisin kuin ruhtinaatniin valkoisin valjakoinsua noutaisin luokseinmä kuin prinsessaajos oisin kuin kuninkaatniin linnoista mahtavinsais palvelijoineen vain sua odottaa Mut oon vain mä köyhä miesmies arkinen aivanja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toin Jos laulaa mä saisinniin lauluista kauneinnyt sulle vain kertoismun rakkaudestainsä ethän vain pelkääet koskaan jää yksinjos nauhojain kannatjotka sulle toin Sulle vain, sulle vainkaikkeni soinmut vain kaksi nauhaasun hiuksiisi toin Bändi häihin Tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piprulli Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 onko Stellan esittämä häävalssi oikeasti häävalssi? biisin voi käydä kuuntelemassa osoitteessa http://www.mikseri.net/artists/stella.18003.php (se on ihan laillista ja teostovapaata musiikkia). Sanat vaan on siinä kappaleessa aivan mahtavat!Stella HäävalssiTuulimyllyjä vastaantäällä taistellaanViima hiuksissa viipyy hetken vaanToiset nuorena nukkuujoskus se pelko uniin kulkeutuuSitten sinä oot siinä silität mun hikistä päätä joku taika sulla on sillä:..::Sinä vain , sinä vain saat mut luottamaan meillä on aikaaSinä vain , sinä vain , sinä vain saat mut tuntemaan että mä kelpaan::..Kun pyryttää ja pajutkin taipuu kinosten alle hautautuu.Täytyy olla lujasta luusta että selviytyy.Hangen alla paine kasvaa kestänkö sen mitä vaaditaanRakas , onneks sä oot siinä silität mun hikistä päätä joku taika sulla on sillä:..::Sinä vain , sinä vain saat mut luottamaan meillä on aikaaSinä vain , sinä vain , sinä vain saat mut tuntemaan , että mä kelpaan::..Sitten sinä oot siinä silität mun hikistä päätä joku taika sulla on , sillä:..::Sinä vain , sinä vain saat mut luottamaanmeillä on aikaaSinä vain , sinä vainsinä vain , saat mut tuntemaanettä mä kelpaan.Sinä vain , sinä vain saat mut taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.Sinä vain , sinä vain, sinä vain saat mut nousemaan läpi hangen ja roudan::.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Yölintu - Sinun kanssasiAamu aurinko säteensä niityille luopäivä tärkeä meille kun koittaaluonto kauneimman huntunsa meille nyt suokellot kun kutsuen soittaakirkon portaille johdattaa rinnallas tiesieltä yhteinen onnemme alkaajälkeen aamenen kulkumme juhlaan se vievalssi tän todeksi muuttaa Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ainsinut tuntea tahdon mä ain rinnallainpäivä jokainen lahjamme yhteinen onkulku kahden on voittamatonSinun silmiisi katson ja tiedän mä sensinun kanssasi vain olen onnellinentule vierelläin kulkemaan elämän tiemeidät onnehen suurimpaan vie(2x) Tule vierelläin kulkemaan elämän tiemeidät onnehen suurimpaan vie Orkesteri häihin Tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unia Kirjoitettu June 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2006 Kyllä se on Ressun versio Annie´s Song:sta,mutta ei valssi,vaan lähinnä jotain disco-jytkettä.Niin siis tämä Ressun versio on varmaankin discojytkettä, mutta alkuperäinen Annie's Song (vaikka sanat olisivatkin samat kuin Ressun laulamassa) on kyllä oikein hyvin toiminut valssina kaksissakin häissä. Tosin näissä häissä on laulettu englanniksi. Laululla on kahdet sanat suomeksi. Ressun biisi alkaa: Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa. Toisilla sanoilla taas: Sinut aistin kuin tuulen, aamukasteisen uuden. Viim. mainitut sanat löytyvät Kauneimmat rakkauslaulut -kirjasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasunen Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Löytyiskö sanoja Yölinnun häävalssiin? On aivan ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Vaikka kuinka kauas toisistammeHetki tää on meille juhlaa,toiveemme täyttää.Päivä lämpöänsä tuhlaa,loistonsa näyttää. Yhdessä oomme, vahvoja niin.Katso onnen aurinkoomme,sen säteisiin. Vaikka kuinka kauas toisistamme,tässä elämässä taivallamme,liekki silti palaa, rakkauden valaa.Meidän sydämmet ei koskaan vois unhoittaa. Äsken lupauksen annoit, onneen sut johtaa.Sulle myöskin sen mä vannoin,kun arki koittaa,luotamme voimaan, vain haaveiden.Emme väsy unelmoimaan, uskothan sen? Tanssiorkesteri häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasunen Kirjoitettu June 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2006 Joo kyllä se se on Kiitos, en vaan ollut huomannu sitä kun en tiennyt alkuperäistä nimeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taru(Guest) Kirjoitettu July 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2006 OrvokkiseppeleOn lauantai, kukkimaan kunnaat kevät sai. Niin kaunis sää, päivä tää mieleen aina jää. Ei kauniimpaa aikaa varmaan koskaan elää saa. Näin kahdestaan kirkkoon kun astellaan. Orvokkikimpusta saat seppeleen, morsiushunnun niistä mä teen. Hiuksilles painan sen suudelmineen rinnallas kirkkoon kun astun. Orvokkikimpusta saat seppeleen, morsiushunnun niistä mä teen. Luotani päästä en sua milloinkaan, yhdessä kuljetaan. Myös auringon kultainen katse hellä on. Kuin kuiskien tuuli käy, taivas sininen. Näin luontokin meitä juhlii paistein ihanin, Näin kahdestaan kirkkoon kun astellaan. Orvokkikimpusta saat seppeleen, morsiushunnun niistä mä teen. Hiuksilles painan sen suudelmineen rinnallas kirkkoon kun astun. Orvokkikimpusta saat seppeleen, morsiushunnun niistä mä teen. Luotani päästä en sua milloinkaan, yhdessä kuljetaan. TUOKSUVAT TUOMIEN VALKOISET KUKKASET (VALKOAKAASIAT) Tuoksuvat tuomien valkoiset kukkaset, terttuinsa peitos on puu. Lehdossa laulanta soi satakielien. Hiljaiseen yöhön luo loisteensa kuu. Muistatko kesän, kun tuoksussa tuomien haaveillen istuimme ain? Kuiskaili silloin tuo helkyntä hempeä: Armaani, aina, sun ain oon ma vain! Vuodet on vierineet, hurmos on haihtunut, nuoruus jo mennyt on, oi! Vaan en ma valkoisten tuomien tuoksua unhoittaa koskaan, en koskaan ma voi Oikean löytänyt oon Vuosia monta kai kumpikin on kulkenut tahollaan. Vuosia monta kai etsinyt vain ihmistä oikeaa. Kokea täytyy kai kaikki tää ennen kuin ymmärtää, että nyt elämänkumppanin oikean löytänyt oon. Kuin unessa tanssimme valssin tään, sun silmissäs onnen kyyneleet nään. Mä sinua niin paljon rakastan, sun tanssivan rinnallain ain' haluan. Tää tunteista suurin ja voimakkain on rakkaus, jonka sulta mä sain. Sen sydämessäin tahdon säilyttää niin kauan kuin jatkuu elämä tää. Tänään kun tietämme yhteistä lähdetään kulkemaan, toivon, et' kummankin virheistä yhdessä opitaan. Rakkautta yhteistä kun vaalitaan, toinen toistamme tuetaan, uskon et' edessä silloin on elämä rikkomaton. Kuin unessa tanssimme valssin tään, sun silmissäs onne kyyneleet nään. Mä sinua niin paljon rakastan, sun tanssivan rinnallain ain' haluan. Tää tunteista suurin ja voimakkain on rakkaus, jonka sulta mä sain. Sen sydämessäin tahdon säilyttää niin kauan kuin jatkuu elämä tää. Metsäkukkia Metsään on tullut jo syys, lohduton yön hämäryys. Vaan hongat huokaillessaan suojaavat kukkia maan. Hongiston suojaan on jäänehet pienoiset metsäorvokit nuo, syksyn unhoitti laasta pois. Yksinäin allapäin saavun kukkien luo, poimin ne armaallein. Anteeksi saan, tien onnellaan tunnen taas löytänein. Niin kesä saapuu jo uus, kukkien uus ihanuus. Metsässä puut vihannoi, sunnuntain hääkellot soi. Vierelläin ohjaan näin kirkkohon morsion. Metsäkukkia on hällä morsiuskimpussaan. Hymyillen, tietäen katseet yhtyvät nyt. Vain me tunnemme sen. On matkan pää liittomme tää, syy metsäkukkien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu July 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2006 ME TAHDOMMEsäv. Juhana Nevalainensan. Raija NevalainenHäävalssimme, rakkain, meille nyt soi ja hääkansa juhlaan tunnelman loi. Tuon tunteen mä saan, tuon tunnelmaan jaan, sen rakkahin kanssasi jaan. Me tahdomme vastuun kantaa ja yhdessä taivaltaa. Me uskomme ain' me toivomme vain; oot rakkahin vierelläin ain'. Häävalssimme, rakkain, kyyneleet saa, on kaipuuni jäänyt riemuni taa. Tuon tunteen mä saan, tuon tunnelman jaan, sen rakkahin kanssasi jaan. Me tahdomme myötä, vastaan, nyt yhdessä kulkemaan. Me uskomme ain' me toivomme vain: oot rakkakahin vierelläin ain'. Häävalssimme, rakkain, hurmaten soi. Se katseesta alkoi, kappeliin toi. Sen hetken mä saan, sen muistoissain jaan, sen rakkahin kanssasi jaan. Me tahdomme Luojaa kiittää, meitt' tahtomme yhdistää. Me uskomme ain' me toivomme vain: oot rakkahin vierelläin ain'. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupuna Kirjoitettu July 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2006 meille tulee tuo "Morsiuspari" häävalssiksemme. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.E.A Kirjoitettu July 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2006 Tämä tulee toivottavasti meille... Erikoisempi, mutta kaunis. Elokuun Häävalssi-Ismo Alanko-Loistakoon vaan kukkasillaanauringon kilossa järvien maapeltojen taa, elokuussaanhedelmät sadon vain poimijaa odottaaTodistakaa rakkaudestaankuin taivas ja maa ois häävuoteellaanpäivänä tään syyslemmekkääntanssia voimme ja juhlia lahjoista maanTuo valkea morsian onrakkauden siunaama sulhasessaankun tanssii he näinei talvea näyjota päin ei pelotta käyKun yö ennättää, pelloille jäävain pehmeä sumu päin hämärtyvääpian aamu on uus, se arkea onvaan ikuisuus helmassaan kantakoon tään tuokion:;Tuo valkea morsian on...:; Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 Kaiken kauniin rinnalla Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun kaiken muistosta mentyä muistaisin sun Suuren maapallon pinnalla kaiken kauniin rinnalla kaunein hymy on nuoruuden rakastetun Kaiken hälinän keskeltä kuulen mä sen laulun tuhannen joukosta löydän mä sen Laulut elävät aikansa säilyttää saa taikansa kaunein laulu tuo nuoruuden rakkauden Kaiken kaaoksen keskeltä tie luokses tuo aivan rauhassa unohtaa kiireeni suo Kaiken kauniinkin rinnalla huomaan sun sä rakkahin kaunein hymy on nuoruuden rakastetun Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun kaiken muistosta mentyä mentyä muistaisin sun Suuren maapallon pinnalla kaiken kauniin rinnalla mulle rakkahin hymysi tuo kaunein on. http://www.tanssiorkesterisonet.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppuli Kirjoitettu July 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2006 Tarkoitat varmaan valssia,jonka Simo Silmu sävelsi ystävälleen häävalssiksi.Sen nimi on Sinun Kanssasi ja sanat löytyytäältäLöytyiskö jostain sivusto jossa voisin kuunnella kyseisen kappalee??? En meinaa löytää... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu July 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2006 That´s amoreWhen the moon hits your eye like a big-a pizza pieThat's amoreWhen the world seems to shine like you've had too much wineThat's amore Bells'll ring ting-a-ling-a-ling, ting-a-ling-a-lingAnd you'll sing "Vita bella"Hearts'll play tippi-tippi-tay, tippi-tippi-tayLike a gay tarantella When the stars make you drool joost-a like pasta fazoolThat's amoreWhen you dance down the street with a cloud at your feet, you're in loveWhen you walk in a dream but you know you're not dreamin', signore'scusa me, but you see, back in old Napoli, that's amore (When the moon hits your eye like a big-a pizza pie, that's amore)That's amore(When the world seems to shine like you've had too much wine, that's amore)That's amore Bells will ringting-a-ling-a-lingting-a-ling-a-lingAnd you'll sing "Vita bella"Vita bell-vita bellaHearts will playtippi-tippi-tay, tippi-tippi-tayLike a gay tarantellaLucky fella When the stars make you drool just like pasta fazoolThat's amore (that's amore)When you dance down the street with a cloud at your feet, you're in loveWhen you walk in a dream but you know you're not dreaming, signore'scusa me, but you see, back in old Napoli, that's amore AmoreThat's amore Orkesteri häihin Tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppuli Kirjoitettu July 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2006 Linkki ei aukea... > Onko muita??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts